De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet iemand of de K800i ook een 2 GB M2 geheugenkaartje kan hebben? Las op de SonyEricsson site dat hij maar tot en met 1 GB accepteert. Toch lees ik op andere sites dat hij ook met 2 GB kan, iemand ervaring met 2GB in de k800i?
     
  2. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat de K750i zonder problemen 2GB moet kunnen draaien, dus de K800i dan ook. Hij accepteerd trouwens wel grote kaarten, ook wel 4 GB, alleen vertraagd je telefoon dan.
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Er wordt bij veel apparaten aangegeven dat het maar tot 1GB aan kan, maar 9 van de 10 keer kunnen ze ook grotere kaarten aan. Dus denk idd dat dit wel moet lukken :) Ga dan ook uit van ervaringen van andere mensen, heb je meer aan dan een (verouderde?) informatie pagina.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Geen probleem !!

    T For Telecom verkoopt nu 2GB kaartjes bij de K800i.
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    M2 Kaartjes die in de k800i gaan zijn er tot nu geloof ik slechts t/m 2 GB.
    Snap trouwens neit waarom zoiets zou gaan vertragen, schijnt helaas wel zo te zijn.

    Bedankt voor je info, samen met die van Melbuuln hieronder erg handig!

    Bedankt man, zie hierboven. Heb onlangs (gratis, actie van SE) een 1 GB kaartje besteld, misschien dat ik voor tijdens mijn vakantie maar een 2 BG erbij doe.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De actie duurde helaas tot 31Maart !!
    Heb mijn K800i op 6 April gekregen maar heb toch de actiebon opgestuurd.

    Alleen dat de prijzen tussen 2GB Micro SD en 2GB Micro MS zover uit elkaar liggen :mad:

    Heb Zaterdag een Duo Simkaart van Vodafone genomen.
    Werk = S700i , Thuis/Weekend = K800i.
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha ja ik zag het op de kaart staan, maar heb hem toch maar opgestuurd, niet geschoten is altijd mis. Ook vind ik het een beetje scheef dat ze de actiekaart er nog bijgeven om op te sturen, zal even kijken of het lukt. Nogmaals, ben echt helemaal weg van die k800i, prachtig scherm, heerlijke interface, bovengemiddelde foto's en een fijne mp3 functie (ookal vond ik die van de w800 net even wat lekkerder geloof ik, heb het idee dat het geluid uit de w800i (via oordoppen) beter is dan bij de k800, gebruik dezelfde doppen).
     
  8. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ook.

    Bij de W-serie is meer nadruk gelegd op muziek en bij de K-versie meer nadruk op de fotos. Daarom klinkt muziek in de W-serie ook een stuk beter, maarja de fotos zijn dan weer wel stukken beter bij de K-serie. Het is maar wat je liever wilt:)

    Sony Ericsson is gsm fabrikant 2006 geworden:) http://www.hetbesteproduct.nl/nl/Artikelen/ONDERZOEK___De_beste_fabrikant_van_gsm_s.html
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Had het liever beide gehad, maar kan uiteraard niet alles hebben. Vind het geluid in de k800 meer dan goed, wanneer je een nummer in bijvoorbeeld 256 kbps opzet klinkt het vrijwel net zo goed als 'destijds' met mijn w800, neemt alleen wat meer ruimte in.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Eindelijk een GSM (K800i) waarbij de USB-kabel perfect werkt.
    Normaal je je altijd de klooien met cardlezers , Bluetooth of data-kabels.
    Nu druk je de usb-kabel in de K800i en je hebt meteen toegang tot het geheugen van de GSM en Memorystick.
     
  11. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze hebben, maar abo loopt nog lang niet af :mad:

    [​IMG]

    Een verbeterde w810i:)
     
  12. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    // Zie hieronder, sorry voor de dubbelpost \\
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  13. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik twijfel nu tussen 2 telefoons:

    Motorola F3
    http://www.kieskeurig.nl/product/80FBF1EAB3713A6DC125728000424BF5.htm
    Nokia 2310
    http://www.kieskeurig.nl/product/32F77618BC3EDBD3C125718F00353D1F.htm

    Iemand nog een tip welke van deze 2 ? Hier nog een link dat je ze naast elkaar ziet:
    http://www.kieskeurig.nl/nl/product...728000424BF5~32F77618BC3EDBD3C125718F00353D1F

    Motorola ziet het er het gaafst uit, maar misschien wel TE basic vooral met sms'en.
    Nokia 2310 heeft een FM Radio en toch de betere functies van de 2.
    Als sms'jes lezen en sturen echt zo ramp is op de Motorola dan koop ik wel de 2310, als het allemaal wel meevalt dan ben ik toch geneigd naar de Motorola.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een Motorola W375... Fantastisch ding VGA fotocamera mp3speler FM radio geweldig design... En dat voor maar 75 euro!_O_ Enige nadeel is het weinige geheugen.

    Maar een vraagje: Wat zijn de verschillen tussen de W375 en de Razor? Ze zien er hetzelfde uit maar de Razor is wel enorm veel duurder. :)

    @ deNeut: Ik zou zeker voor de F3 gaan... Veel mooier design dan die Nokia.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2007
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De specs van de nokia zijn wat uitgebreider, dat wel, alleen is het design naar mijn mening niet super. Zit hier iets voor je bij?

    http://www.dixons.nl/De_online_wink...msung C300 Prepaid zwart.7085536/default.aspx
    http://www.dixons.nl/De_online_wink.../ORANGE LG KG120 Prepaid.7082017/default.aspx
    http://www.dixons.nl/De_online_wink...y Ericsson J220i Prepaid.7074601/default.aspx
    http://www.dixons.nl/De_online_wink...y Ericsson K310i Prepaid.7076619/default.aspx
     
  16. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook met mn LG KG800 White (Chocolate) gewoon USB-kabeltje in de GSM en de andere kant in de PC en je kan meteen aan de slag:thumbs:
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat geklooi met Bluetooth en speciale software is gelukkig niet meer nodig.
     
  18. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt voor jullie reacties !
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Deze heb ik nu, de HP iPaq rw6815. Leuk dingetje :) Moet wel erg wennen aan de besturing enzo. Zitten geen toetsen op, alles werkt met het pennetje. SMS'en gaat wel fijn zo :) Top is ook dat er Wifi op zit, en dat ik via KPN ook op internet kan. Mailen is lekker handig :D

    Top ding :)
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben al een tijdje in het bezit van de Sony Ericsson W810i en wat mij betreft is het nog steeds een van de beste telefoons zeker als je van muziek houdt, want het geluid is geweldig. Maar goed, zijn er meer mensen die last hebben van af en toe kraken bij het skippen van tracks? Ik heb een andere hoofdtelefoon geprobeerd, maar dan is het er nog steeds. Lijkt op een softwarematige issue, maar het updaten heeft niet veel zin gehad behalve dat ik het gehele talenpakket kwijt ben m.u.v. Engels (fijn dat updaten :+). Maar goed, ik vraag me af of meer dat hebben... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina