1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    correct en een hele goeie

2. Inf1nity

Inf1nity Guest

Waar kan k die dlen?

3. SmartieZ

SmartieZ Guest

vandaag al mee? en wat was hij dan van plan te gaan doen vandaag? kijken naar de PC matches ofzo? Mijn vraag naar Mauperd was ook of hij ook een paar secondjes van ons team kon filmen, kan ik er ook iets leuks van maken :)

4. Toomzor

Toomzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Film ook wat van de Quake 4 dinges op de PC, daar ben ik fan van :p

5. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eh even een algemeen vraagje, ik begrijp dus dat dit NK plaatsvind in Eindhoven?? En waar dan precies, denk dat ik wel even langs kom want das maar zo'n 20 minutjes fietsen voor mij.

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

www.NK-Gaming.nl > Routebeschrijving?

Morgen vanaf 10am zitten ze te spelen. tot een uurtje of 3pm

7. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Ah man fock it, morgen heb ik 2 maanden iets met mijn vriendin en dan komt zij langs dus dan kan ik het niet maken om te gaan kijken. Achja veel succes iig!

8. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dan heb je het te druk met andere dingen, of niet Roel? ;)

9. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Ja uiteraard:D maar tot hoe laat duurde het nou? miss kan ik s'avonds nog even komen als het dan nog bezig is....

10. SmartieZ

SmartieZ Guest

Roel hou de praatjes voor je en kijk 3 posts geleden.. tot 3pm zitten ze te spelen. dat is 15:00 voor de nuckleheads die dat niet begrijpen.

11. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is voorbij het is over qG mag zich officieel een jaar lang de beste ven NL noemen. SmartieZ petje af voor je boys, ze hebben goed gespeeld en onze fouten tijdens de finale goed benut. Het zijn hele sportieve jongens het belletje naderhand van Ex word erg gewaardeerd, we hebben een superdag met elkaar gehad, erg gezellig en erg goede games. pG is dus 2e geworden

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

Thanx mike, heb je toevallig ook nog wat videobeelden voor me van mijn team? zodat ik een leuke promo-teaser kan maken voor op de site?

13. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga van de week aan de film beginnen, ben erg druk de eerste paar dagen (verjaardag dochter etc) daarna zal ik ff kijken wat ik aan foto's en film heb ok? moet goed komen!

14. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Wel mooi eigenlijk hoop goed pG en qG nu samen werken gezien hoe het eerst allemaal ging, zeker chill!

15. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    absoluut! forums zijn altijd leuk voor schreeuwers, uiteindelijk delen we hetzelfde doel en delen we dezelfde gedachte. Gamen moet fun zijn en moet nu eens de status verliezen dat je als een verslaafde afgezonderd ver van vrienden en familie op je donkere kamertje zit. Daarom zijn lans zo leuk, je doet een interviewtje, je drinkt een biertje met elkaar en je speelt een leuke competitie met prijzen. Pappa's en mamma's kunnen zonder problemen komen kijken en vaak reageren vooral de pappa's opeens heel anders als ze met hun kop 5 uur achter de Wii hangen samen met mamma op het evenement.

Wat mij, buiten de sportiviteit, tussen qG en pG opviel, is het doel en de ambitie die ze delen. Kan me daarom ook niet voorstellen dat SmartieZ en ik niet nog eens gezellig aan een tafel terecht komen voor een biertje.

het bleek dit weekend ook weer overduidelijk. De console is HET instrument om e-sports groot te maken, de interactiviteit is veel hoger dan met pc's, zitten geen overdreven casemodding-ende, acnee gevoelige nerds achter, volledig wit van te weinig zon en te bang om te praten. Nee de console markt is top. Neem als voorbeeld de sponsoren die dit gesponsord hebben (het console gedeelte) Coca Cola Zero, dit geeft gewoon aan dat de mainstream b-b markt ook hiervoor klaar is. Ik ga natuurlijk samen met mijn team members en wellicht andere clans alles op alles zetten om de vetste events en grootsts console lans voor jullie te organiseren met een hele goeie competitie erbij. Als er mensen geinteresseerd zijn om hier verder over te praten (zakelijk gezien) laat het mij dan weten via de gebruikelijke wegen. Natuurlijk is affiniteit in GAMES en consoles, commercie, marketing, branding, retailing, sponsoring, events, netwerken en lan's en licensering wel een must. Een goede lan zet je namelijk niet zo 1, 2, 3 op, je hebt hier de juiste partners en faciliterende partijen voor nodig.

Ik ben in ieder geval een goede marketing man en we hebben wellicht ook al een faciliterende partij gevonden.

P'Z:)

Laatst bewerkt: 23 apr 2007
  16. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, meer is er niet te zeggen :9, hou het graag simpel :)

Er komt ook qE I Quality Events, wat ook een leuke LAN moet worden.

17. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar we willen groot! HOPPA GELIJK KNALLEN!\o/

18. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Er is iig wel een prijs.

19. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    LOL:x

20. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er met Mauperd erover gehad, we kijken we ffies verder!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina