Jongen doodgeslagen op school in Alkmaar

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door killaz, 24 apr 2007.

1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Van wat ik gelezen heb werd hij opgewacht, dus je denkt iets te positief denk ik.
    Maarja media schrijft niet altijd de waarheid

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Die Pepijn zit daar helemaal niet op school. Hij heeft Gerd Nan ogezocht op die school en had een boksbeugel bij zich. Ik weet het niet, maar als je dat op die manier doet zit er toch echt een steekje bij je los.

Je hebt gelijk, uiteraard weet ik niet precies wat er is gebeurd.. Maar ik ben bang dat die Pepijn toch echt gewoon het hoofd van Gerd Nan heeft kapot geslagen zonder dat er verder een vechtpartij tussen die 2 kon ontstaan. Nogmaals, ik zeg niet dat dit 100% het geval is, maar daar ben ik bang voor.

3. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon weg ging ....

dat zou ik dus egt nooit kunnen ... gast je heb net iemand vermoord ... je heb iets gedaan wat je hele leven zal veranderen ... als dat ooit zo ver zou komen .. zou ik tenminste nog van een dak afspringen ofzo 8) ..

niet dat ik iemand zo vermoorde hoor .. :+

( nee egt niet .. :+ )

het is gewoon te ziek voor woorden, en je kan er misschien ook maar beter niet teveel over nadenken. enkel hopen dat die gast zolang mogelijk vast zit.

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Held...:{

Ik vind het echt verschikkelijk...=( Maarja helaas zal hij waarschijnlijk niet de laatste zijn met dit soort figuren...=( Meende ergens gelezen te hebben dat het een onhandelbaar figuur is die al uit verscheidene internaten is gezet...

5. ViperMike

ViperMike Guest

Damn, als mensen dit al verschrikkelijk vinden.

6. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, heb jij wel een leven..

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wil je zeggen dat dit doodnormaal is dan?

8. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Laat maar, hij wil gewoon aandacht ofzo.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk gebeuren er veel ergere dingen met veel meer doden, en natuurlijk kunnen ook die dingen voorkomen worden.. Maar het is toch verschrikkelijk dat zo'n jongen in de bloei van zijn leven wordt vermoord, omdat er een vage roddel?! is over hem en de vriendin van iemand anders? Het is gewoonweg onbegrijpelijk dat iemand zo gestoord is om een ander dood te gaan slaan.

Ik heb een berichtje achtergelaten op de hyve van het slachtoffer, niet dat het gelezen wordt maar ik wilde toch iets doen.. Jammer dat de hyve van de dader verwijderd is, maar ook wel begrijpelijk. Ik denk wel dat er meer mensen zouden zijn die even flink zouden willen schelden....

10. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb via bronnen van de recherche gehoord dat de helft wat gesuggereerd wordt niet waar is. Zo heeft hij niet geslagen met boksbeugel... Feit blijft natuurlijk wel dat hij de fatale klappen heeft uitgedeeld. Moord blijft moord.

11. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm vind het wel vreemd dan.. Volgens die leraar waren het "slechts" 3 klappen, toch? Als je maar een paar klappen met je blote hand geeft en je bent 17 moet je wel aardige tikken geven wil je iemand doodslaan lijkt me..

12. Nyazzin

Nyazzin SCF Ultras

Leuk Bevonden:
    0
    Echt te erg dit man, jammer dat Gerd Jan in zijn eentje was miss als hij met vrienden was dat hij nog had geleefd, maarja miss had die mongool hem een andere keer gepakt. Suc6 met zeepjes rapen Pepijn....

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan is dat mannetje sterker dan de foto's doen vermoeden.. Als er zoiets gebeurt krijg je natuurlijk altijd dat het verhaal wordt aangedikt, maar het belangrijkste blijft natuurlijk dat die jongen iemand vermoord heeft...

Je zou maar een vriend van hem zijn en 5 minuten daarvoor hem alleen hebben laten gaan. (Ik weet niet of zoiets gebeurd is natuurlijk, maar in zo'n situatie kan dat best voorkomen natuurlijk) Dan voel je je zo kut.. Ik zou in ieder geval een vreselijk schuldgevoel hebben

Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  14. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ongelooflijk dat dit gebeurd hier.. wat een verschrikkelijk zieke mensen bestaan er tog!

die kerel die dit gedaan heeft moet echt voor de rest van zijn leven vastgezet worden in een donkere cel van 1 bij 1.. hoe kan je in staat zijn om zoiets te doen? bizar eigenlijk geen woorden voor...

@ vipermike: hoe de fak bedoel je dat? vind jij het normaal dat er iemand zomaar doodgeslagen word? ik wil nog wat zeggen maar dat doe ik hier maar niet

RIP Gert Nan

15. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor Fardo, normaal hang je de moraalridder uit en sluit je topics op grond van privacybeleid als er persoonlijke gegevens en foto's van mensen op dit forum geplaatst worden en nu werk je er zelf aan mee. Alles dat nu in het nieuws rondgaat is gebasseerd op geruchten, hoe kun je dit dan wel toestaan?
    Tuurlijk erg wat er gebeurd is, maar dit is weer een goed voorbeeld van je willekeurige ideologie.

16. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    De helft is geruchten; de andere helft is waarheid. En de hele waarheid, ongeacht de randvoorwaarden, is dat iemand door het lint is gegaan en iemand heeft doodgeslagen!

*edit*
    En over die foto's en dergelijke; 99% van internettend Nederland heeft die meuk al staan. Doet niets af aan jouw mening over Fardo's gedrag maar het is hier dan dweilen met de kraan open!

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Waar het Andy om gaat, en daar ben ik het mee eens, is dat er ooit een Breezah topic was, waar Fardo inderdaad de moraalridder uithing, en dat we daar geen plaatjes en/of links meer mochten plaatsen, en zo zijn er meerdere voorbeelden te noemen.
    Nu probeerd Fardo (tevergeefs, dat wel) grappig te zijn over een foto, en dus tegen z'n eigen 'principes' in gaat..

Maarja, back on topic.. Echt verschrikkelijk dit.. De wereld vertieft echt op deze manier..

R.I.P. Gerd Nan

18. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Zulke dingen moet is hard op gereageerd worden in plaats van al dat zachte gecorrigeer. Wat zal de straf deze keer zijn? 3 jaar cel? Laat hem maar lekker 30 jaar zitten voor deze domme en laffe daad. Hij heeft iemands leven beroofd en komt er in Nederland mee af met een 'foei'. Kan zo niet langer..

19. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shit om een roddel:confused: als je met iemand meisje zoent is niet goed(als het waar is) maar dat is echt geen reden om iemand aan te vallen en zeker niet met een boksbeugel:mad: hoe zielig kan je zijn ...

hopelijk mag hij levenslang zitten

r.i.p. gerd nan

20. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Te ziek voor woorden.
    Ik kon Ger Nan niet, maar wel mensen die hem kende.
    Verschikkelijk.

Mag hopen dat de dader minimaal 10 jaar de bak in moet, maar Nederland kenende zal hij wel weer snel op vrije voeten zijn. Al is hij denk nu zelf zijn leven ook niet meer 100% zeker, mede dankzei de foto's.

Laatst bewerkt: 25 apr 2007

Deel Deze Pagina