1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

'Onderscheidingen'

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Farmir, 20 feb 2007.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dan krijgt die toch juist wat :cool:

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, dat zou je denken... ;)

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7

Ik doe altijd goed m'n best behulpzaam en politiek correct te posten.

..helaas is dit niet mijn sterkste punt.

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, ik ken het probleem. ;)

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehehe, als ik het zo lees zou ik me haast beledigd gaan voelen om voor drie maand als star-member te fungeren...
    Niet dat ik een kans ga maken... nee we zullen er alles aan doen om niet door het noodlot uitverkoren te worden....:+ :b:

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Alsof belgen een kans zouden maken. :+

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zolang het maar geen Waalse Belgen zijn.

Moest vorige week van mijn werkgever naar Tournai.
    Was met mjn werk klaar en wilde graag een handtekening onder de opdrachtbon hebben.

Komt er zo'n oude taart naar mij en begon meteen in het Frans te lullen.
    Op mijn vraag als het ook in het Nederlands kon , kreeg ik als antwoord.

Als ik geen Frans sprak wat ik dan te zoeken had in het Franstalige gedeelte van België.

Van mij mag die hele koekjesfabriek daar afbranden , ik kom er nooit weer !!!

8. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ :lol: _O_

sorry maar deze reactie is wel heel vet:lol:

9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehehe, nu voel ik me helemaal gerust8) , en tja als ik zie hoe er met de beta van halo3 nederlandse gamers in belgie mee in de prijzen vallen :thumbs: en hier op xboxworld géén een belgske bij is :mad: , wéét ik het al...eigen volk eerst....:) :b:

He ,vriend, je bent lang niet de enige weet je.Ik werk dus bij Mazda Motors Logistics Europe, een multinational die gevestigd is in de gemeente willebroek in de provincie antwerpen vlak bij de plek van mijn geliefde duvel-brouwerij.
    Bij ons werken verscheidene personen uit het franstalig landsgedeelte, en weet je dat als er 3 vlamingen en 1 waal samen aan tafel zitten er hoe dan ook automatisch frans gesproken wordt.En zitten er nu 3 walen en één vlaming aan diezelfde tafel wordt er ook frans gepraat....Alhoewel men verplicht is om op het bedrijf vlaams te praten...zo zie je maar...walen ...dat is arrogantie aangezien zij weigeren een andere taal dan de hunne te praten....

edit: psst, toch niet delacre.....Enne het is eigenlijk doornik ,een van oorsprong vlaamse stad, maar dat willen ze ginds niet meer geweten hebben...

Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2007
  10. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat star member gedoe is me ook zoiets. Ach kom ik toch niet voor in aanmerking.. heb namelijk 2 jaar terug ofzo een keer een ban gehad doro in een melige bui een halo2 nieuwspost op de frontpage onleesbaar te maken. Duizenden emoticons. Weet ik, had ik niet moeten doen:9 maar mag mijn naam niet eens meer veranderen door iets van 2 jaar terug! Toen een keer een mailtje naar Orcrist gestuurd voor naamswijziging, maar het mocht niet baten.. want: je hebt een ban gehad. Hoezo oude koeien uit de sloot halen:9

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kan je als Noaber ook niet helpen.

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, succes :+

Niet veel daagjes meer voor mij....

13. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Tja.... Als je iedere 3 maanden iemand uit moet zoeken die iets ''goeds'' doet voor het forum ben je iedere 3 maanden bezig om de beste kandidaat er uit te halen, misschien is er wel een hele nieuwe member die regelmatig op het forum is niet zoveel post maar als hij/zij post is het nuttig.
    Dan word die er waarschijnlijk niet uitgehaald omdat hij niet opvalt omdat hij/zij niet zoveel post.
    Ik denk dat hier dan ook rekening mee moet worden gehouden.

14. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt mensen niet benoemen tot starmember omdat ze een klein aantal nuttige posts hebben, ook al zijn dat hun enige posts. Waar basseer je dat starmembership dan op.. op die paar posts? Als iemand echt actief is met posten en tegelijkertijd ook nuttig post, dan is het niet meer dan logisch (en imo ook terecht) dat je veel sneller uit zal worden gekozen tot starmember dan iemand die minder post maar net als jijzelf ook nuttig post.

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. Nieuwe members die een nuttige bijdrage leveren vallen heus wel op, en maken ook gewoon een kans. We kijken in ieder geval verder dan de registratiedatum en de hoeveelheid geplaatste berichten. Geen zorgen :)

16. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat me niet om zelf meer kans te maken op de titel van starmember hoor:9 (ook al val ik wel onder diegene die ik in mijn post noemde althans dat lijkt mij)

17. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LoL, gefeliciteerd met je Star Member Mark 8) Heeft al dat spammen toch nog iets opgeleverd behalve een hoge plaats in de o-zo-belangrijke postcount stats 8)

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Haha ja, en zijn 1337 paint skills hebben ook nog wel geholpen ;)

19. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Onze dino! \o/ gratz man.

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeli Mark! :D

Deel Deze Pagina