Onze history op gow tegen jullie is nog steeds 1-0 loser En had je maandje geleden persoonlijk ook 1 op 1 afgezeikt op cod2
Toe maar jongen, laat het maar los. 1-0 is niet tegen ons, dat is tegen het Franse AK47 team. Je bent meer dan welkom om tegen ons qG team te spelen. Daarbij, noem me een n00b wat je wilt, ik ben niet verantwoordelijk voor ons GoW team en ik denk persoonlijk dat alle 4 de members die dat wel zijn, je persoonlijk stuk voor stuk nakken. En ik ben blij dat je je trots voelt over het persoonlijk verslaan van mij op een spel dat ik 4 maanden niet aangeraakt had. Ik herinner me nog genoeg matches tussen aVIP en GS, in de tijd dat ik CoD2 wél sirieus speelde en er wél de tijd voor had, en ze eindigden allemaal hetzelfde. Do I need to say more? Face it Jan, ik speel geen spel meer op niveau, simpelweg omdat ik er de tijd niet voor heb. En kom nu niet wéér met die lame shit van 'ook al had je wel tijd, dan zou je het nog niet op niveau doen', want in de geschiedenis kwam ik altijd 'on top'. Again, _0/ P.S. Ik heb niks tegen je verder, snap niet waarom je nou zo ineens met van die opmerkingen loopt te gooien? En áls je al iets tegen me hebt, zeg het dan op MSN en loop het hier niet over de fora's te blazen. Thanx.
haha vind ut gewoon grappig als ik wat zeg dat ik dan zo`n heel betoog krijg wat er helemaal niks mee te maken heeft verveelheid heerst zonder xbox weet je lol
Geen betoog, gewoon een simpele verwoording van hoe het allemaal in elkaar steekt. Tsja wie de bal ketst kan hem terugverwachten hé, en ik heb tijd zat he he..
joh gasten, ik denk persoonlijk dat qG gaat winnen, maar ik denk ook dat wij het ver gaan schoppen, nu alles is upgedate van mijn clan. maar wij zullen niet winnen. maar daar gaan we wel voor. mzzl iYF I ToughFace
What the fuck is dat nouweer voor kansloze bijdrage aan dit topic Dat dachte ze vorige keer ook vriend, toen won ook een toen nog "underdogg" Nog niet gehoord van teams als n.t.b. (voormalig kS), RiP, eC? Als die allemaal een beetje gaan traine komt het wel goed hoor
ik zal ff kijken of wij kunnen maar ik zal het in me achterhoofd houden voeg me maar toe iYF I ToughFace ik ben altijd in voor clanwar en nieuwe ervaring 3v3 of 4v4
als je een wedstrijd wint of verliest dan moet je je punten opgeven welke punten worden hiermee bedoeld de totaal punten vanje team of hoeveel je hebt gewonnen (duidelijke uitleg graag)
Ok de manier van scores posten kan je hier terugvinden: Klik Tevens staat er uitleg bij. Het is dus de bedoeling dat er enkel en alleen uitslagen komen. Commentaar (positieve en negatieve) over wedstrijden EN over wedstrijdschemas kunnen in dit topic gegeven worden.
Ik denk dat iedereen wel weet waarom ze wonnen ;-). Toen we de week erop de match eventjes overdeden met de échte qG werd er best hard gewonnen, en guess what, 2 uur later ging Ic3 uit elkaar.
Ach je hebt gelijk dubbele host bestaat ook en ze hadden dat ook. maar dat 2e van je klopt niet helemaal.. het was meer dit: MiCr0, LuNaTiC en Inf1n1ty deden 3v3 tegen RiP Ik weet dat Micr0 toen al 2 weken lang geen zin meer had in de clan en speelde daardoor erg mede daardoor iets slechter verder speelde Inf1n1ty mee die toen niet was ingespeeld op het team Verder deden ik en Negativ niet mee ( maar dat vermeld je weer niet )