1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Pinball FX is erg leuk idd, maar het probleem is dat de meeste mensen bij een flipperspel alleen denken aan "een beetje dom met een balletje schieten"....terwijl er in zo'n kast in feite gewoon tig mini-games verborgen zitten. Zorgen dat je balletje niet verzuipt door um iedere keer zo spastisch mogelijk weg te schieten kunnen we allemaal, maar gericht flipperen is zoveel uitdagender en als je het goed doet geeft het je een kick omdat je score als een gek omhoog schiet. En de ene keer zit je na 3 ballen op 5 miljoen, maar een poging erna kun je weer goed tot de 180 miljoen komen ofzo. Dat is flipperen ;)

    Hier in Den Bosch op een plek waar ik graag kom hebben ze ook een geweldige Lord of the Rings flipperkast staan (compleet met Multi-Balls en spelmodi gebaseerd op de hele trilogie), en ookal heb ik dat ding nog zo vaak bespeeld en heb ik anderen er op zien spelen....ik weet zeker dat we nog maar de helft gezien hebben van het aantal spellen wat erin zit. Anyways, ik vind Agents de leukste kast die bij de game inbegrepen zit. Zeker als je eenmaal weet hoe je de Multi-Ball krijgt :cool:
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  2. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal catan morgen ook eens proberen, heb er zoveel mensen om horen vragen en smeken dus moet ik het wel ff testen
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Catan ga ik morgen ook zeker aanschaffen ... nu alleen nog een schaakspel :)
     
  4. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb nog een vraag over Agents. Ik krijg heel vaak 'Meet Him' in beeld, maar ik weet niet wat ik dan moet doen. Weet jij dat soms?

    Verder speel ik eigenlijk alleen die speed kast, omdat ik daar nog 1 achievement wil halen. Zwaar verslavend.

    Zijn bij multiplay die gamerpics weg te halen, door die dingen zie je bijna niets meer.:mad:
     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Hoe heb jij die hurry up 20 seconds achievements gehaald? Ik begrijp dat niet..........
     
  6. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Onder bij je flippers rechts en links heb je van de gezichtjes die je kan raken, drie aan iedere kant. Tijdens een "Meet him" zie je een blauwe cursor verspringen tussen die totaal zes figuurtjes, een rake bal is goed voor 5 milioen.
     
  7. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Het grappige is dat hoe vaker je speelt en je "het gevoel" gekregen hebt die achievements "per ongeluk" haalt; dat was tenminste bij mij zo. Heb geen tijd om nog eens links in de hoek te lezen wat er staat...

    Dat "meet him" weet ik ook nog steeds niet; en ik maar kijken naar wat er knippert of zo... 8) /edit: nu inmiddels wel, met dank aan TotalSOLO
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien dat die updates later nog te downloaden zijn. Lijkt me wel :p
     
  9. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Die Meet him was nog vrij makkelijk te vinden.. Ik kreeg laatst opeens op die kast 20.000.000 punten in dat gat recht boven de flippers.. lekker, maar wat ik ervoor gedaan heb weet ik nog steeds niet.
     
  10. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, weet ik zelf ook nog niet8)
    Thanx:thumbs:
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    JOEPERTDEPOEPERT!!! :D:D:D eindelijk Catan!!! wat heb ik daar lang op gewacht
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    nu wachten op TETRIS:)
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Die is al te koop :p Maar dan origineel in de winkels :p
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ben zoals de rest ook erg benieuwd naar Catan.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Catan wordt zeker leuk
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Idd, hoop hem morgen te hebben maar heb hem nog niet in de winkels kunnen vinden |:-

    Pinball is wel geweldig trouwens :D
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dan ga ik me nu eens naar mijn 360 begeven om te kijken wanneer Catan erop zal staan.
     
  18. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    LOLLLL ik heb Catan al

    Toen ik ging kijken of hij er al was zag ik in het rechter blok een groot logo van Catan.
    Trial gedownload en toen de full game unlucked bij My Arcade Games.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    das snel :). Ik weet niet of ik hem haal, heb het bordspel nooit gespeeld en heb al genoeg nieuwe games, dus nog ff kieke hoe die is :)
     
  20. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga vandaag effe puntjes halen..en dan vanavond spelen..deze game wil ik opzekers..was al fan van het bordspel en de pc versie..dus deze zal me zeker bevallen..lekker op xbox live avonden spelen :D..hoop alleen wel dat er 2 player modes in zitten..kan me vrouw ook af en toe meedoen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina