[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nog steeds opzoek naar de 1e 4 afl. van seizoen 3. (disc 1 zeg maar)

kan iemand mij daaraan helpen?

kan en wil anders niet door kijken :D

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ligt het aan mij of heeft de persoon die in de boom hangt in de eerste flashback/futuresight/dejavu van Desmond andere schoenen aan de de vrouw die op het eind van de show aan heeft?

Was trouwens wel een aardige aflevering, niet saai moor ook weer niet echt super spannend.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb het nog niet gecheckt maar het zou erg goed kunnen en uiterst verklaarbaar zijn zelfs.

Omdat Charlie niet is gestorven door die pijl in z'n strot zijn ze waarschijnlijk een andere weg ingeslagen. Daar zijn ze in plaats van Penny waarschijnlijk een medekompaan van haar tegengekomen, die ook om die reden wist dat hij Desmond heette.

Goed opgelet :thumbs: Ik ga het morgen zelf nog even checken, maar dit lijkt me de meest logische verklaring.

4. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Dan zou het wel heel toevallig zijn dat de flashbacks kloppen met de beelden die we zien :p

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    net de nieuwe aflevering gezien, en damn! wat een einde!

6. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    die gast was toch dood:x

7. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk het eerste waar ik aan zat te denken toen ik hem zag... Het wordt allemaal nog vreemder:lol: Damn wat een einde~!

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb nu echt zoiets van, òf dat mens hoort bij de others en probeert zo verwarring te zaaien, òf mensen van the others of The Darma Initiative hebben ervoor gezorgt dat de buitenwereld echt denkt dat die mensen dood zijn om bemoeiels weg te houden, (Zoals blijkbaar die Penny bijvoorbeeld) òf ze zitten niet echt meer in een normale wereld maar het is een soort vagevuur waar ze zich in bevinden ofzo. Maar dat gaat wel erg ver. En die theorie is zeg maar lang niet waterdicht. :)

9. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het 2e wat ik dacht was dat ze verwarring probeerde te zaaien (the others), maar vind het nog steeds vreemd van mikail (ofzo).

10. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mikail is alive, wellicht is dat apparaat die die geluidssignalen (die muur deed dat toch?) stuurde, iets om iemand tijdelijk OUT te laten gaan om indringers te voorkomen. Mikail wist dit denk ik en daarom vond hij het toen niet erg om erin te lopen, omdat hij wist dat hij het zou overleven
    *just a thought :)

En die Other word denk ik betrapt door de koreaan, omdat ze het niet helemaal vertrouwd :)

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Juliette had ook gezegd dat die muur niet aanstond. Het enige wat die muur deed was een soort schild maken. Juliette en Kate konden er zo doorlopen. Dus bijkbaar was het dus gefaked :x

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik denk eerder dat het wel degelijk normaal gesproken fatale gevolgen heeft, maar dat hij door de helende krachten van het eiland er weer bovenop is gekomen.

Nee, want ze konden er pas door lopen toen Juliette zo'n code invoerde en daarmee (tijdelijk?) die muur uitzette.

Laatst bewerkt: 27 apr 2007
  13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja als ik "out" ga, stroomt er ook altijd bloed uit mijn oren ;).
    maare ik denk sowieso dat zei iets te maken heeft met Mikail, want ook als hij zegt dat ze "bedankt" zei. Klinkt het niet helemaal oprecht. En luister er hier iemand Podcasts? toevallig die van "Jay and Jack", dat is een podcast over Lost, erg leuk om te luisteren, het mooie was dat Jack had gezegt dat Mikail dood was en dus pissed zou worden als weer levend werd, wat nu tog gebeurd was :p

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Met die code zette ze toch juist de muur aan?

15. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ze zette de muur uit, maar dat van Mikael (??), Sayid en Locke was eerder gebeurd volgens mij. Daarom ging die Rus een beetje shaken en pas later zette die blonde de muur uit.

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Lol neen. Toen het Kate clubje met Mikail bij het hek was, stond die gewoon aan. Mikail ging dood, en dus gingen ze over het hek heen, Kate voelde nog of hij een hartslag had maar die had hij niet meer.

Juliette sleept Kate de jungle in (je ziet het niet maar het lijkt me dat Juliette dus het hek tijdelijk heeft uitgezet) dan komt het hele gedeelte waar ze buiten de hekken zijn en als het monster achter hen aan kwam, rende ze naar het hek. Juliette wist dat die uit was en rende dus naar het bestuurelement van het hek als ze beide aan de goede kant zijn zet ze het hek weer terug aan.

Mikail, zal dus geresurect zijn, uit de magische doos gekomen zijn, of iets in die trend maybe genezing.

Leuk episode though.

Volgens mij is Kate ook zwanger, ze heeft het met Sawyer gedaan en op het eiland hadden ze in de kooien volgens mij geen juiste voorbehoedsmiddelen. En het feit dat Juliette ook ''Austin's'' diagnose wil.

:+ en nog een leuke quote van Hurley, toen hij met de sataliet telefoon bezig was. ''Mom?''

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja en dat Juliet tegen Sun zei dat de kans om zwanger te worden 5x zo sterk is op het eiland, leikt het me onmogelijk als Kate niet zwanger is :p
    Ik heb echt zin in de volgende aflevering! een
    Locke!
    centric

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Coole ep, en misschien was mijn vagevuur verhaaltje toch niet zo ver gezocht. ;)

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wow! wat een aflevering! heb zin in een vorige aflevering.

Laatst bewerkt: 4 mei 2007
  20. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt zin in een vorige aflevering:+ en welke dan precies

maar t komt er eigenlijk een beetje op neer dat ze dus allemaal al dood zijn, maar tussen hemel en aarde zijn blijven hangen ?\o/

dat zou wel verklaren waarom die gozer met dat ooglapje bleef leven na zijn aanvaring met het geluids scherm, maarja dan zouden boon en die andere ook nog moeten leven.

maar dat zouden we dan wel gemerkt hebben aangezien bijv boon in seizoen 1 al is dood gegaan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina