laatst even gekeken, en voor zover ik alles bekeken heb, heb ik elke zelda game in me bezit vanaf de eerste tot aan Twilight princess.. kvind zelda echt een geweldige serie, was er ook al fan van vanaf het begin was echt blij dat ik nog op tijd de collectors edition kon krijgen op nintendovip voor de cube waar o.a. de aller eerste zelda, de 2de zeldagame opstaan, majora's mask (niet apart te krijgen voor cube dacht ik) en ocarina of time... voor de rest had ik ze gespeeld op de SNESS, N64, Cube en GBA, kan niet wachten tot er weer een nieuwe wordt aangekondigd!
ja inderdaad, t wordt maar gewoon wachten op phantom hourglass voor nu dan maar ja, komen ook nog andere goede games wel uit nog op de wii en 360
hopen dat ze al die gameboy zelda's nog es op een collection zetten en op de wii uitbrengen of op de virtual console want ik haat het om op een gameboy te spelen.
tsja de verhaallijn is ook niet alles. (ik bedoel niet dat hij slecht is maar dat je dan nog meer te doen hebt ofzo)
Ik lees hier sidequest... Betekend dat dan ook dat Zelda een soort free roaming game is, of hoe moet ik dit zien? (Ik heb nog nooit een zelda gespeeld)
Zelda is een redelijk lineaire Action-Adventure, maar het bevat daarnaast nog tal van sidequests om hart-pieces (hartjes zijn leven in dit spel), speciale wapens en andere dingen te halen. Ik weet niet hoe het met Twilight Princess zit, maar af en toe kan er zelf weleens gekozen worden welke dungeon er eerst gedaan wordt. Daarnaast ben je natuurlijk geheel vrij om de wereld te verkennen, lopend of te paard.
Oblivion Nintendo-style dus Nou ja.. niet zo vrij, maar je hebt dus iig wel keuzes, en je kunt vrij door de wereld rondhuppelen.