Ik vind het wel grappig, iedereen zit hier te zeiken over de graphics van halo3, Ik geef toe deze zijn nog niet super... Maar kijk naar halo1 en 2 daar zijn de graphics ook niet egt toppie ofzo, maar door de stijl die halo heeft doen de graphics gewoon precies wat ze moeten doen. En als ik dan een rb6 vegas gedaan heb en ik start daarna een keer weer halo2 op zijn de graphics wel de laatste dingen waar ik mijn aandacht aan besteed en ik vind zelfs de graphics veel prettiger om te zien (meer is soms minder en andersom). Verder is dit van de alpha built dus het wordt egt wel mooier! Ik vind het belangrijker dat er in die vidoc je heel duidelijk te zien krijgt hoe de gameplay is. en deze is gewoon egt KUT!
argumenten:
Mines: werkt totaal niet en zijn skil loze rotdingen voor mensen die niet kunnen stucken.
Mancanon: Is gewoon kut want je spawnt met een opgevoerde smg en iemand zit bij het uiteinde je telkens makkelijk en skil loos neer te snipen zonder dat je iets kunt doen.
Shield: hoef ik denk niets over te zeggen, ik bedoel WTF! Loop met de bom en basis binnen pleur de shield op de arm plek en arm je bom zonder geraakt te kunnen worden.... LEUK! (ps. sarcasme)
spawnwapen: Een opgevoerde smg, jippie nu kunnen we weer niets doen tegen iemand die toevallig dichterbij de rocket of sniper spanwt.. LEUK!
autoaim: geen enkele aanwijzing dat dit minder is dan in halo2
Close combat: overduidelijk ligt de nadruk puur en alleen op close combat
Turret: Waarom moet er in godsnaam een turret staan die door de AI bestuurd wordt...
Maps: Halo moet het hebben van de symetrische maps en anders maps die alle kanten op kunnen (lockout, Battle creek, bloodgulch, midship, chillout, damnation) en niet van die rare totale ongebalanceerde maps (zanzibar) waar die map alleen werkt voor een defence-offence gametype en verder ook helemaal nergens voor. (map in ahlo3 met de turret)
Melees: Slaat nergens op dat je zo kan lungen, zou gewoon weer moeten worden als in halo1, maar dan zou er skill in het spel komen en dan kunnen we uiteraard niet hebben, want dan zijn er misshcien wel spelers die beter worden dan anderen... (en das natuurlijk niet eerlijk)
Het balans systeem: zoals bungie eerder heeft gemeld krijgt het achterstaande team bonussen in de zin van bv. meer shield, zodat het altijd leuk blijft en de meeste potjes dus 50-49 worden. Met andere woorden het loont dus om juist vooral NIET goed te worden want dan helpt bungie je even en win je toch
Begrijp me niet verkeerd er zitten ook leuke dingen in en dat ik de sfeer, de muziek, de zeer grote community en de replay feature kan ook wel leuk worden. Ik zal halo3 dan ook zeker halen, alleen omdat halo1 zoooo fokking vet was dat ik hog steeds hoop dat deel 3 dit kan toppen. (ijdele hoop uiteraard)
Ik zal op een later tijdstip terug komen, dus begin vast maar met flamen, omdat ik waarheid vertel! HALO CE > halo2 (en halo3
)
Klik om te vergroten...