Fitness

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lars, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Wicked!
    Wil ik ook gaan doen! :)
    Geef namelijk nu ook al Spinning Lessen op Mijn stage, maar nog zonder diploma!
    Wil ook mijn Diploma voor Spinnig Instructeur gaan halen, zodat ik straks ook bij andere Centra's een extra zak centje kan verdienen! :)
    Waar en hoe heb je dat gefixt?

2. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    doe nu sinds een paar weken ook iedere dag buikspieren en opdrukken en daarnaast gewoon 3x in de week fitness en dan doe ik:

borst > veel
    armen > veel
    buik > Veel
    rug > iets minder
    schouders > iets minder

benen doe ik niet want ik doe ook nog voetbal en fiets iedere dag naar school dus dat zit wel goed

alleen het irritante is dat ik redelijk mager ben en als ik mijn bovenlijf ontbloot heb zie je me linker rib uittsteken 8) 8) en tussen mijn borstspieren zie je ook stukje rib vind het maar vies... alleen het probleem is met eten kom ik niet aan :confused:

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook bij wijze van spreken de hele week bij de Burger King vreten en gewoon serieus geen gram aankomen. Is dat normaal trouwens ? :+

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Supersize me ftw!

5. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook hoor misschien krijg ik een puistje ervan maar verder niks:+

waarschijnlijk heb je net als ik een snellere spijsvertering als normaal dus niks ernstigs

6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Snel werkende schildklier

(jaja, je steekt nog wel wat op van bio :cool:).
    Is niet raar ofzo.
    Dat betekend meestal ook dat je vrij 'speedy' bent en gigantisch veel kan eten.

Weer een mysterie opgelost :)

Vandaag ook weer getrained, net als gisteren, eergisteren, de dag daarvoor ...
    Geeft een mooi tevreden gevoel :)
    En nu even nagenieten en dan schaften.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Geen idee hoe oud je bent, maar ik had het ook.
    Met de nadruk op had...

8. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Gefeliciteerd, geef je nu een feestje?
    Flinke toegevoegde waarde in die post. Briljant.
    Laten we het houden op 'voorrechten van mods'.

Ik dacht dat het ook enigsinds leeftijdsgebonden was, maar ik dacht dat het pas anders zou gaan lopen rond een leeftijd van ongeveer 40 jaar.
    Dit is wel speculatie, en hoeft niet waar te zijn.

In ieder geval, het is niks vreemds.
    (ik kan je wel aanraden om niet elke dag naar Burger King te gaan trouwens ^^)

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whehe, Burger King is lekker....1 keer in de week ofzo :+ ;) Nee maar ik gaf het als voorbeeld, ben altijd wel een behoorlijk tenger mannetje geweest namelijk. Niet tenger als in ribbetjes tellen, maar ik kom gewoon nergens van aan lijkt het wel.

@ Graveheart : Ik ben nu 23. Nog geen jaar jonger als jij dus.

Laatst bewerkt: 20 apr 2007
  10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Doe jij even lekker iets minder uit de hoogte kerel.

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Je kan eens gaan navragen over eiwitshakes. Enkel bij goed gebruik zal je daar flinke spiermassa van kweken. Anders word het omgezet naar vet.

12. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Nee gast.
    Jij bent de mod, en jij gaat offtopic. Met bovendien een post waar helemaal niemand wat aan heeft.

Maar goed, ik riskeer waarschijnlijk met een opmerking als deze onterecht een waarschuwing ofzo, dus laten we verder ontopic gaan.

Heeft er iemand kritiek of ideen op het 'schema' dat ik vertelde op de vorige pagina.
    Mijn programma met een planning van 2 dagen.
    En zou ik er een rustdag in moeten plaatsen?

Ik denk trouwens nu al na twee weken wat resultaat te merken. Ben ook elke dag geweest de afgelopen 2 weken (op 1 dag na; geen tijd).
    Dit kan ook tussen mijn oren zitten natuurlijk, maar ik heb wel het gevoel dat het meteen de goede kant weer op gaat na mijn 4 periode zonder abbonement.

Laatst bewerkt: 20 apr 2007
  13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik mis zo snel toch de benen, misschien dat ik overheen ben gelezen? :+
    Verder is het niet echt aan te raden om zo vaak achter elkaar te trainen, je lichaam heeft toch echt zijn rustpunten nodig :) En ja inderdaad, in het begin merk je altijd even snel dat je spieren wat groter worden, dit zal dadelijk een stuk minder snel gaan ;)

14. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds gister ook een trainingschema maar ben nu te ver weg om het over te typen misschien morgen 8)

Edit:
    2-Daags:
    Dag1:
    Rug
    Schouders
    Biceps
    Buik
    Dag2:
    Benen
    Borst
    Triceps
    Buik
    3-Daags:
    Dag1:
    Rug
    Schouders
    Buik
    Dag2:
    Benen
    Borst
    Buik
    Dag3:
    Biceps
    Triceps
    Buik
    4-Daags:
    Dag1:
    Rug
    Biceps
    Buik
    Dag2:
    Borst
    Triceps
    Buik
    Dag3:
    Schouders
    Biceps
    Buik
    Dag4:
    Benen
    Triceps
    Buik

Laatst bewerkt: 22 apr 2007
  15. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Dat 3-daagse schema, daar staan rug en borst afzonderlijk van biceps en triceps.
    Wanneer je je rug traint, train je meestal ook je biceps, idem dito voor borst en triceps.

Ik zou dus net als je bij het schema van 2- en van 4-daags hebt, rug en biceps op één dag, en dat zelfde verhaal voor borst en triceps.

Verder ziet het er wel goed uit :)

16. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ben eik niet zo'n voorstander van die zooi ... maar kan het wel eens navragen..

achja krijg ik een beertender ipv een 6pack :+

17. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Aicch.. ben weer terug van de gym. Heb het nu precies een week gedaan maar ik heb echt dikke spierpijn in mijn elleboog zeg maar :mad: Ik kan mijn arm niet eens meer fatsoenlijk strekken. 8) Zo'n andere gast zei dat nadat hij gestopt was en weer herbegon er ook last van had en dat het dus zegmaar normaal was. :) Ook zoiets leuks, je kan iedereen gewoon aanspreken voor een praatje of wat advies :D

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Spierpijn in je elleboog zal knap zijn :D Je zal wel je triceps bedoelen omdat je 'm voelt bij het strekken ;)

19. JeePee

JeePee Guest

Vandaag is bij ons de Fluid Rower binnengekomen. Een roei apparaat op water. Kan ik ook eindelijk eens gaan trainen, gewoon lekker thuis :) Echt een chill ding!

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hey die heb ik op de fitnessbeurs ook gezien, maar dat was de waterbak horizontaal :) In hoeverre kan je deze in zwaarte instellen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina