Koninginnedag 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 14 mrt 2007.

  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ben net terug uit amsterdam en het was geweldig! Museumplein was onwijs druk, maar we hadden prima plaatsen waardoor we toch genoeg ruimte om ons heen hadden. Onderweg al genoeg bier gekocht bij de albert heijn en ook nog wat eten en dergelijke, en feesten maar.

    Het was onwijs gezellig, was met een groep van ongeveer 30 a 40 mensen en vanavond gaan we weer los hier in het dorp!:):)
     
  2. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Op de 1 of andere manier moet ik bij koninginnedag toch altijd denken aan de intocht van sinterklaas. Ongeveer hetzelfde.
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    On one hand.. Oude man met nep-baard komt met idioot grote boot 'land binnen'

    On the other hand.. de verjaardag van dode moeder van koningin wordt gevierd..

    Yea, thats the same! 8)
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ja die vergelijking slaat de spijker op zn kop..
     
  5. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    ...

    Ik doelde meer op de commercie eromheen.
     
  6. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Net vuurwerk gekeken in Maastricht :)
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Sorry, ik heb gezondigd. :'-(


    Ik zat vandaag in Duitsland...
     
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    he me to. waar zat jij? ik zat in wuppertal:+
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Amsterdam Rembrandtplein.
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk snap ik wel dat je moe bent na koninginnenach, maar ik vind persoonlijk koninginnedag altijd minstens zo leuk als koninginnenach, en wil het dan ook allebei volop meemaken. En ja, ik heb gelukkig nog een weekje vakantie aan deze dagen vastgeplakt, maar als ik les zou hebben dinsdag of zou moeten werken zou ik dan maar accepteren dat ik een dagje niet 100% kan geven.. ligt er natuurlijk wel aan wat voor werk je doet ;)

    Mijn koninginnedag was leuk :)
    Zoals gezegd eerst om half 9 opstaan om om 10 uur een concert te kunnen spelen, daarna even hier wat rondgekeken op de rommelmarkt om vervolgens met vrienden naar Voorschoten te gaan. Daar bij een vriend even naar Bea gekeken op tv, met een biertje en ontbijt, waarna we om 2 uur even daar de rommelmarkt bezochten. Om 3 uur begon het touwtrekken. Wij hadden ingeschreven onder de naam 'Die dikke man daar' :
    Veel gelachen, weinig gewonnen. Van de 7 potjes verloren we er 7, en we waren daarmee dus de verliezer van de heren. Om onze eer helemaal te breken moesten we ook tegen de winnaar van de damesteams, maar gelukkig wonnen we die wel met gemak. Volgend jaar moeten we misschien ook iets aan voorbereiding doen, zoals het Rugbyteam en het Ijshockeyteam e.a. die dit jaar meededen :+

    Daarna weer even teruggefietst naar Wassenaar, bij m'n oom en tante gebbq'd. Rond een uurtje of 8 weer op de fiets richting Voorschoten om daar nog even de dag af te sluiten op de kermis en in de winkelstraten.

    Koninginnenach/dag 2007 is zeker weer geslaagd *)
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Geniaal
     
  13. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik heb me er weer kostelijk aan geirriteerd. Me vriendin weet dat ik geen behoefte heb om in drukke omgeving te mengen. Wat doet zei: "kom we gaan de stad in". Zag de bui al hangen en zei dat ik er niet langer dan 3-4 uur zou blijven.

    En ja hoor, zodra ik R'dam Centraal uitliep was het al meteen raak. Overal van die armoedzaaiers op de grond die hun ouwe troep probeert te verkopen. Niet alleen op Schouwburg, maar de gehele stad tot aan Schiebroek toe. En om het nog erger te maken waren de straten nu zo smal geworden waar 10x zoveel mensen als normaal door heen moet lopen. Op zich niet zo erg als ze eens door zouden lopen met hun karretjes ipv te stoppen voor elke scheet en alles op te houden. Het liefst schopte ik ze allemaal op zij, maar ik hield het nog beschaafd door er als een trein door heen te lopen en af en toe iemand een (onschuldige) schouder duw te geven dat wij er langs konden.

    Met veel pijn en moeite een weg naar buiten gevonden en dachten de Kermis op Schiehaven maar op te zoeken. Zijn vanuit de stad daar helemaal naar toe gelopen langs het water waar het lekker rustig was. Daarna door het park bij de Euromast tot we bij de kermis waren. Daar was het ook nog lekker rustig en hebben daar wat rondgehangen.

    Vervolgens via Schiebroek terug naar R'dam CS gewandeld. Zodra je Schiebroek binnenkwam weer een lading armoedzaaiers en opstoppingen :mad: Om het nog erger te maken waren er lading turken en marrokanen die allemaal aan het bbqén waren zodat de straat grijs van de lucht zag.

    Om de 50 meter had je weer muzikanten. Zo was er een stand met wat redelijke muziek. Rest van de dag de hele tijd dance, trance, jumpstyle en van dat soort troep. Die gasten denken dat muziek alleen maar bestaat uit bass met repititieve geluidjes waarvan ik denk: "hangt de plaat ofzo?".

    In de stad bij Mediamarkt stonden nog wat zuid-amerikanen op hun instrumenten te spelen en klonk wel leuk en dan via Stadhuisplein, waar nog meer boom boom troep muziek gespeeld werd richting CS om naar huis te gaan. Wat was ik blij weer thuis te zijn zeg.

    's Avonds vanuit de slaapkamer nog vuurwerk gekeken. Tja ik moet werken dus heb geen tijd om in de avond nog te feesten. En zoals de mensen tegewoordig feesten zien heb ik bij voorbaat al weinig interesse om mee te doen. Bouw wel me eigen feestjes \o/
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Brühl -> Phantasialand -> Black Mamba -> frontseat. Druk, want veel Duitsers hadden ook een lang weekend (die hebben vandaag vrij).
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk he, leven 8)
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    als er minder mensen zouden zijn....ja :)
     
  17. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoeveel zei je dat je je vriendin betaalde? :+
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben gister even naar Groningen geweest, maar ik had een ontiegelijke kater, de zon brandde om mn harses en het was ziekelijk druk...dus snel weer afgehaakt.
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zoals de waard is...
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Wat heb jij een haat in je zeg. :x
     

Deel Deze Pagina