De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    De samenvatting laat wat anders zien :eek: Sterker munchen die net het geluk mist. Wel goede acties van Seedorf :)
    Maar samenvatting kan een verkapt beeld geven natuurlijk :)

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk ook niet dat PSV naar de wedstrijd ging met als doel verder te komen in de CL, eerder om even wat orde op zaken te stellen in hun spel. Dat ging volgens mij best aardig, het was klote dat de scheids die rode kaart trok en dat mede daardoor Liverpool wist te scoren, maar tegen een team als Liverpool is een 1-0 nederlaag zeker niet slecht.

AC Milan waren 2 heerlijke goals trouwens :9

3. Cybercon

Cybercon Guest

Absoluut niet, Milan heeft gewoon verdiend gewonnen. Op een paar kleine kansen na in de eerste helft van Bayern was Milan duidelijk de betere en was de 2-0 uitslag op dat moment gewoon dik verdiend. 2e helft zakte Milan wat terug (ook logisch met een 2-0 voorsprong) en was Bayern die constant een gaatje zocht in de verdediging van Bayern. Maar de hopeloze schoten haalde niets uit. Ik heb de hele wedstrijd bekeken en ik kon niet anders concluderen dat Milaan de verdiende winnaar was.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ben ik het niet helemaal mee eens. Zowel psv als liverpool speelden omdat het verplicht was. 1-0 verliezen van liverpool is geen slecht resultaat, maar met 11 man van liverpool op de rem valt het dus wel mee. Liverpool was nog steeds de stereke, ondanks dat ze helemaal niets aan aanvallende voetbal hoefden te spelen.

Ok, dan geeft de samenvatting een verkapt beeld van de wedstrijd :)

5. basovich

basovich Guest

oei 2-1 werder..hopen dat ze nog eentje scoren az:).

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad. Één doelpunt van AZ afgekeurt.. Er was niets aan de hand. =(

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Mja, beetje wazig afgekeurd doelpunt van Jaliens.
    Gebeurde in mijn ogen helemaal niets...

Werder Bremen is, als ze eruit komen, zeer gevaarlijk tot nu toe.
    Klose ook nog een mega kans gehad.

Edit : Whehe uitspraak van de commentator
    "Wat een mietje die Wiese"

Oeh, ook 3 - 1 door Klose...

Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoop echt dat az nu 2 doelpunten maakt :x

Gun ze de overwinning van harte \o/

9. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    wat een vetzak en een mietje die wiese.

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Pfff zit nu 5 minuten te kijken en die scheids vind ik nu al slecht. Hij fluit tegen az bij een corner terwijl er niks gebeurt, en geeft donk een gele kaart omdat hij niets deed, terwijl wiese ruzie zoekt. Die kreeg ook wel een kaart, maar die van donk was onterecht.

Doelpunt trouwens van klose, dus het staat nu 3-1

11. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nog nooit zo pissig geweest op een scheidsrechter. :mad: wat fluit hij ontiegelijk slecht zeg, gatverdamme. :mad: :'-( =(

12. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen meer in :=(

13. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    geslacht en dat met 11 man. had ajax het nog niet zo slecht gedaan ;)

14. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    AZ speelt gewoon slap. Ze hadden het daarmee nog eventueel kunnen redden was het niet door die scheids die als een natte krant loopt te fluiten.

15. basovich

basovich Guest

4-1 ..jammer

16. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is er toch met een scheids bij werder tegen een nederlandse club 8) *denkt aan ajax :mad:

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er nog objectieve commentaroren? Of in elk geval beetje normale?

Die van de wedstrijd was ongelofelijk pro-AZ, niet om naar te luisteren gewoon. Wat een slijmbal, met zijn leuke uitspraakjes (EsVau Werder Bremen, Alkmaar Zaanstreek combinatie; praat toch normaal man..). Bij Tien zitten ook van die vervelende praatjesmakers die al die spaanse namen zo overdreven uitspreken.

Twan van Peperstraten zo net met Van Gaal vreselijk negatief over AZ.

18. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer verplichtingen, hoe beter voor Ajax op dit moment. Dus daar alleen al voor is het jammer, en een Nederlands club bij de laatste vier is altijd leuk natuurlijk.

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Uhh, best duidelijke handsbal hoor. Scheids was misschien lang niet altijd goed, maar dat was terecht. Helaas, maar Werder is gewoon door imo. Werder was beter.

20. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    4-1 pakkie maar wat een sfeertje in Bremen zeg, geweldig!! Het zat allemaal niet mee, AZ was niet 100% scherp en dat moet echt in zo'n wedstrijd. Verder was die scheids dramatisch, bij de afgekeurde goal fluit hij af vanwege duwen, dat is dus belachelijk. Achteraf gezien was het misschien hands maar die scheids had het dus niet goed. Anders was het voor rust 2-2 geworden en had je een hele andere wedstrijd. Neemt niet weg dat Bremen gisteravond gewoon een maatje te groot was. Toch genoten gisteravond en dan maar kampioen worden he!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina