De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb abbo die bijna afloopt bij t mobile alleen staat die op mijn moeders naam nu is mijn ma voor een tijdje op vakantie en kan zij het zelf neit regelen en dat is wel wat ze vragen aan de telefoon...

    weet iemand een oplosing?
     
  2. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    De n73, draait zoals de N80 (heb ik) op symbian. Dit is het besturingssysteem van de telefoon. Het voordeel hiervan is dat er veel programmas voor zijn die je er gewoon op kan zetten, en het aanbod is zeer divers.
    De camera van de N73 is ook een van de beste die ik ooit gezien heb, dankzij de carlzeis lens. Samsung is geen competitie daarin.
    Kwa online gebeuren heb je natuurlijk een browser ingebouwd, alleen is dit toch vrij prijzig, afhankelijk van abbo, maar eigenlijk alleen voor noodgevallen.
    Kwa scherm vind ik de N73 ook zeer mooi, een groot duidelijk en helder scherm, iets wat ik altijd kan waarderen.
    Het grote voordeel van zon telefoon vind ik altijd symbian, hoppa een groot geheugen kaartje erin, en allerlei spul wat je op t internet vind erop zetten, van Tom-Tom tot divx players.....
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb nu de Samsung E900 binnen en ik moet zeggen dat het ding er wel leuk uitziet.. Maar ten opzichte van de D520 weinig nieuws.

    Je kan nog steeds geen eigen berichtsignaal kiezen en ook bijna alle standaardopties zijn hetzelfde. Op zich was dat prima, maar toch.., wat vernieuwing hier en daar had ik niet erg gevonden.

    Verder wel een fijn ding. En heb weer een headset, meer ruimte en een betere camera. :)
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb zelf een "review" van deze telefoon gemaakt. Je vind 'm hier, en dan de 2de nieuwspost.
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nice.. Alleen haal die laatste w uit "jouw" ff weg ;) O-)

    [/mierenneuk]
     
  6. Cabb

    Cabb Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de nieuwe ultra edition van SamSung zo dun 8)
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Nette review man, bedankt voor het erop wijzen. Ik ga denk ik toch voor de K800i, net eventjes wat goedkoper (scheelt me 40 euro bijbetalen) en de camera is net wat beter, plus ik ken de weg met de SE-menu's etc. Ben niet zo'n digitaal wonder, dus een andere telefoon is voor mij altijd erg wennen, moet je nagaan hoe de overstap van normale telefoon (w800i) naar een Symbian toestel zou zijn. Je noemt de k800i trouwens een 'featurephone', wat houdt dat eigenlijk precies in?
     
  8. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk eentje met potentie, of eentje die klaar is voor de toekomst oid. Iets dat nog wel een tijdje meekan ofzo. Iets dat nieuwe standaarden zet.

    :+
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Sinds Vrijdag heb ik de SonyEricsson K800i in huis.
    [​IMG]

    Had nooit gedacht dat een GSM zulke mooie foto's kon maken.

    Alleen jammer dat de actie , gratis 1GB Memorystick Micro maar tot 31 Maart liep.
    Maar toch maar de actiebon op de post gegooid O-)
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind zelf de zwarte uitvoering mooier. De foto's van dit ding zijn idd super, en de interface werkt ook goed (heb zelf de k750 maar ken er een aantal die de 800 hebben :))
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Een featurephone is eigenlijk een toestel dat gewoon klaar is. Je kunt 'm niet echt meer uitbreiden. Je moet het doen met de programma's die erop zitten. Bij een Smartphone kun je 'm zoveel uitbreiden als je wilt.
     
  12. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Cybercon

    Cybercon Guest

    Die van mij loopt in juni af, maar dien je je abonnement nou schriftelijk of telefonisch op te zeggen? Ik zit bij Debitel wat overigens een k*t provider is |:-
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou maar meteen een brief op de bus doen !!!
    Als je bij Debitel te laat bent , zit je er namelijk weer jaar aan vast.

    Heb alle providers inmiddels gehad maar de beste service en netwerk heeft nog steeds Vodafone.
    Had grote problemen met een steeds wegvallende UMTS verbinding , eerst met de helpdesk gebelt maar zij konden mij niet helpen.
    2 dagen later werd ik persoonlijk door de technische dienst terug belt en we zijn 30min bezig geweest om alles weer werkende te krijgen.
    Vrijdag een nieuwe 2 jaar contract afgesloten bij Vodafone.
     
  15. Cybercon

    Cybercon Guest

    Dammit, dan moet ik deze week de brief op de post doen :eek: |:-

    Nou moet ik hopen dat ze niet moeilijk gaan doen en gewoon mijn abonnement opzeggen, want ik heb geen zin om er nog een jaar aan vast te zitten :{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2007
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk eerst in de voorwaarden of op de site wat je in de brief moet vermelden.

    Bij Vodafone moest ik namelijk ook een copy van mijn paspoort meesturen.
     
  17. Cybercon

    Cybercon Guest

    Op de site staat een opzegtermijn van 3 maanden, shitzooi :eek: Over de inhoud van de brief staat niks gemeld. Ik zal ze morgen dan maar eens gaan bellen en vragen hoe het zit...
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Opzegtermijn van 3 maanden is standaard. Val je daarbinnen, dan zit je er hoogstwaarschijnlijk nog voor een jaar aan vast.
     
  19. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je dan ook misschien hoe lang van te voren je bij kpn moet aangeven dat je je contract afloopt en dus geen nieuwe wil..
    want kan er zo 1,2,3 niks over vinden in me papieren
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Over het algemeen is de minimale opzegtermijn 3 maanden. Anders moet je even op de KPN site kijken, zal het vast wel opstaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina