1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Wie had er hier ook al weer DDB voor zijn naam staan? _0/
     
  2. Onze history op gow tegen jullie is nog steeds 1-0 loser

    En had je maandje geleden persoonlijk ook 1 op 1 afgezeikt op cod2 :p
     
  3. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Toe maar jongen, laat het maar los. 1-0 is niet tegen ons, dat is tegen het Franse AK47 team. Je bent meer dan welkom om tegen ons qG team te spelen. Daarbij, noem me een n00b wat je wilt, ik ben niet verantwoordelijk voor ons GoW team en ik denk persoonlijk dat alle 4 de members die dat wel zijn, je persoonlijk stuk voor stuk nakken.

    En ik ben blij dat je je trots voelt over het persoonlijk verslaan van mij op een spel dat ik 4 maanden niet aangeraakt had. Ik herinner me nog genoeg matches tussen aVIP en GS, in de tijd dat ik CoD2 wél sirieus speelde en er wél de tijd voor had, en ze eindigden allemaal hetzelfde. Do I need to say more?

    Face it Jan, ik speel geen spel meer op niveau, simpelweg omdat ik er de tijd niet voor heb. En kom nu niet wéér met die lame shit van 'ook al had je wel tijd, dan zou je het nog niet op niveau doen', want in de geschiedenis kwam ik altijd 'on top'.

    Again, _0/

    P.S. Ik heb niks tegen je verder, snap niet waarom je nou zo ineens met van die opmerkingen loopt te gooien? En áls je al iets tegen me hebt, zeg het dan op MSN en loop het hier niet over de fora's te blazen. Thanx.
     
  4. haha vind ut gewoon grappig als ik wat zeg dat ik dan zo`n heel betoog krijg wat er helemaal niks mee te maken heeft:9 verveelheid heerst zonder xbox weet je lol
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Geen betoog, gewoon een simpele verwoording van hoe het allemaal in elkaar steekt. Tsja wie de bal ketst kan hem terugverwachten hé, en ik heb tijd zat he he..
     
  6. Lol ik ook, want heb een maand vrij :p
     
  7. gekinskedel

    gekinskedel c3l Leader

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    joh gasten,
    ik denk persoonlijk dat qG gaat winnen, maar ik denk ook dat wij het ver gaan schoppen, nu alles is upgedate van mijn clan. maar wij zullen niet winnen.
    maar daar gaan we wel voor.
    mzzl iYF I ToughFace
     
  8. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    What the fuck is dat nouweer voor kansloze bijdrage aan dit topic :9 Dat dachte ze vorige keer ook vriend, toen won ook een toen nog "underdogg"

    Nog niet gehoord van teams als n.t.b. (voormalig kS), RiP, eC? Als die allemaal een beetje gaan traine komt het wel goed hoor
     
  9. gekinskedel

    gekinskedel c3l Leader

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    die ken ik zeker allemaal wel
     
  10. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Zondag, clanwar, 8 uur gamebattles? Best of 5, warzone?
     
  11. gekinskedel

    gekinskedel c3l Leader

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal ff kijken of wij kunnen maar ik zal het in me achterhoofd houden
    voeg me maar toe
    iYF I ToughFace

    ik ben altijd in voor clanwar en nieuwe ervaring

    3v3 of 4v4
     
  12. p0wer banana

    p0wer banana Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een wedstrijd wint of verliest dan moet je je punten opgeven welke punten worden hiermee bedoeld de totaal punten vanje team of hoeveel je hebt gewonnen (duidelijke uitleg graag)
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal even de mannier van scores posten neerzetten zo. Hoor je dadelijk van me.
     
  14. Ok de manier van scores posten kan je hier terugvinden: Klik

    Tevens staat er uitleg bij. Het is dus de bedoeling dat er enkel en alleen uitslagen komen. Commentaar (positieve en negatieve) over wedstrijden EN over wedstrijdschemas kunnen in dit topic gegeven worden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2007
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik denk dat iedereen wel weet waarom ze wonnen ;-). Toen we de week erop de match eventjes overdeden met de échte qG werd er best hard gewonnen, en guess what, 2 uur later ging Ic3 uit elkaar.
     
  16. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach je hebt gelijk dubbele host bestaat ook en ze hadden dat ook.
    maar dat 2e van je klopt niet helemaal.. het was meer dit:
    MiCr0, LuNaTiC:mad: en Inf1n1ty deden 3v3 tegen RiP

    Ik weet dat Micr0 toen al 2 weken lang geen zin meer had in de clan en speelde daardoor erg mede daardoor iets slechter
    verder speelde Inf1n1ty mee die toen niet was ingespeeld op het team
    Verder deden ik en Negativ niet mee ( maar dat vermeld je weer niet )
     
  17. Gvd UPS was vanochtend aan de deur, maar ik met me slaapkop heb de bel niet gehoord :mad:
     
  18. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus je kon je 360 weer terug hebben ??
     
  19. jah, moet je hele tering weekend wachten op maandag, heb net me gsm na de klote gegooid
     
  20. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Oei en hoe lang was je je 360 al kwijt dan??
     

Deel Deze Pagina