Pinball FX is erg leuk idd, maar het probleem is dat de meeste mensen bij een flipperspel alleen denken aan "een beetje dom met een balletje schieten"....terwijl er in zo'n kast in feite gewoon tig mini-games verborgen zitten. Zorgen dat je balletje niet verzuipt door um iedere keer zo spastisch mogelijk weg te schieten kunnen we allemaal, maar gericht flipperen is zoveel uitdagender en als je het goed doet geeft het je een kick omdat je score als een gek omhoog schiet. En de ene keer zit je na 3 ballen op 5 miljoen, maar een poging erna kun je weer goed tot de 180 miljoen komen ofzo. Dat is flipperen
Hier in Den Bosch op een plek waar ik graag kom hebben ze ook een geweldige Lord of the Rings flipperkast staan (compleet met Multi-Balls en spelmodi gebaseerd op de hele trilogie), en ookal heb ik dat ding nog zo vaak bespeeld en heb ik anderen er op zien spelen....ik weet zeker dat we nog maar de helft gezien hebben van het aantal spellen wat erin zit. Anyways, ik vind Agents de leukste kast die bij de game inbegrepen zit. Zeker als je eenmaal weet hoe je de Multi-Ball krijgt
Laatst bewerkt: 1 mei 2007