Jongen doodgeslagen op school in Alkmaar

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door killaz, 24 apr 2007.

1. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het gaat erom dat ie met zijn poten van hem af had moeten blijven. Want waarom zou je iemand moedwillig in elkaar meppen. Kijk als je iemand in de maag slaat is het nog te overzien. Maar 3x op iemands slaap is in mijn ogen moord.
    En voor Gerd Nan zijn familie doet het er ook niet toe of er wel of geen wapens gebruikt zijn, ze zijn hem sowieso kwijt.

2. ViperMike

ViperMike Guest

Nee ik heb geen leven.

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Fijn, maar post dan alleen als je iets zinnigs te melden hebt...

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Erg triest dit

Ik kan me in geen jaren en werelden voor kunnen stellen hoe de nabestanden zich zullen voelen.

Ik ken hem helemaal niet, ik ken wel iemand uit alkmaar, ff kijke of zij weet wie het is.
    RIP Gerd Nan

5. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    daar komt het allemaal op neer ja :+

6. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    R.I.P Gerd Nan.

Toen ik die foto van die Pepijn zag vond ik hem erg lijken op een acteur uit de film afblijven. En toen ik net op Fok.nl keek zag ik dat het ziin broer is. Moest ik ff zegge, zijn er meer die dit gezien hadden?

Laatst bewerkt: 25 apr 2007
  7. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk dat zulke dingen gebeuren, helemaal ook omdat die jongen kansloos was.

Bij ons op school zijn er met regelmaat vechtpartijen, het gaat dan vaak tussen de zogeheten 'boeren' en 'negers/rappers'. Deze week was het ook weer raak, ook was er deze week nog een bitchfight.

Vooral vorig jaar was het erg, een aantal dagen achter elkaar vechtpartijen. Onze school bestond uit drie losse locatie's, en die gingen dan met elkaar op de vuist, elke keer waren er een paar honderd man aanwezig. In zulke gevallen heb ik dan soms zoiets van; 'ga gewoon vechten, als jullie het zo graag willen van beide kanten, mijn zegen heb je'.

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens fok.nl was het zijn broer die daar acteerde.

9. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Stom van me, dat bedoelde ik ook. |:-

10. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Heerlijk hard voor um dat alles van hem bekend is. Moge hij rotte in hel :) Tyfuslijer, sterf aan iets dodelijks maar net niet zodat je van de pijn crepeert.

11. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    de laatste keer dat er bij ons gevochten is, was 4 a 5 weken geleden, toen sloeg een "dikke" (no offense,zo noemde die jongen hem) de pester op z'n neus, en dat was het eigenlijk dit jaar...

12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    dubbel post.

Laatst bewerkt: 25 apr 2007
  13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Damn, vanochtend ook twee nerds, eentje duwt de andere voor de grap, die andere gozer flipt hem en geeft hem een loeiharde stoot, ook vlakbij zijn slaap, moest gelijk aan dit verhaal denken :{.

Gelukkig viel het mee, en kwam er alleen een beetje bloed uit ze lip(?) ofzoiets.

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Bloedlip, kan. Als je zo'n klap krijgt dat je tanden in je lippen steken.

15. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons een 2 maand geleden ofzo buiten school ook. We stonden te roken, komt er ineens een molukker aan met een vriend van hem. Hij begint meteen tegen een vriend van me te schelden en van dat hij mee moest komen naar buiten het plein. Naja dat deed hij niet want hij had geen idee wat hij verkeerd gedaan had. Toen aan het eind van de pauze komt die molukker er ineens weer aan, direct een vuistslag op zijn hoofd, bril doormidden, blauw oog, bloed bij z'n ooghoek weg (redelijk dicht bij z'n slaap dus), en toen stond hij tegen de muur, werd hij nog een keer geslagen waardoor hij met z'n kop tegen de muur knalde =(

En de reden om hem te slaan was omdat hij een seksistisch grapje(!) had gemaakt over die molukker zijn zusje.

16. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stonden jullie erbij?

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    vraag ik me ook af. ik zou terug huiten als het mijn vrienden betrof.

18. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hier een reactie van de vader zelf;

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik geloof aan de ene kant best dat hij spijt heeft en dat het mischien niet zijn bedoeling is geweest.
    Als je echt razend bent,kan je mischien dingen doen waar je later spijt vankrijgt.
    Ook ontzettend erg voor zijn ouders.
    Tuurlijk is het voor de ouders van gerdnan een hel op dit moment.
    Maar de ouders van peppijn moeten het natuurlijk ook verschrikkelijk vinden wat er zich heeft afgespeelt.

Toch is Gerdnan op dit moment dood.
    En hoeveel spijt Peppijn heeft hij zal toch z,n straf moeten uitzitten,want wat gebeurd is kan en mag gewoon niet.

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    hij krijgt vast een straf van 6 jaar, waarvan één voorwaardelijk... en dan is ie na 2,5 jaar weer vrij..

maar, gelukkig heeft die gast dan geen leven meer..

Deel Deze Pagina