1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet idd niet hoe de gameplay in deel 3 zal zijn, maar ik weet wel hoe die was in deel 1 en deel 2. In deel 2 zijn alle toevoegingen slecht uitgebalanceerd ondanks dat ze "tof" waren.... Als ik nu zie hoe halo3 is (wat er tot nu te zien viel) dan zie ik slechts dingen uit halo2 terug keren en nog meer dingen die slechts leiden tot een groter noob gehalte en werkelijk niets dat er ook maar enigsinds op duidt dat ze meer de richting van halo1 weer opgaan....
     
  2. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja hoor mlg..breek me de bek niet open over mlg spelers. Ik snap überhaupt niet dat je ze goede spelers durft te noemen...Gebruik van bijna iedere glitch die er in het spel te vinden is (brb, bxr, dubbel shot etc,) en dan heb ik het niet eens over het gebruik van de br+ Plasma pistol.
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het grotendeels met jou eens. Als ze hiermee de halo 1 fans mee tegemoet willen komen en tevreden willen stellen, dan zijn ze niet goed bezig.
     
  4. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    @BLACKHAWK EM

    Volgensmij is die turret niet meer A.I. bestuurd. Frankie heeft al bevestigd dat de Sniper minder autoaim zal hebben, dus ik ga er vanuit dat dat voor alle wapens geld. Ik ben het er totaal niet mee eens dat Halo het van zijn symetrische maps moet hebben, dat is gejank van die zogenaamde MLG pro's die bijna alleen opd at soort maps spelen. de bubble-shield maakt het goeie snipers moeilijker, dat kan spawnkillen voorkomen op grotere maps. Als je het dan nog niet leuk vind stel je gewoon in dat je alleen games wilt joinen zonder bubble-shield, want Halo 3 zal naast Matchmaking ook een serverlist krijgen. Hoe kom je er in godsnaam bij de assault rifle een opgefokte SMG is? heb jij de BETA al gespeeld? Mijnen zijn zo te zien groot en makkelijk zichtbaar, maar als je in een voertuig zit moet je wel 2x nadenken voordat je iemand probeert te overrijden. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent in Halo 2, dat ben ik ook maar je kan ook overdrijven met je analyse van Halo 3. Speel het eerst maar eens 16 mei...
     
  5. ViperMike

    ViperMike Guest

    Komt omdat je bij halo2 niet veel anders kon, je moest wel als een noob spelen om te winnen. Want als je dat niet deed ownde de grootste noobs jou omdat het zo slecht gebalanceerd was. Bij een beetje goede spelers draaide het puur en alleenmaar om de sniper/rocket.
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaahhahahahahahahahahaha

    OMG, nee nu heb je hem echt hoor...

    @ velvet dark; goeie post man (ik meen dit serieus, geen sarcasme). Ik zal zoiezo niet veel MM spelen, dus ik maak me eigelijk geen zorge over mines of bubbleshields, dus die discussie laat ik aan jullie.

    Edit;; http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=12358

    Wat nieuwe screens van de nieuwe maps, blijkbaar is HeH heeeel wat kleiner geworden. Wel fijn om te weten vind ik, en ik bedenk me net dat de maps nog maar paar dagen we zijn :D
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb net dat filmpje van Halo 3 gezien, die nieuwe documentaire. Damn wat een hevige gevechten in multiplayer! Ik heb zin in die beta! :D
     
  8. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Bubbleshield lijkt me niks, net zoals die mines, het hoort gewoon niet bij halo.

    En al die mensen die lopen te huilen dat je voor halo 2 geen skills nodig hebt, zijn niet al te slim. Zodra er verschil is in kwaliteit van verschillende spelers, zijn er skills nodig bij een spel. Waarschijnlijk verlies je keihard van een speler als Karma, omdat hij gewoon beter met halo 2 om kan gaan dan jij. Als je gefrustreerd bent dat je verslagen bent door een wapen wat misschien voor noobs lijkt te zijn (rocket/zwaard) kan jij blijkbaar niet met die wapens/de spawns van die wapens omgaan ofzoiets:cool:
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je team zuigt :+
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Iedereen loopt al te huilen over die Bubble shield en die mines, terwijl nog niemand daadwerkelijk de game gespeeld heeft.
    Ik, en vast velen met mij, heb het volste vertrouwen in Bungie.

    Zal best goedkomen.
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan LIJKEN mij dat shield en die mines me erg antihalo ;)
     
  12. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Voor Halo heb je zeker skill nodig ,voor veel spelle:) Strategie , moet je logisch denke en bij Halo goed kunne schietteO-)
     
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    uhm, in halo2 is de taktiek veel belangrijker dan het echt enigzins skillfull schieten.. (teamwork)
     
  14. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    maar samenwerke is in meer spelle een probleem;)
     
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    het schieten in anderen spellen is ook moeilijker dan in halo2..
    wat wil je nou eigenlijk zeggen?
     
  16. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Dat samewerke soms vies tegen valt, moet ik gaan uitlegge waarom het tegen valt?
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    als je wilt..
     
  18. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Kijk je heb mense die spele alleen goed in team , als je team niet luisterd of je vraagt ze iets en dat niet willen doen dan schiet ook je niks op...
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik vind die bubbleshield (dus als ie geactieveerd is) er wel slick uitzien, ik vind het wel een leuke toevoeging. Wie kent niet de frustratie dat als hij één keer geraakt wordt met een Sniper en dan nog 2 seconden heeft om zijn locatie te bepalen en te schuilen, <3 bubbleshield.
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat bubbleshield en mines anti-halo? Wahaha wat een onzin :p Alles wat onwerkelijk zit in halo hoezo kan dit er niet bij? Mij lijkt het best wel stoer :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina