De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  2. Cybercon

Cybercon Guest

Echt schitterend inderdaad, dit doelpunt wordt nu al vergeleken met die van Maradona. En dan hebben we hier nog te maken met een 19-jarige knul :eek:

Edit: Nog een video (van betere kwaliteit) en met Engels commentaar, ook zijn tweede doelpunt (van hoogstaande niveau) is te zien :).

Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2007
  3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
  4. Cybercon

Cybercon Guest

Fixed.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.dailymotion.com/video/x1r5c9_comparativa-gol-de-messi-y-maradona

Hier zie je de twee doelpunten naast elkaar. Ziekelijk gewoon hoe ze lijken.

Uhh, wat heeft de leeftijd met een doelpunt te maken? :9 En waarom is raar dat dit doelpunt nu al vergeleken wordt met die van Maradona? Wanneer moet dat dan? Over 20 jaar? :+

6. Cybercon

Cybercon Guest

:emo:

Dus jij denkt dat we dit maar al te vaak hebben gezien op zo'n leeftijd? :emo: Sorry hoor maar als je dit al kunt op 19-jarige leeftijd hebben we hier te maken een fenomeen. Niet ik, maar iedereen vergelijkt het doelpunt met die van Maradona. Ze hebben duidelijk overeenkomsten.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk. Het doelpunt lijkt gruwelijk veel op die van Maradona. Messi is inderdaad een fenomeen. Ik snapte ook wel wat je bedoelde, maar je verwoorde het een beetje vreemd, vond ik. ;) Ben het volkomen met je eens hoor.

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    oke die ga ik dus echt wel halen....mooie kleur !

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Iemand het interview/de reportage met van Bommel in de VI gelezen?? Mocht van Bommel de waarheid spreken dan is het gewoon schandalig hoe van Basten met hem is omgegaan

10. Cybercon

Cybercon Guest

Waar ken je die krengen bestellen? :9

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Voor de geïnteresseerden:

En de kazen onder ons:

Wie gaan er allemaal?

Ik in ieder geval wel, als ik me kaartje snel kan krijgen:)

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    €145 euro voor een kaartje right? Mij niet gezien.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wow dus ik kan niet eens vanaf mijn woonplaats simpel met de bus naar de kuip of lees ik het verkeerd?

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Waar lees jij dat?:b:

Nee:)

Ik zat vorig jaar met een Rotterdamse Ajacied in de bus (ja die leven ook nog), die moest vanuit Rotterdam, naar Amsterdam, naar Rotterdam, naar Amsterdam en weer terug naar Rotterdam=(

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jerreby en ik wonen ook een paar kilometer vanaf rotterdam dus jah. Gaat echt nergens over =(

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vind het nog steeds jammer dat hij niet uit de verf is gekomen bij ajax. Echt een goede voetballer. Zonde dat hij stopt, maar met zoveel blessures kan ik het mij ook wel voorstellen.

Kan litmanen nog iets van leren:+

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    @Mttz, lolz, moet je uit 020 komem om ajaxied te zijn?

Maar over die €145 euries, zat te zoeken en kwam ik op een of andere kaart verkoop site, was volgens mij dikke BS want zie nu dat ze €40 zijn (alsnog duurt btw, maar ga wel kijken of ik er eentje te pakken krijg).

EDIT:

zz

Laatst bewerkt: 20 apr 2007
  19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Dat zeg ik dus niet he. Maar Rotterdamse Ajacieden zijn uiterst zeldzaam. En het ging meer om de kwestie dat die gast, die 10 minuten fietsen van de Kuip woont, , maar toch met de combi mee moest.

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, dat was het doelpunt van maradonna tegen belgié in de halve finale van de wereldbeker van 1986.Het is dank zij die goedmoedige belgjes dat hij dat doelpunt heeft kunnen maken.een vroege tackle had ons destijds véél leed bespaard....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina