De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ah, een echte kenner aan het woord :lol:

Wáárom zijn de Premier League en de Primera de sterkste competities? Momenteel zijn ze sterker dan de Serie A, maar de jaren daarvoor stonden er vrijwel altijd Italiaanse ploegen bij de laatste 4 van de CL.

En laten we vooral niet vergeten dat Italië met louter spelers uit de Serie A wereldkampioen is geworden vriend :):

Als Roma alleen zo sterk is door de weggevallen concurrentie, waarom winnen ze dan van Lyon en ManU? Toch wel twee van de sterkst geachte ploegen in Europa.

En Valencia een maatje te groot? :lol: Man, wat hebben ze een mazzel gehad dat Inter niet al met 3-0 voor stond bij rust in het Meazza. Inter heeft gewoon dikke vette pech gehad. Ook omdat Valencia in de terugwedstrijd het ergste anti-voetbal speelde wat ik ooit gezien heb. ALLEEN maar provoceren, liggen, om kaarten vragen, schoppen, temporiseren. Man, wat een schandelijke ploeg. Ik vond Valencia altijd de mooiste club in Spanje maar daar is heel snel verandering in gekomen. Alleen al dat 'vendetta' op de tribune. Wat een zielige figuren...

Maar we zullen het zien. De komende jaren gaat het Italiaanse voetbal kei- en keihard terugslaan. Voor zover ze dat al niet hebben gedaan, afgelopen zomer.

2. Cybercon

Cybercon Guest

Lyon :emo: Kom op zeg zij spelen de laatste maanden al als dikke shit :lol: En ja dat AS Roma won van Manchester (door overigens twee knullige goals) heeft te maken dat Manchester 3 belangrijke verdedigers mist, namelijk Neville, Vidic en Evra. Dit zijn de 3 hele belangrijke schakels en dat is wel gebleken dit seizoen. Manchester United heeft met dit elftal fantastisch voetbal gespeeld en een percentage van 95% rendement behaald. Thuis zal Manchester gewoon Roma de vloer aanvegen, want Man U is al maanden thuis ongeslagen.

Tsja dat Inter niet de kansen benut heeft het volledig aan zichzelf te verwijten. Valencia is een verdomd lastige ploeg om van te winnen, want een team als Barca kan daar alles over vertellen. In Mestala hoopte Inter constant op een fout van de verdediging van Valencia, maar ze stonden gewoon als een huis. En ja en dan heb je ook nog een debiel voorin lopen die zonodig een schwalbe moet maken, typisch Italiaans :lol: Ik denk eerder dat je de zeer vroege uitschakeling nog niet te onder bent, dan Valencia volledig zwart loopt maken :emo:

Klopt ja en nou spelen ze ook als een echte wereldkampioen he :lol: Eerst maar eens zien of ze zich überhaupt gaan kwalificeren voor het EK, want voorlopig zijn het Schotland en Frankrijk die de beste papieren hebben :emo:

Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2007
  3. Necrid

Necrid The Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ben live RKC - Ajax aan het kijken, spannend!

4. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij zijn ze zoals verwacht allemaal offline :)

5. Cybercon

Cybercon Guest

Ja die wedstrijd wil ik ook absoluut live volgen, maar ben bang dat ik straks weer geen beeld heb...

6. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij bufferd er bij mij wel een maar geen idee wat ik dan moet doen, er staat dit to watch: Download and install VLC . Then load the above link in Sopcast, wait untill it's buffering over 50%, then open VLC --> Open source --> http://localhost:8902/tv.asf , press ok and enjoy!

ik heb alles gedownload maar iemand enigidee waarin ik het moet openen?

7. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, op die ene die het wel doet wordt ijshockey uitgezonden. Dus bespaar je moeite :9

8. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe dutch eredivisie 8) maarja goede 1e indruk van die site

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Even wat anders, wie kent de 'machine' Bojan Krkic van de jeugd van Barcelona?

Mijn god. En Romario maar kutten voor die 1000ste goal op zijn 41ste.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    R-E-S-P-E-C-T voor die gast..

11. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij speelt AS Roma toch echt regelmatig in de Champions League. Volgens mij was het toch Fiorentina dat vorig jaar in top meestreed in de Serie A. Iets wat ze in de jaren negentig ook regelmatig hebben gedaan. Verder heb je nog Lazio dat ook regelmatig een goed seizoen kent.

Ieder jaar zijn er in Italië weer een hoop ijzersterke ploegen die kans maken op de Champins League plaatsen. Juventus (dit jaar uitgezonderd dan), Inter, Milan, Fiorentina, Lazio, Roma, Palermo. In Engeland zijn het bijna altijd Liverpool, Chelsea, ManU en Arsenal.

Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  12. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Die ten cate gaat ook maar door he met die belachelijke uitspraken: het lag aan het veld. Tering zeg altijd andere factoren de schuld geven, echt zielig.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, na alles wat ik over hem en Dos Santos heb gelezen zijn dat ook wel dè talenten uit de opleiding. Misschien dat Rijkaard Dos Santos komend jaar al bij de A selectie haalt, maar ik denk dat Krkić nog wel een jaartje of 2/3 moet wachten. Geweldig talent.

Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    geweldig talent als ik dat zo lees.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij wilde volgens mij alleen maar aangeven dat Ajax zich niet voldoende zich kon aanpassen aan het veld, RKC wel. Hij gaf niet het veld de schuld van de verloren punten.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tijdens de persconferentie kwam het daar wel op neer vond ik

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Haha, als het zelfs al bij PSV gebeurt.. Ik hoop dat ze ook de volgende wedstrijd tegen twente verliezen, of in ieder geval gelijkspelen.

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt. Wotte luisterde ook niet goed.

19. Cybercon

Cybercon Guest

Teringzooi heb verdomme amper mijn ogen dicht kunnen doen vannacht :mad: Ben er echt ziek van =(

:emo: :'-(

20. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Zometeen wordt AZ nog kampioen hopelijk op de laatste wedstrijd dag dat vitesse psv van de titel kan afhouden. Wordt nog heel spannend in ieder geval

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina