Wat is daar precies mis mee, moderator? :{
Ik ben Nederlander en Italiaan en zie graag mijn ploegen winnen. Ik heb een grondige hekel aan PSV, Feyenoord, Milan, Juve, Roma en de hele rotzooi maar als mijn ploegen het niet waar kunnen maken hoop ik toch echt dat die andere Nederlandse of Italiaanse ploegen ver komen en het land enigzins aanzien kunnen geven. Zeker in deze, voor Italiaans voetbal begrippen, kutperiode.
En vandaag was dit ManU inderdaad een aantal maten te groot voor dit Roma. Maar ManU was wel echt in blakende vorm en ik denk dat iedere ploeg die vandaag tegenover ze had gestaan met grote cijfers geslacht had geworden. Ok, niet met 7-1 want dat heeft Roma deels aan zichzelf te danken, maar ik denk niet dat er een ploeg was geweest die van dit ManU gewonnen had. En ik blijf er bij dat Roma onder normale omstandigheden van Manchester kan winnen. Dus als bijvoorbeeld niet elk schot op goal van Manchester in de kruising of in het hoekje naast de paal valt, want het was echt allemaal in de roos...
En dan wint Chelsea ook nog eens in de laatste minuut zoals altijd. Dan is m'n avond écht verziekt. Drie Engelse ploegen bij de laatste 4 en dan waarschijnlijk nog Bayern ook. Om kotsmisselijk van te worden. Hopelijk pakt Liverpool de CL dan...
Liverpool - Manchester is een leuke finale
Laatst bewerkt: 11 apr 2007