Linkin Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 4 jan 2005.

  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Meteora had geen bonus disc ;) Je had 2 versies van Meteora. Alleen de CD (blauwe versie) en de CD/DVD pack (bruine versie) Er was verder geen bonus disc.

    De lijst op LPAssociation is gemaakt door Kerrang!, een Amerikaans rock/metal blad. Hun hebben de CD dus al beluisterd en weten dus de tracks zo onderhand :+

    Je kan er 100% zeker van zijn dat je een nep album van MTM download. Meteora lekte pas een paar dagen voor de release, en What Ive Done lekte 1 dag voor de officiele release. Warner Bros. heeft een goede beveiliging als het op Linkin Park aankomt :+
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    En jij denk dat er niet weer 2 versies uitkomen? (naar het verleden kijkend van de LP cd's is dat wel weer te verwachten) Die bonus disc was idd een dvd oftewel Meteora had bij mij wel een bonus disc... en die goede beveiliging is dan niet te zien als er dus al 8 van de 12 nummers zijn gelekt.

    Maargoed ik wacht lekker af of het album beter word dan de nummers die ik nu heb, en dat mag ik toch wel hopen 4 jaar na Meteora.
     
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Er zijn nog geen nummers gelekt. Dat zijn 1. Grey Daze nummers of 2. andere nummers van onbekende bands.

    Zit op 2 Linkin Park forums, en als er ook maar 1 nieuw nummer wordt gelekt is het gelijk een chaos op het forum. En tot nu toe is alles rustig :+

    Er komen 2 of 3 versies uit van MTM. 1 versie is een CD, 2de versie een CD/DVD met de "Making of MTM", "Making of 'What Ive Done'" en de video van "What Ive Done" en de CD zelf in 5.1 sound. De 3de versie weet ik niet.
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    EY ik heb niet alles gelezen maar is Part of me ook een nieuw nummer?

    Ik kwam hem tegen namelijk en er stond unreleased achter ook kende ik hem nog niet. Maar is het een nieuw nummer of juist een hele oude?
     
  5. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Hele oude :p Komt van Hybrid Theory EP, 1999
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    bron : http://nl.wikipedia.org/wiki/Minutes_To_Midnight

    hier wat informatie over het nieuwe album van Linkin park ''Minutes to midnight '' vind het eerste nummer ervan al erg goed ( What i've done ) het schijnt dat linkin park dus een hele andere steil gaat doen, en benieuwd hoe de volgende nummers worden! als het allemaal wat wordt, ga ik m zeker halen.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het geen slecht nummer maar geef mij tot nu toe HT en Meteora maar. :{
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag net op de site van LP de clip van What I've Done en 't was een heel ander nummer dan die ik had gedownload, domme Limewire ook. :{
     
  9. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Pak aan piraat!
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik hoop stiekem dat What I've Done de In The End is van Hybrid Theory.

    Dat was in mijn ogen ook het minste nummer.
    Dat was ook het meest Top 40 gevoelige nummer.
    En het heeft uiteindelijk wel de mainstream bereikt...
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Vind het wel een goed nummer :) Alleen jammer van die harde "schreeuw" midden in het nummer :eek:
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe je hebt gelijk. :+
     
  13. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    De rap en dj geluidjes mis ik ook :mad: Vind reanimation daarom ook zo vet.
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik vind de videoclip voor What I've Done wel erg pretentieus. Ze nemen nogal een grote kwestie op de schop voor een Pop Rock band. Oftewel, ik weet niet of ze het onderwerp wel eer aan doen met dit lied.

    Verder wel een interessante track, maar niet een die ik veel zal gaan luisteren. Ik ben wel benieuwd naar de rest van de cd.
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Precies, precies mijn idee.

    In The End was een nummer dat 10 keer per dag langs kwam op MTV/TMF dus ja, dan moest je die CD wel kopen. En dan staar er allemaal rock/rapcore op! XD
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Ik vind In the End best een goed nummer. 't Is echt zo'n liedje dat je na een jaar niet meer gehoord te hebben toch nog kunt mee zingen.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, ik zeg ook niet dat ik 't een slecht nummer vind. 't Is alleen zo anders als andere leuke nummers. ;)
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Lol.

    Maarja, wel een lekker liedje om tijdens het racen in PGR3 naar te luisteren. Beetje motorgeluid er doorheen en je rijdt 3 tiende per ronde harder :+
     

Deel Deze Pagina