absoluut! forums zijn altijd leuk voor schreeuwers, uiteindelijk delen we hetzelfde doel en delen we dezelfde gedachte. Gamen moet fun zijn en moet nu eens de status verliezen dat je als een verslaafde afgezonderd ver van vrienden en familie op je donkere kamertje zit. Daarom zijn lans zo leuk, je doet een interviewtje, je drinkt een biertje met elkaar en je speelt een leuke competitie met prijzen. Pappa's en mamma's kunnen zonder problemen komen kijken en vaak reageren vooral de pappa's opeens heel anders als ze met hun kop 5 uur achter de Wii hangen samen met mamma op het evenement.
Wat mij, buiten de sportiviteit, tussen qG en pG opviel, is het doel en de ambitie die ze delen. Kan me daarom ook niet voorstellen dat SmartieZ en ik niet nog eens gezellig aan een tafel terecht komen voor een biertje.
het bleek dit weekend ook weer overduidelijk. De console is HET instrument om e-sports groot te maken, de interactiviteit is veel hoger dan met pc's, zitten geen overdreven casemodding-ende, acnee gevoelige nerds achter, volledig wit van te weinig zon en te bang om te praten. Nee de console markt is top. Neem als voorbeeld de sponsoren die dit gesponsord hebben (het console gedeelte) Coca Cola Zero, dit geeft gewoon aan dat de mainstream b-b markt ook hiervoor klaar is. Ik ga natuurlijk samen met mijn team members en wellicht andere clans alles op alles zetten om de vetste events en grootsts console lans voor jullie te organiseren met een hele goeie competitie erbij. Als er mensen geinteresseerd zijn om hier verder over te praten (zakelijk gezien) laat het mij dan weten via de gebruikelijke wegen. Natuurlijk is affiniteit in GAMES en consoles, commercie, marketing, branding, retailing, sponsoring, events, netwerken en lan's en licensering wel een must. Een goede lan zet je namelijk niet zo 1, 2, 3 op, je hebt hier de juiste partners en faciliterende partijen voor nodig.
Ik ben in ieder geval een goede marketing man en we hebben wellicht ook al een faciliterende partij gevonden.
P'Z
Laatst bewerkt: 23 apr 2007