De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    GG heeft soms nogal gezonde (die ikzelf ook heb:+) homofiele trekjes:). Niks mis mee joh:cool:

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Aankomend weekend word terg belangrijk. Ajax heeft het voordeel dat ze vrijdag al spelen en bij een overwinning de druk bij PSV en AZ ligt. Daarnaast heeft PSV met met Twente zeker geen makkelijk tegenstander. Vitesse is ook niet makkelijk voor AZ, zeker met mogelijke slijtageslag tegen Werder a.s. donderdag.

Ik hoop op een kampioenschap van Ajax, al zou het niet geheel terecht zijn om eerlijk te zijn. Gelijk spelen bij RKC terwijl je met 4 overwinningen kampioen bent mag nooit!

3. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt woensdag nergens anders voetbal uitgezonden dan Nederland 3? Ik ga eigenlijk veel liever naar Bayern kijken dan naar die kansloze missie van PSV..

4. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    misschien op duitsland;) ander kan je de wedstrijd wel op internet kijken...

5. Cybercon

Cybercon Guest

Voor 1,50 kun je naar de gehele uitzending van Sport 1 kijken Perfecte beeldkwaliteit moet ik zeggen :D

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
  7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja als zelfs kansloze clubs als feyenoord erbij staan waarom dan niet de aankomende triplekampioen? :p

8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Terwijl AZ misschien wel de titel gaat pakken :eek:

9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit gedacht dat het nog zo spannend zou worden dit seizoen. AZ en Ajax hebben makkelijkere programma's dan PSV, en AZ zou op basis van doelsaldo nog kampioen kunnen worden.

Ook spannend is het in Spanje, met de volgende top drie:

Barcelona 29-56
    Sevilla 29-55
    Real Madrid 29-54

Real Madrid heeft weliswaar misschien nog wel het zwaarste programma (met wedstrijden tegen Sevilla en Valencia), maar is de afgelopen weken denk ik het meest in vorm (hoewel Barcelona ook redelijk speelt, met uitzondering van afgelopen weekend), en is bovendien de enige van de drie die zich compleet op de competitie kan richten. Barcelona speelt nog in de nationale beker, en Sevilla doet nog mee in de nationale beker en de UEFA Cup. Ik denk dat het echt tussen Real Madrid en Barcelona zal gaan.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat voor progamma heeft AZ dan als ik vragen mag?

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof vitesse, heerenveen en nog een club als heracles.

12. basovich

basovich Guest

hoe worden de play offs eigenlijk gespeeld?
    nr 1= CL
    nr 2-5
    nr 3-4

in dat geval als psv dan 2e zou worden zouden ze hoogstwaarschijnlijk tegen feyenoord moeten:)

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is best nog een pittig progamma'tje. Als ze nou verliezen van Heerenveen en gelijk spelen tegen Vitesse maakt Ajax misschien nog meer kans.

Van V-bal:

14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Vitesse thuis, Heerenveen thuis, Excelsior uit.

15. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    az en ajax staan nu gelijk hoor, waarom moeten ze dan 2 keer puntverlies lijden? Jij gaat er dus al vanuit dat ajax gaat verliezen in de 3 resterende wedstrijden?

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat zeg ik toch niet?

17. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Jij zegt "Als ze nou verliezen van Heerenveen en gelijk spelen tegen Vitesse maakt Ajax misschien nog meer kans."

op zich is 1 fout van AZ toch al genoeg aangezien ze gelijk staan?

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja dat is zo, maar ik vind AZ de laatste tijd wat beter spelen. Ik weet niet maar, zo dacht ik. Dat AZ veel makkelijker wint enzo. Dat Ajax nou gelijk speelt tegen RKC en dat die Verthongen ook nou eens scoort. >_<''

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Eigenlijk was het gewoon: ajacieden 3-1 waalwijkers:+

1 misstap van AZ is al genoeg om ajax weer een kans te geven. Maar zelfs dan hangt nog steeds alles van PSV af.

Ik zie AZ nog wel een misstap maken, want ik denk dat ze teveel krachten gaan gebruiken tegen werder. Omdat ze nog op 3 fronten meestrijden voor de prijzen gaan ze juist in de competitie onderuit want ik denk dat louis liever de uefa cup wint.

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mocht Ajax het niet redden, laat dan in godsnaam AZ kampioen worden. Dat lijkt me nou een stuk leuker dan wanneer dat saaie PSV weer kampioen wordt. Maar natuurlijk hoop ik op Ajax, iig hebben we een mooi slot van deze competitie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina