Jongen doodgeslagen op school in Alkmaar

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door killaz, 24 apr 2007.

1. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    heey, nog even een toevoeging,

het is dus zeker dat pepijn GEEN boksbeugel heeft gebruikt,.

( als je een bron wilt, kijk maar in een willekeurige krant, de boksbeugel is gewoon een verzinsel dat over internet ging, )

2. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies.
    En natuurlijk weet ik dat heel internet vol staat met zijn foto's en zelfs adressen, maar het voegt niet bepaald met Fardo's beleid.

3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt idd. Ik ken iemand van de recherche die deze zaak heeft. Allemaal niet waar.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm ... jullie hebben inderdaad een punt ... het blijkt maar weer dat ik ook een mens ben. Het breezars topic is imho van een ander caliber dan deze.

Het bekritiseren van publieke figuren en moordenaars is niet het zelfde als foto's afzeiken van personen

Ik had ook geen bezwaar dat foto's van de Koreaan werden geplaatst, maar goed het is inderdaad een bezwaarlijke actie van mijn kant

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    De maatschappij verhufterd in een razend tempo. Ik heb er verder geen woorden voor...

Het beste voor de familie leden en vrienden van Gerd..

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand of die dader als minder- of meerderjarige berecht zal worden? En aan de hand waarvan wordt deze keuze gemaakt? (het lijkt me het meest logisch dat ze de leeftijd aanhouden waarop hij de daad heeft begaan, 17 dus...).

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Of hij het met een boksbeugel heeft gedaan of niet maakt niet uit, hij heeft iemand dood geslagen en dat gebeurd niet zomaar, of je moet wel heel erg sterk zijn

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    hij kan ook doodgeschrokken zijn door die rotkop...|:-

ik weet bijna zeker dat hij over 3 tot 4 jaar weer vrijkomt,, de advocaten gooien het toch op
    • dat hij pas 17 is
    • dat hij niet de bedoeling had hem dood te slaan
    • dat hij het vreselijk heeft thuis
    • dat hij een rotkop uuh, psychologische problemen heeft..

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Met 3 klappen op je slaap kan zelfs een vrouw je vloeren......daar hoef je niet verschrikkelijk sterk voor te zijn. Het was gewoon laf...klaar....

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vloeren, maar iemand doodslaan gebeurd lijkt mij niet zomaar.
    Maar inderdaad, het maakt gewoon niet uit op welke manier het is gebeurd, het is laf en triest en ik hoop dat hij een gepaste straf krijgt

11. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    De Slaap is de zijkant van het hoofd, achter de ogen. In de cladistiek worden de gewervelde landdieren geclassificeerd op basis van de anatomie van de slaap. De meeste gewervelden hebben ter plekke van de slaap een opening in de schedel, wat de slaap tot een kwetsbare plek maakt, maar er bestaat ook een groep, de Anapsida, die niet zo'n opening heeft. De enige nog voorkomende soorten in deze groep zijn schildpadden.

bron: wikipedia

12. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ietwat side-topic: van het weekend gekeken naar UFC70 in Manchester. Daar ging iemand helemaal out na 1 trap tegen de slaap. En als je dan ziet dat die persoon "per direct" out is, stort dat hele lichaam dus neer op de grond. En als daar dan iets van een stoeprand of beton ligt, dan heb je een groot probleem als je verkeerd valt.

De slaap, de nieren en de ruggenwervels zijn plekken van het menselijk lichaam waar je meer schade kan doen dan je eigenlijk bedoelde aan te richten (kromme zin, maar ja).

*edit*
    Je zag ook dat hij op zijn eigen been viel; dat draaide bijna 180 graden waardoor hij zeg maar met zijn eigen grote teen in zijn bilnaad terecht kwam.

Laatst bewerkt: 25 apr 2007
  13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Tjongejonge zeg, dit is echt... Ik heb er echt geen woorden voor. Verschrikkelijk gewoon.

Die Pepijn moet echt (...) in zijn hoofd zijn, maar zoiets is echt te belachelijk voor woorden. Zoiets doe je gewoon niet.

=(

Ik vind dat de dader gewoon levenslang opgesloten moet worden... Kinderrechten of niet.

Laatst bewerkt: 25 apr 2007
  14. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Geen boom is te hoog voor dit soort "stoere" gasten die denk boven alles en iedereen te staan!!

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Is dit echt?

R.I.P. Gerd Nan.

(Niet om te spotten ofzo maar is het niet Gerd Jan?

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een enorm triest geval. Momenteel heb ik serieus tranen in mijn ogen.

R.I.P. Gerd Nan :'-(

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    nee het is Gerd Nan met een N..

18. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Dat dacht hij vast ook over Gerd Nan.
    En zie het resultaat.

Nee, niet de goede houding.

19. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Het is alweer 2 dagen geleden, en eindelijk weet ik waarom dit is gebeurd.. iets wat nooit heeft mogen gebeuren..

je heb Pepijn ... hij heeft/had een vriendin genaam Kimberly ... je heb Gerd Nan ..en een vriend Wellington ofzo .. ( iets met een W tenminste, en het moest me aan beerje Peddington late denke 8) ) ..

Maar ok, Ten eerste was Gerd Nan een keertje alleen met Kimberly, en heeft haar wijsgemaakt dat Pepijn het met andere meisjes deed,. Ten tweede heeft hij dit ook tegen die ''Wellington'' verteld, en Gerd Nan wist en zei bepaalde dingen dat hem niet aanstonden, ( hij mocht Gerd Nan dus niet )
    Die ''Wellington'' ging dus op zijn beurt naar Pepijn, ze praten een beetje en hij vertelde hem over Gerd Nan, de dingen die Gerd Nan hem had verteld over hem, en alles wat hij tegen Kimberly had gezegt,
    Dus eigenlijk op verzoek is Pepijn daarna naar Gerd Nan gegaan, Beide staan ze op camera, Pepijn liep op Gerd Nan af, ze praatte kort, Gerd Nan zei duidelijk ''Sorry !'' en toen,, in enkele seconden lag hij daar, ''hersensdood'',

en bij deze, Pepijn ging weg, en daar lag Gerd Nan,... Door vaag geroddel en opstokerij, maar bovendien door een (...) persoontje, is Gerd Nan dood.... en dit gebeurde in me directe omgeving .. dit is egt heel anders dan dat je zovaak hoord of ziet op tv .. de hele school .. heel alkmaar .. echt .. je hoord het overal ...

( Ps: me oma belde gister... maar ze was niet goed geinformeerd... en dacht eerst dat ik vermoord was... 8) )

20. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Sterk staaltje roddeltantes, om het zo maar te zeggen... En een sterk staaltje "IQ van een rauwe frikandel" aan de kant van Peppie.

Deel Deze Pagina