Jongen doodgeslagen op school in Alkmaar

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door killaz, 24 apr 2007.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Playstation :eek:

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop dat ie in de bak komt, en elke nacht ff gruwelijk gebutt-raped word door de echte gangsters.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    My thoughts exactly :cool:

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wel ontzettend jammer dat je ook op het condoleance register mensen ziet die kritiek hebben op de beveiliging bij onze...en vele andere scholen.
    Dit kan je niet voorkomen dmv hekken, en de schoolleiding al helemaal niet.

5. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Triest dat dit soort incidenten moeten plaatsvinden. R.I.P. Gerd Nan.

Yup, zou het wel grappig vinden als ze hem voor de lol in zo'n californische butt-rape gevangenis zouden stoppen. :thumbs:

Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  6. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk dat je als ouder zijnde ook helemaal door de grond zakt als je hoort dat je zoon het leven van een ander heeft ontnomen...

Echt te ziek voor woorden gewoon. Gun het die gozer van harte dat hij als een volwassene word berecht maar geloof daar niet echt in.

Dat hij vanaf nu geen leven meer heeft is wel zeker.

7. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    40 uur papier prikken zal hem leren! En zelfs dat zal al veel zijn voor onze begrippen.
    want zo werkt het namelijk in Nederland, schijtstraffen hier.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het is verdomme toch om ziek om te worden. Als je zo problemen oplost komt er dus niks terecht.

Klopt, hoe kan je dit voorkomen. En als het niet op school was gebeurd, dan wel elders in Alkmaar.

9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt. Ik heb het er nog nooit voor zien komen. Wat dat betreft misschien nog wel de braafste school in heel Alkmaar... tot nu dan. Maar ja, de berichten van dat uit de kluiten gewassen roddelblad moet je toch al totaal niet serieus nemen. Zo hadden wij volgens de Telegraaf eens een keer een grafsteen van een overleden familielid bij het grofvuil gezet. =/

Maar goed, dit is dus echt niet te voorkomen. Je kunt wel maatregelen nemen zoals het weren van buitenstaanders d.m.v. hekken, prikkeldraad, of mijnenvelden, maar het blijft toch een geval van 'als het kalf verdronken is, dempt men de put'. Het had ook kunnen gebeuren tussen twee leerlingen van binnen de school.

Wat een ongelovelijke miet is die Pepijn zeg. Zo kan een matroos er ook alleen maar uitzien. En met die boksbeugel erbij laat het ook alleen maar zien dat ie al van plan was om Gert Nan eens flink toe te takelen. Ik sluit me bij GeenStijl aan en stem er voor dat dit stukje jailmeat de prag van Bubba wordt.

10. nadian

nadian 360 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Idioot

Zo'n gast moet je helemaal de tering in ramme, maaar nee or hij zal er idd snel weer vanaf zijn... |:- :mad:

11. Thomaaas

Thomaaas Kill or be killed

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt te gek voor woorden. Dat dit gebeurt, in Nederland. Die vent moet regelrecht levenslang krijgen, je kunt zoiets niet maken. Je zult daar maar staan als die Gerd Nan, met zo'n geflipte gek voor je neus die je in 3 klappen dood slaat. Aan je lot overgeleverd ben je dan.
    R.I.P.:'-(

12. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil bij deze dan de regering van harte feliciteren met het knuffelbeleid wat hier in Nederland de afgelopen 10 jaar langzaam maar zeker is gecreeerd in een poging om Nederland leefbaarder en toleranter te maken ten opzichte van andere mensen en denkbeelden.

Helaas heeft de afgelopen 10 jaar ook geleerd dat strafmaten voor bepaalde vergrijpen niet meer worden gehandhaafd; dat zinloos geweld steeds makkelijker wordt aangewend voor kleine "ruzie's"; dat het vaak de onschuldigen zijn die moeten lijden onder een kleine groep keiharde Nederlanders.

Wat mij betreft mag deze jongen met terugwerkende kracht vanaf zijn 18e verjaardag (over 2 weken) gewoon worden berecht via het volwassenenrecht en ik hoop dat de rechter een voorbeeld stelt om nu eindelijk eens Nederland weer op de rails te krijgen dus niet aankomen met 240 uur schoffelen of 160 uur bejaarden rondduwen met een rolstoel.

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Dit is een zeer trieste gebeurtenis. Een mooi leven onnodig beindigd door een imbeciel!
    Het is nu de taak van Justitie om een passende straf voor deze jongeheer te vinden. Minimaal 15 jaar als het aan mij lag.
    R.I.P.

14. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste wat in mij opkwam toen Fardo die foto plaatste was: Die jongen leeft niet lang meer.

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Echt triest dat tegenwoordig zoiets gebeurd.

En waarom sloeg hij hem eigenlijk dood omdat zijn vriendin het zei...? (er zal nooit een goede reden zijn om dit iemand aan te doen)

Ik vind het gewoon diep triest om indruk te maken of wat zijn doel ook maar was.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    is wel ook een beetje terecht nietwaar tha bomb?

maar goed, hij zal wel over 4 jaar vrij komen.......wat dat betreft heeft Max3400 helemaal gelijk :emo:

@nightbringer: dat weet natuurlijk nog niemand, maar er gaan genoeg geruchten.
    Die het meeste wordt verteld is dat Gert Nan een meisje leuk vond en dit waarschijnlijk afgelopen weekend tegen haar verteld heeft.
    Het meisje is weer de vriendin van een vriend van Pepijn, wiens naam ik niet zal noemen voordat het duidelijk is. Feit is dat het een kwestie van tijd is voordat dat sappie breekt en alles verteld.......

17. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die Pepijn heeft geen recht meer om een normaal leven te kunnen lijden vind ik...

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Er is natuurlijk nooit een goede reden om iemand dood te slaan maar het is en blijft gewoon een trieste actie.

Ik snap eigenlijk ook niet waarom je het steeds meer ziet in nederland het zou minder moeten worden maar het wordt steeds meer en meer...

19. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik ook;) Volgends mij had die Ger Nan genoeg vrienden en die laten het er echt niet bij. Tenminste al zou een vriend van mij doodgeslagen worden had ik soieso wraakzucht gehad...

20. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij slechts weer een reden om de doodstraf in te voeren... Slaat absoluut nergens op deze actie! :mad:

Deel Deze Pagina