De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Mja het blijkt hier wel dat sommige "ajacieden" graag psv had door willen zien gaan omdat het beter is voor "Het Nederlandsche Voetbal".

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat is daar precies mis mee, moderator? :{

Ik ben Nederlander en Italiaan en zie graag mijn ploegen winnen. Ik heb een grondige hekel aan PSV, Feyenoord, Milan, Juve, Roma en de hele rotzooi maar als mijn ploegen het niet waar kunnen maken hoop ik toch echt dat die andere Nederlandse of Italiaanse ploegen ver komen en het land enigzins aanzien kunnen geven. Zeker in deze, voor Italiaans voetbal begrippen, kutperiode.

En vandaag was dit ManU inderdaad een aantal maten te groot voor dit Roma. Maar ManU was wel echt in blakende vorm en ik denk dat iedere ploeg die vandaag tegenover ze had gestaan met grote cijfers geslacht had geworden. Ok, niet met 7-1 want dat heeft Roma deels aan zichzelf te danken, maar ik denk niet dat er een ploeg was geweest die van dit ManU gewonnen had. En ik blijf er bij dat Roma onder normale omstandigheden van Manchester kan winnen. Dus als bijvoorbeeld niet elk schot op goal van Manchester in de kruising of in het hoekje naast de paal valt, want het was echt allemaal in de roos...

En dan wint Chelsea ook nog eens in de laatste minuut zoals altijd. Dan is m'n avond écht verziekt. Drie Engelse ploegen bij de laatste 4 en dan waarschijnlijk nog Bayern ook. Om kotsmisselijk van te worden. Hopelijk pakt Liverpool de CL dan...

Liverpool - Manchester is een leuke finale :D

Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Je doet net alsof PSV kansloos is vanavond :{

:+

4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me de vorige keer niet herinneren, eigenlijk.

Maar 7-1. Wat een FIFA uitslag zeg. :lol:

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Niet normaal inderdaad, nooit gedacht dat het zo zou lopen. En dat Chelsea ook weer door... :emo:

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Die is er ook niet. Misschien een aantal decennia geleden... Kan me alleen herinneren dat Juve, Milan en Inter in de halve finale stonden, naast Madrid. Voor de rest kan ik zo'n dominantie me niet herinneren... Heel misschien Madrid, Valencia en nog een maar ik zou niet weten wie.

7. Cybercon

Cybercon Guest

De wedstrijden van vanavond:

Liverpool-PSV
    Bayern-Milan

Liverpool ( wat verrassend :emo:) en Bayern gaan door naar de volgende ronde :)

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Het is al 2 keer eerder gebeurt:

CHAMPIONS LEAGUE 1999/2000

halve finale
    Valencia - Barcelona 4-1 1-2
    Real Madrid - Bayern München 2-0 1-2

finale
    Real Madrid - Valencia 3-0

CHAMPIONS LEAGUE 2002/2003

halve finale
    AC Milan - Internazionale 0-0 1-1
    Real Madrid - Juventus 2-1 1-3

finale
    AC Milan - Juventus 0-0
    Milan wint na strafschoppen: 3-2

Toch zie ik het meer als een incident, als je bijvoorbeeld kijkt naar vorig seizoen, toen bereikte alleen Arsenal de Kwart finale (en later zelfs de finale). Volgend jaar zullen teams als Inter en Barcelona ook zeker weer verder komen.

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gaat t met PSV? Ik kan niet kijken

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    T gaat aardig, ze zijn niet echt slecht, maar liverpool doet ook niet echt zijn best. Iets meer aanzetten en er ligt een goaltje in.

Gerrard is iig al aan het warmlopen, dus er zal wel wat extra's in het spel van liverpool komen. Bellamy is trouwens al geblesseerd geraakt na een kwartier ofzo.

PSV heeft nog niet echt een uitgespeelde kans gehad, en wordt redelijk onder druk gezet.

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    En daar verschillen wij dus in mening, ben Ajacied in hart en nieren. Ik zie ook niks lievers dan een zware afstraffing voor PSV, Feyenoord etc.

Daarnaast ben ik Nederlands en Spaans, en geniet ik er ookvan als Atletico Madrid, Barcelona, Valencia etc afgaan. Aangezien ik daar niemand wat gun behalve "mijn" Real Madrid.

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ac milan gaat goed, staan nu 2-0 voor

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Naja, het ligt er een beetje aan onder welke omstandigheden de wedstrijden zich afspelen. Zoals nu doet Inter niet meer mee en heeft Ajax nooit meegedaan. Dan hoop ik gewoon dat de Nederlandse ploegen punten voor o.a. Ajax binnenschrapen. Het is niet zo dat ik het erg vind als ze verliezen, want ook daar kan van genieten, maar wat dat betreft ben ik toch wel enigzins een chauvinist.

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ok, wedstrijd is verneukt. Marcellis heeft een rode kaart gekregen, die in mijn ogen niet terecht was. Geel was veel beter op zijn plaats geweest.

Wel heel mooi dat hij een applaus kreeg van het liverpool publiek toen hij het veld afliep.

En het staat ondertussen 1-0 door crouch.

15. basovich

basovich Guest

idd..klote scheids:confused:..had het toch wel leuk gevonden als psv de 0 had gehouden maar door de scheids is dit weer eens verneukt! dag zelfvertrouwen alhoewel psv nu wel zekerder overkwam. A-jeugd speelde goed imo. hebben ze daar niet een leuke aanvaller;)? iig jammer dat Koeman weer voor de eer ging en er geen extra aanvaller inzette:confused:! maargoed zaterdag twente en dat is een stuk belangrijker!!

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Scheids zat er bij de rode kaart wel aardig naast ja... doe je ook niet in zo'n wedstrijd/stand van zaken. Maar het gaat wel heel ver om te zeggen dat hij het verneukt heeft. Met 11 spelers van Liverpool op de rem kon PSV nog niets brengen. Gomez beste man van psv... zegt genoeg.

17. Cybercon

Cybercon Guest

Heb Bayern-Milan bekeken en over het algemeen genomen is Milan de verdiende winnaar. Bayern probeerde het in de 2e helft nog, maar de kansen waren weer hopeloos.

Volgend ronde staat Man United te wachten en dat is een tegenstander van formaat.

18. basovich

basovich Guest

nja..koeman kwam gewoon telaat met van Eijden erin te brengen. Gomez had idd de laatste minuut een heerlijk redding(en) en AC Milan ook door met 0-2:).

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Die viel inderdaad wel lekker in ja :) Maar ook hij had had psv niet naar een 3-0 zegen kunnen brengen ;) Het was een kansloze opgave voor psv... jammer maar waar.

20. Cybercon

Cybercon Guest

Wat een gebaar van de Liverpool fans nadat de 18 jarige debutant van PSV het veld werd uitgestuurd. Zo'n publiek kom je maar amper tegen _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina