Hehehe, nu voel ik me helemaal gerust , en tja als ik zie hoe er met de beta van halo3 nederlandse gamers in belgie mee in de prijzen vallen en hier op xboxworld géén een belgske bij is , wéét ik het al...eigen volk eerst.... :b:
He ,vriend, je bent lang niet de enige weet je.Ik werk dus bij Mazda Motors Logistics Europe, een multinational die gevestigd is in de gemeente willebroek in de provincie antwerpen vlak bij de plek van mijn geliefde duvel-brouwerij.
Bij ons werken verscheidene personen uit het franstalig landsgedeelte, en weet je dat als er 3 vlamingen en 1 waal samen aan tafel zitten er hoe dan ook automatisch frans gesproken wordt.En zitten er nu 3 walen en één vlaming aan diezelfde tafel wordt er ook frans gepraat....Alhoewel men verplicht is om op het bedrijf vlaams te praten...zo zie je maar...walen ...dat is arrogantie aangezien zij weigeren een andere taal dan de hunne te praten....
edit: psst, toch niet delacre.....Enne het is eigenlijk doornik ,een van oorsprong vlaamse stad, maar dat willen ze ginds niet meer geweten hebben...
Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2007