Het vreemdelingen-legioen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Master Of Blades, 7 okt 2005.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Stoer hoor...

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    mwa..ik ben er nog steeds trots op dat ik een rode baret ben...alleen sommige zaken die ik moeten uitvoeren heb steken mij wat tegen....
    Maar het verleden laat zich niet terugdraaien weet je... en net daarmee moet ik verder zien te leven en daarbij helpt jou zogenaamde kritische commentaar voor géén meter.
    Wil jij hier stoer doen... doe maar op,maar dan niet tegen mij....._0/

3. rigo

rigo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het Vreemdelingen legioen

ik zou het zo zeggen soms zit het een paar jaartjes mee en de enekeer wel maar dat is de foute in stelling on het Vreemdelingen legioen in te gaan, en als je een half jaar op avontuur wilt moet je er ook helemaal niet zijn dan moet je maar een vakantie nemen en er zelf met een rugzak en tent op uit te trekken in een vreemd kand! Het Vreemdelingen Legioen is een echt bestaand leger onderdeel van het Franse leger en de opleiding is niet te verglijken die Nederlandse Commando's en de Us NAVY-SEALS krijgen maar je komet er wel veel dingen van trug kwa trainingen maar dan een heel stuk hard en zwaarder, de meeste legionairs die heden uit het legioen komen en weer trug keren in het berger leven hebben haast 94% daar van kan zich moelijk plaatsen in het burger leven en worden veel al kluizen naren of zwervers, dus bedenkje heel goed waar je aan begint een getekent dan zit je er minimaal 5jaar aan vast en kom je er eigenlijk niet meer zomaar uit mist je je been verliest of dergelijks , als een iets wilt weten daar over (het legioen mag je me best mailen ? ik kan je meschien wel wat vragen beadwoorden!

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Gozer, MoB is volgens mij niet eens meer actief op dit forum o_O de post van hem is van 2 jaar terug. Dat had je al gezien, of niet?

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Wat wel duidelijk is, is dat ze er geen schrijven leren :+

6. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel makkelijker om bij het vreemdelingenlegioen te komen dan bijv.
    de nederlandse commando's. Hier word je door enkele psychologen tot het uiterste getest, en ook de training zelf is super zwaar, slagingspercentage is hartsikke laag. Laatste lichting in 2007 waren maar 7 man over terwijl er iets van 80 man waren.

ik heb trouwens liever een diemaco c8 dan dat wat het vreemdelingelegioen gebruikt..:b:

7. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemdelingenlegioen(en franse leger) hebben beiden de FAMAS en denk toch dat die iets sterker is dan de dimaco:emo:

8. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Het slagingspercentage als je vanuit een andere baan bij de defensie komt is rond de 35%, als burger zijnde ligt het op de 12% geloof ik.

Je wordt inderdaad tot het uiterste getest, maar als je het zit dan heb je het goed voor elkaar. :)

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0

Waarom vergelijk je het vreemdelingenlegioen met het Korp's Commando's?

Vreemdelingenlegioen: Je hebt geen leven meer omdat je teveel verneukt hebt.

Korp's Commando's: Je bent gemotiveerd, wilt vechten, hebt een ijzeren mentaliteit.

Vreemdelingenlegioen mag je vanaf je 18e ofso al in, bij Commando's ook maar op die leeftijd ben je nooit al klaar voor die tak van het leger. Het is soieso wel het mooiste baantje binnen de Landmacht.

10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0

Waarom vergelijk je het vreemdelingenlegioen met het Korp's Commando's?

Vreemdelingenlegioen: Je hebt geen leven meer omdat je teveel verneukt hebt.

Korp's Commando's: Je bent gemotiveerd, wilt vechten, hebt een ijzeren mentaliteit.

Vreemdelingenlegioen mag je vanaf je 18e ofso al in, bij Commando's ook maar op die leeftijd ben je nooit al klaar voor die tak van het leger. Het is soieso wel het mooiste baantje binnen de Landmacht.

@Freeshooter, het maakt niet uit waar je vandaan komt het slaginspercentage ligt altijd rond de 10%, als burger haal je het nooit omdat je te weinig ervaring hebt, je moet gewoon eerst gedient hebben in de landmacht en daarna kun je doorstromen naar Korps Commando's.

11. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    was niet echt de bedoeling om het met elkaar te vergelijken maja..

je hebt wel gelijk als je leven al verkloot is kan je zoiezo niet bij kct.. :x
    alhoewel ik wel mensen ken die toch in het vreemdelingenlegioen ingingen,
    niet omdat ze hun leven al hadden verkloot maar gewoon graag vaak uitgezonden
    willen worden en ook meer op gevaarlijke missies wilden.

Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  12. Belgiantiger

Belgiantiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt hier nog wat uit de lucht gegrepen!

Ik ben in het legioen geweest van 1982 tot in 1988.
    Veel mensen vertellen hier dingen die totaal uit de lucht zijn gegrepen vindt ik jammer. Goeie info kan je hier bekomen http://www.legion-etrangere.com
    Ik ben de persoon met de groene beret, die les aan het geven is.

zie ook deze, heb wel mijn naam en nummer van het leger weggedaan:
    http://www.flightsimclub.net/images/kaart.gif
    http://www.flightsimclub.net/images/legioen.gif
    Zoekt eerst goede info op, of vraag het aan mensen die er zijn geweest!

groetjes ;)

Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  13. donnyzbg

donnyzbg Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook bij het legioen ik wou eerst altijd naar de paratroopers bij het korps mariniers ik doe nu ook de opleiding vrede & veiligheid maar zit eraan te denken dat als ik klaar ben om naar het legioen te gaan.
    want ik wil alleen maar leger in om echt te gaan schieten enzo en dat is eigelijk alleen maar mogelijk bij het legioen want bij de rest heb je minder de kans ervoor.

14. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    `Ja vooral aangeven tijdens je sollicitatie dat je echt wil gaan schieten enzo!:emo:

15. donnyzbg

donnyzbg Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je dat in nederland zegt word je meteen afgekeurd;)
    bij vreemdelingenlegioen kan je het wel zeggen denk

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Maak eerst je middelbare school maar af knul...

:):

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat krijg je dus met al die games...

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60

Gast iedereen die een beetje films kijkt/gamed weet dat het High Altitude-Low Opening betekent.

19. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt he, haha ellende dit. Naar mijn inziens moet het vreemdelingen legioen meer een 'final escape' zijn voor als je echt radicaal anders wil gaan leven oid.

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Was eerst op tv een docu erover. Mochten ze ff kijken in een trainings kamp. En het is echt voor de mensen die net zo kansloos zijn als een rot ei. Mensen die thuis geen werk konden vinden. Nergens werden aangenomen. Weet niet of je daar wel tussen wil zitten met je normale leven.

Deel Deze Pagina