Zo, weer ff lekker aan t racen. Toch blijven die milestone police chases vet!
Heb nu de eclipse en de toyota supra.. vindt zelf die supra erg fijn rijden, zeker in bochten.. maar wat wil je met een achterwiel aangedreven auto!
Even over de NFS reeks. Ik ben pas nfs spellen gaan spelen vanaf Hot Pursuit 2. Ik vondt nfsu 1 vet, ik vond 2 érg bruut. Most Wanted zou eerst helemaal geen tuning hebben qua styling, maar dat was toch gekomen. Van mij had die styling niet gehoeven, alleen rims, motorisch en paint. Most Wanted is gewoon een lekkere arcade racer.
Carbon daar in tegen, is echt een kiddie racer. Véélste makkelijk. Waar je bij NFSU1+2/MW soms uren over dezelfde race doet, of jezelf afvraagt hoeveel races er nu eigenlijk zijn(komt er ooit een einde aan!?) wist je bij Carbon al meteen hoeveel het er waren. En ze waren ook véélste makkelijk.. tot aan de laatste 2 races was het echt piece of cake.. en toen waren(tenminste in mijn geval) de laatste 2 races echt moeilijk! Maar okay na enkele uurtjes waren die ook gedaan.
Het tuning gedeelte bij carbon vond ik wel vet, alleen omdat het racen zo kut simpel was, en het spel zo kort was daar ook geen hol aan.
Ik verwacht bij een racegame toch een beetje die spanning, ga je t wel of niet halen... en dat miste ik bij Carbon.
Van mij mag er best nog een tuning game komen, bedoel, blijft natuurlijk leuk om een auto ook echt jouw auto te maken.. alleen moet het spelletje dan wel wat pittiger zijn!
Maar het wordt idd ook weer tijd voor een ouderwetse NFS game met ferrari's etc etc!!
Klik om te vergroten...