De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Welkom in het 4e deel van De grote voetbal draad waar iedereen zonder spoilers gewoon kan praten over tussenstanden en uitslagen.

De algemene thread: Klik!

De grote voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 1]
    De grote voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]
    De grote voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Voor Voetbalnieuws:

V-Bal
    Elf
    Voetbalzone
    Voetbal International
    Voetbalprimeur
    Goal[Engelstalig]
    KNVB
    Sportone
    Feyenoord Site
    Ajax.nl
    www.psv.nl

Bovenstaande linkjes komen uit het vorige deeltje en als er iemand is die vind dat er nog aan aantal bijmoeten PM je ze maar, dan voeg ik ze ff toe. :)

En nog een boodschap tot slot;

• Let erop dat je niet gaat crossposten met de andere voetbaldraad :)
    • In de andere draad willen we dus geen uitslagen tegenkomen!

Zo, have fun! _0/

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dan post ik hier ff me laatste bericht: Wat d8 je van PSV die hun kansen laten liggen, PSV verspilt iets van 19 punten dat zie ik AJAX niet doen, dus ga nou niet zeggen dat AJAX hun kansen verspilt want dat doet PSV al sinds de winterstop.

3. basovich

basovich Guest

kun jij in de toekomst kijken dan? die dip moet gewoon een x weggaan, en waar kan dat niet beter dan volgende week tegen twente:) ik zie ze nog vollop kampioen worden..

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Was er niet een keer een gerucht/bod geweest op Sneijder van Barcelona voor Saviola + wat cash? Mochten Huntelaar & Sneijder weggaan, zou ik Saviola wel in de spits willen zien. :)

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Huntelaar gaat zeker nog niet weg. Die zit net anderhalf seizoen bij Ajax, als de grote clubs slim zijn, wachten ze nog een jaartje, dan is ie een stuk goedkoper.. En zo'n bloedvorm had ie dit seizoen niet..

Sneijder ben ik wel bang voor dat ie naar een andere club gaat. Dat zou ik echt doodzonde vinden, heb echt een zwak voor die speler.

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Die dip gaat weg als Alex weer mee speelt. Psv leunt gewoon zwaar op Alex. Mag je van geluk spreken dat Psv de beste keeper uit de competitie heeft, anders stonden ze al lang geen 1e meer.
    En natuurlijk spijtig dat zowel Kone als Farfan atm even kut zijn. Maar alex is toch veel belangrijker... dat blijkt maar weer.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hoezo? Ivm z'n contract ofzo? Toch denk ik dat hij na dit seizoen wel weg is naar een club als Man. U. bijvoorbeeld. In Engeland zijn ze helemaal gek van Huntelaar. En 20/25 miljoen is peanuts voor zo'n club.

8. Cybercon

Cybercon Guest

Ook ik vrees dat Huntelaar dit seizoen verkast aangezien er veel scouts waren van topclubs bij Nederland-Roemenië...

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Hij wordt eerder duurder dan goedkoper na nog een seizoen met +/- 30 doelpunten en eventueel een aantal optredens in de champions leauge, daarnaast staat ook nog het ek 2008 voor de deur waarop de prijs van een speler helemaal kan stijgen. Mooi nog een jaar houden dus!

10. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik mogen vragen waarom in de openingspost wel sites van 010 en 020 staan, maar niet van AZ? Graag www.az.nl toegevoegd in dat rijtje :)

11. basovich

basovich Guest

Dat is waar, maar ik vind dat je daar na 5 wedstrijden zonder Alex wel aan mag wennnen..

12. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of ajax-NAC vrijdag op rtl7 komt?

13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, is er live inderdaad.

14. basovich

basovich Guest

ik denk het wel he:)..zie nu ook dat dat vrijdag is, zeker dat ik ga kijken!!

15. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg het omdat er vrijdag twee wedstrijden gespeeld worden en aangezien rlt7 meestal genaaid worden zullen ze wel weer de mindere wedstrijd krijgen.

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Volgens mij hoef je om die reden niet veel te vrezen, want ik denk niet dat Huntelaar ze die wedstrijd heeft overtuigd..

17. Cybercon

Cybercon Guest

Die wedstrijd dan niet, maar er waren genoeg wedstrijden waar ze wel van 'm overtuigd waren. Overigens trekken veel topclubs al lange tijd aan hem.

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Weet ik wel, maar die post van je komt net over alsof je juist om die wedstrijd vreest dat hij weggaat :)

19. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ze moeten tegen Liverpool dat word ook een tegenslag en dan zijn ze weer in een dip :)

:confused:

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij bedoelt dat ie van de speler houdt. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina