[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    we moeten weer tot 23 april wachten voor de laatste 5 afleveringen :'-(

2. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net 14 gekeken en het wordt alsmaar beter, wat een top serie. Ik hoop dat die laatste 4 ep ook zo goed zijn:thumbs:

3. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Is het echt maar 1 seizoen..... of zeggen ze dat nu en hebben we straks 6 seizoenen?

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    nah, kdenk wel dat er een seizoen 2 komt. Maar denk niet dat ze veel verder gaan, hoop ook dat ze met seizoen 2 gewoon een groep nieuwe "heroes" pakken en daar weer een episch verhaaltje bij verzinnen.

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
  6. Towel

Towel Guest

Is er vandaag wel een heroes gereleased? er zou toch weer wat worden uitgezonden?

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Volgende week. :)

8. Shizzel

Shizzel Guest

Zozo, 20 pagina's al en ik ben dit weekend pas begonnen :eek:.

Wat een tijdslurper deze serie, ik was op zaterdag bored, dus ik dacht: "Ohja, Heroes!" Ik kijk een aflevering, (intro-episode), "mjah, het zal wel".
    Toen de echte episodes gekeken met 'krachten' enzo, toen vond ik het wel weer vet. Toen op zondag 4 afleveringen achter elkaar gekeken, en tjah, weer 3 uur van je dag kwijt.

Alles is wel heel toevallig trouwens, wat op zich ook wel mooi is.
    Gelukkig heb ik nu in 1 keer een heel seizoen, dan kan ik er nog wel even mee door :).

Trouwens, ben ik de enige, of vinden anderen dat gewissel tussen karakters ook zo vervelend? Het verpest niks ofzo, maar dan gaat het weer om die, dan om die met een cliffhanger die pas in de volgende episode vervolgd wordt, en dan weer om die. Het maakt me niet erg veel uit, maar gewoon even een stuk van 20 minuten om 1 persoon is wel wat fijner.

Nu ik er zo over aan het praten ben denk ik dat ik even een episode voor mijn PSP converteer, kan ik morgenvroeg lekker Heroes kijken :D

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    aflvering 18 was trouwens weer geweldig .. volgende week zien we eindelijk de rest :)

10. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond 16 nog steeds het best, daar heb ik echt van genoten! Heavenly Sword (18):+

11. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag/morgen weer nieuwe Heroes aflevering. Heb er al zin in. :)

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem net gezien! echt een top serie jonge, weet (bijna) niks aan te tippen. Heb ook echt hardop gelachen door het einde! geweldige serie, geweldige aflevering!

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Net binnengehaald ... vanavodn even kijken :)

14. Towel

Towel Guest

Yeah, op het werk, over anderhalf uurtje thuis, gelijk downen en kijken die hap! Ik ben er wel helemaal uit overigens. Laatste keer dat ik afl 18 heb gezien is alweer aantal weken terug...

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    geen zorgen, je rolt er zo weer iin

16. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond hem wel een beetje tegengevallen,
    ik had veel hogere verwachtingen voor dat gevecht tussen sylar en peter.
    Daardoor viel de hele aflevering uiteindelijk tegen.

17. Towel

Towel Guest

Nou ik moet wel weer ff de vorige aflevering kijken, want de rol van die kerel van de company ofzo is me niet helemaal duidelijk. Goed/slecht? Da gevecht vond ik overigens wel vet, precies wat k ervan verwacht had. En stoere move van sylar.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nieuwe ep gezien, en hij was weer dope.:thumbs:

19. Towel

Towel Guest

Ohja joh! Er is alweer een nieuwe! Wat gaat de tijd ook snel:D snel downen...

Jah Peter is echt de shit, ik kan niet wachten tot volgende week! Super vet!

Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2007
  20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe aflevering was vrij goed ja, vond hem in het begin tegenvallen maar bleek heel stoer te zijn, die "future" peter petrelli is de man!

Deel Deze Pagina