Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    lange jan je bent even ver als mij :p ben ook net met hard begonnen heb al wel aardig wat achivements op de wat lastigere na
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    is dat "lefty on" moeilijk?
     
  3. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, ik was daar gisteren, en ze krijgen m pas eind volgende week weer
    heb m zelf maar bij Toys 'R Us gehaald voor 80 euro
     
  4. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer nu die whammy bar goed te zzetten maar, ik krijg die schroefjes van de whammy bar niet los, en als ik probeer te draaien dan drait dat hele ding mee:confused:
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet zorgen dat je schroevendraaier niet te groot of te klein is.. En een beetje duwen, want hij zit goed vast. Als je hem weer terugdraait moet je ook zorgen dat hij weer goed vast zit, anders gaat hij schuiven. Ik heb het vanochtend gedaan, het is een fluitje van een cent en het resultaat is perfect :)

    Ik speel nu op medium en zit in Stonehenge, geweldig spel dit *)

    /Edit: krijg je trouwens je achievements ook voor Easy als je alles op Medium doet (ds 5 star en beat the tour)?
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Om het even in te korten, ff in een spoiler


    Wat lost dit precies op? Mijn Whammy heeft een beetje speling, en daardoor pakt hij niet altijd goed, behalve als ik hem eerst de andere kant op duw, en daarna weer terug. Lost dit dat probleem op?

    Ik heb hem al eens open gemaakt, maar ik zag niet wat precies mijn probleem op zou moeten lossen. Ik had ook iets rammelends in mijn Gitaar zitten, maar dat bleek een afgebroken stukje lijm te zijn, geen idee waar dat thuis hoorde.
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij deed hij het af en toe wel, af en toe niet, en met een beetje duwen en trekken kreeg je hem wel weer aan de praat.. Nu levert hij al de hele middag geen enkel probleem meer op \o/.

    En hoe je het moet doen, tja de foto's zijn vrij duidelijk.. Je opent hem, en rechtsonderin zit het stukje dat je losser kan schroeven om het geheel een stukje naar rechts te draaien, en dan schroef je het weer vast
     
  8. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, waar zit de Toys 'R Us ookalweer, bij de Freerecord shop toch?

    Edit
    Hmph, die is morgen niet open. ELK FILIAAL BEHALVE ALMERE. :mad: Godverdomme. Weet iemand niet toevallig een gamewinkel in Almere die morgen open is waar ze hem hebben?
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft die van jou nu ook geen speling meer nu je hem niet indrukt, of hoort die speling gewoon?
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij had überhaupt geen speling, ook niet voordat ik het had veranderd...
     
  11. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    wow thanks voor de uitleg. ga hem wel mrg opereren :p hahahaha.... zijn de onderdelen binnen snel breekbaar?
     
  12. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    MENSEN DIE GH2 HEBBEN,SCHRIJF JE IN VOOR DE CONTEST!
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=97500

    Ik heb alles op medium gehaald met 4/5 sterren, en ben nu bezig met Jordan - Buckethead op hard.
    Volgens mij heb ik ook las van mn whammy-bar. Tot nu toe reageerde hij 100%, maar nu doet hij het af en toe niet. ik leg hem morgen dus ook maar even op de operatietafel.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  13. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een Whammy Bar ofzo'? Waarom moet je hem uitelkaar halen?

    Ik haal hem hopelijk dinsdag en dan aan de slag als die tenminste ergens verkrijgbaar is
     
  14. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    whammy bar a.k.a. tremolo

    een hendel die je op en neer kan bewegen om de lange noten te laten vibreren van geluid

    @Joene90

    nope, je krijgt niet de Easy achievements als je op Medium speelt
    ik was gelijk begonnen op Medium en uitgespeeld, moet nu Easy weer uitspelen, beetje saai alleen omdat ik Hard gewend ben van PS2
     
  15. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    OK zal hem zelf denk even moeten spelen om het te begrijpen. 2X op de PS2 gedaan, maar volgens zit dat niet bij die versie of wel?
     
  16. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    na de operatie doet hij het al helemaal niet meer
     
  17. MrMike

    MrMike Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu Hard, ik heb alles op Medium en Easy al op vijf sterren en sommige zelfs goud. Hard is best moeilijk :p
     
  18. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Die whammy bar is toch niet zo heel belangrijk, het is toch alleen maar voor extra star power? toch niet dat je er noten mee moet spelen?
     
  19. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    nee gewoon aan zetten op easy met een nummer die je goed kent
     
  20. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je het niet zit zitten om je gitaar open te schroeven, kun je ook gewoon een elastiekje om de Whammy Bar en het knopje waar de band aan zit doen. Op die manier wordt de Whammy Bar ook telkens weer teruggezet :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina