1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In het begin is dit spel ook erg super makkelijk. ;) Later in het spel krijg je het dus moeilijker door betere wagens van de AI en hevigere politie die alles op het spel zet om jou te pakken te krijgen!
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt de Chevrolet Cobalt SS, dat is idd een vette brute bak!:thumbs:

    Ik moest ook erg wennen aan het menu systeem, bij My Cars dacht ik dat dat de career was en de Quick Race ook en daarin kan je niet Freeroamen (behalve dat sluipweggetje in die ene race dan) dus ik snapte er niks van maar het was gewoon erg wennen.:{

    Ik had aan het begin de Fiat Punto genomen, wat snerpt die heerlijk!
     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Zo, weer ff lekker aan t racen. Toch blijven die milestone police chases vet!

    Heb nu de eclipse en de toyota supra.. vindt zelf die supra erg fijn rijden, zeker in bochten.. maar wat wil je met een achterwiel aangedreven auto!

    Even over de NFS reeks. Ik ben pas nfs spellen gaan spelen vanaf Hot Pursuit 2. Ik vondt nfsu 1 vet, ik vond 2 érg bruut. Most Wanted zou eerst helemaal geen tuning hebben qua styling, maar dat was toch gekomen. Van mij had die styling niet gehoeven, alleen rims, motorisch en paint. Most Wanted is gewoon een lekkere arcade racer.

    Carbon daar in tegen, is echt een kiddie racer. Véélste makkelijk. Waar je bij NFSU1+2/MW soms uren over dezelfde race doet, of jezelf afvraagt hoeveel races er nu eigenlijk zijn(komt er ooit een einde aan!?) wist je bij Carbon al meteen hoeveel het er waren. En ze waren ook véélste makkelijk.. tot aan de laatste 2 races was het echt piece of cake.. en toen waren(tenminste in mijn geval) de laatste 2 races echt moeilijk! Maar okay na enkele uurtjes waren die ook gedaan.

    Het tuning gedeelte bij carbon vond ik wel vet, alleen omdat het racen zo kut simpel was, en het spel zo kort was daar ook geen hol aan.

    Ik verwacht bij een racegame toch een beetje die spanning, ga je t wel of niet halen... en dat miste ik bij Carbon.

    Van mij mag er best nog een tuning game komen, bedoel, blijft natuurlijk leuk om een auto ook echt jouw auto te maken.. alleen moet het spelletje dan wel wat pittiger zijn!

    Maar het wordt idd ook weer tijd voor een ouderwetse NFS game met ferrari's etc etc!! :p
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Die Rims zijn dat de velgen of de remmen? Ik wil dikke velgen onder mijn prachtige cobalt SS maar ik weet niet waar ik dat kan doen, als ik naar rims ga en ik druk naar rechts naar een ander merk zie ik nergens verschil. Dus waar kan je ergens je velgen aanpassen, of kan dat pas als je op een bepaalde blacklist punt bent?

    Edit: En wat betekend dat vlammetje met x1 of x2 erbij?
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  5. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    als je naar een ander merk gaan moet je op a drukken dan zie je verschillende velgen van dit merk ... is tog niet zo moeilijk
     
  6. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    gister voor de lol MW er maar weer eens in gepropt was wel weer ff leuk, razor weer verslagen met een Golf GTI :+

    status is 39 achtervolgingen en 0 keer gepakt
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Carbon ook veel te makkelijk en echt zóveel te kort, ze hebben er gewoon niet genoeg ontwikkelingstijd ingestoken lijkt wel, terwijl ik best lang op Carbon gewacht heb.:{ En ook die laatste 2 races vond ik veel te makkelijk bij Carbon... Bij MW moest je bij sommige races echt een tactiek verzinnen en heel erg geconcentreerd zijn, bij Carbon was het gewoon gas erop en huppa gewonnen.:mad:

    Begrijp me niet verkeerd, Carbon vond ik een super game waar ik toch veel plezier aan gehad heb, maar MW is gewoon beterPUNT.

    Rims zijn velgen. En als je naar een ander merk gaat in die lijst van rimsmerken dan moet je gewoon op A drukken en dan zie je vanzelf alle velgen van die fabrikant.:)

    En dat vlammetje is je heat, hoe veel je gezocht bent door de politie.

    Hier heb ik trouwens een handige MW faq, daar staat alles in:

    http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/927143/39962

    Have fun! :)
     
  8. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Als je trouwens ook Saint's Row speelt dan hebben ze daar een shop met een wel hele dubbele naam "rimjob"...
    En dan zie je er dus soms bij staan "15% off"
    euhm.. nee laat maar ik ga wel ff verder kijken, ik bedoelde toch een ander soort rimjob! :p :p
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Van de velgen had ik zelf al gevonden, zat eerst tussen de de merken te switchen maar ik zag geen verschil, moest ik gewoon op het merk drukken, slim hoor uhm..

    Mja net de 3e verslagen en een nieuw stukje land unlocked, ik heb nu 73.000 aan geld geloof ik, misschien tijd voor een nieuwe bak. Ik ben vandaag wel 2x opgepakt ik werd helemaal klemgereden tussen die zwarte politiewagens. Ik had toen straks een bounty van 60.000 :) wel op een niet leuke manier gehaalt. Ik stond op zo'n verhoogt stukje van een gebouw zodat de politie me niet vast kon zetten daarna 15 minuten gewacht en ontsnapt.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat trucje van die bounty op een verhoogd stukje waar de politie niet bij kan is misschien niet zo aardig en leuk maar wel erg effectief. XD
     
  11. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    waar is dat:eek: ik wordt gek van de politie ! heb ik net 8 minuten en 200.000 euro schade verricht wordt ik gelijk naar 1 seconde weer klemgereden..
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhm staat ergens op YouTube een filmpje van.

    Ik denk dat mijn volgende auto een Clio word. Niet al te duur en goede performance. Is het zo dat alle auto's even snel kunnnen? Dus als je ze vol upgrade?
     
  13. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is niet zo
     
  14. Remco

    Remco Guest

    ja alle auto's worden even snel, als je die junkman parts er maar opknalt
     
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    0ew da's idd wel ff gekopieerd.....:x

    Dat is het busstation, net ten westen van het eerste stadsdeel, dan moet je door dat glas heenbeuken en dat hellingkje in dat station op (die rechter als je uit de richting van het eerste stadsdeel komt) en dan op het dak van die bussen gaan staan... :thumbs: Lol is dat, dan kan je lekker chillen en genieten van de show (politieauto's die elkaar rammen:lol: ) zonder gebust te worden, of er moet een smart ass cop zo slim zijn om erop te kunnen komen...8)
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2007
  16. Remco

    Remco Guest

    of je gaat gewoon rondjes rijden op de snelweg, en als je dan genoeg hebt, ram je het stadion in... Werkt altijd
     
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat stadion in het noordoosten bewaar ik altijd voor het laatst... Als ik alle milestones of genoeg bounty heb of ik vind het wel mooi geweest, dan ga ik daar naartoe en dan rijd ik erin uit de richting van de stad en gooi ik die 2 pursuitbreakers omver en dan in die hiding spot...:thumbs: Werkt fantastisch!
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja deed ik ook altijd, dat busstation truucje en op de snelweg rondjes rijden en dan naar het Stadium met die hiding spot erbij. Op heat 5 wilde het nog wel eens gebeuren dat ze me dan nog vonden bij die hiding spot omdat ze dan via de snelweg me weer vonden.
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb twee 'extra impounds' erbij maar wat betekenen die dingen en wat gebeurt er als ik die op mijn Clio zet?

    De Bounty's zijn trouwens wel erg gemakkelijk te halen net ook in 6 minuutjes een bounty van dik in de 100. Maar ik vind het spel wel erg tof ik vermaak me wel meer met de races dan de bounty's.
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook wel eens, maar alleen als ik er naartoe rijd. als je er eenmaal staat, geen vin verroeren. Een keertje toen ik daar stond kwam er 1 politieauto via de snelweg erin rijden en stond vlak voor me... Maar hij zag me niet:confused:

    Bedoel je een Impound Strike? Daarmee wordt het aantal impounds... rgfguyermcgbjfgjybverjbjyvhve?????beetje moeilijk uit te leggen. 8)
     

Deel Deze Pagina