ik ben de laatste 2 dagen al forza 1 aant spelen met me stuur, spel is gruwelijk!! met pgr3 ben ik al een tijdje inactief
Nouja echt langzaam is de bar niet hoor Ik heb mun tijd weer verbeterd van 2.05.85(57ste) tot 2.05.78(56ste) Maarja ik denk niet dat ik het haal, want vaak de laatste dag gaan mensen flink tekeer met die tijden
Zorgen dat je NAT open staat. Anders heb je geen toegang tot toernooien. Ik ga er vanuit dat je Gold live hebt, en een verbinding met router.
Vanmorgen tegen III Rich III, z Iceman z en nog een TRS gast geraced en heb ze in 5 rondes achter mekaar keihard gepakt . Zelfs 2 races op de F1 circuit met de F40 en hij (Rich) in de Caddilac won ik . Reed dan wel heel uitzonderlijk goed en relaxt ^^
Heej Batties, Ik heb mun tijd weer verbeterd, Wacko Jacko! Ik had dus 2.05.78 ik stond daarmee inmiddels weer 69ste en nu heb ik een tijd van 2.05.25(46ste) :b: :b: HEEEEEEEEEL misschien zit ik er nu eindelijk bij
Haha Thx for the support jongens *) @ Mark, ik hoop het niet Want ik rijd denk ik niet zo constant als jullie, kan opzich niet slecht rijden, maar elk rondje is weer anders voor mij Ik heb trouwens een vraag over het toernooi, aangezien ik het nooit heb meegemaakt. Hoe zit het nou precies? Je bent door(misschien ) en wat moet je dan precies doen? Ik dacht uit jullie opmerkingen te begrijpen dat je rijd op woensdag of donderdag? En de track en auto krijg je die ook van te voren te weten, zodat je kunt oefenen?
Ik doe waarschijnlijk toch niet mee aan de races, vind ze geen klap aan. Als jij meedoet laat ik je wel voor . Als je door bent, begint het donderdagavond 8 uur tot 10 uur *ligt aan de poule*. Racebaan en auto krijg je niet te weten maar die weten wij tegen die tijd wel, connecties ^^ ().
Short And Sweet New York Worth & Walker Street Panoz Esperante GTLM Automatic Nou, 1 lap gereden en een 47.98 gehaald. *gaat eventjes wat meer doen, ik sta er nu 15de mee
Voorlopig 47.25(13de) na 15 min rijden, mja kga nu traineuh, Peace Ow en ik zit met Poseidon in de pool Jeepeetjeuh