De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    dirkie!

Liverpool vind ik een van de mooiste clubs ter wereld, de sfeer van de supporters vooral, zoals jullie al zeiden.

Ben blij dat Liverpool door is, persoonlijk ben ik totaal geen fan van Chelsea.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wie is er wel fan van Chelsea? Ze hebben zich een plek in de top gekocht en spelen met een geweldige selectie afbraakvoetbal.

Ik gun die club en de spelers (die ik bijna allemaal haat, inclusief trainer) echt helemaal geen ene fuck.

'Bayern heeft akkoord met Klose én Toni'

1/5/2007 20:45

Bayern München heeft een flinke slag geslagen in de jacht op nieuw aanvalsbloed. Volgens Süddeutsche Zeitung heeft de Beierse club een akkoord met Miroslav Klose én Luca Toni.
    De overgang van Fiorentina-aanvaller Toni moet officieel zijn beslag nog krijgen. Maar volgens de Duitse krant is er geen twijfel meer mogelijk: de Italiaan komt naar München. En daarnaast heeft Klose zijn woord gegeven om de metamorfose van de Bayern-aanval compleet te maken.

Bayern heeft volgens Süddeutsche Zeiting Werder Bremen stof tot nadenken gegeven. Of Klose komt medio 2008 transfervrij naar München, of de spits verhuist komende zomer al voor een bedrag van zo'n vijftien miljoen euro naar Beieren.

Toch zit er een flinke maar aan het hele verhaal. Werder heeft nog steeds officieel niets gehoord van Bayern, dat daarmee in strijd handelt met de FIFA-reglementen. Bovendien voelen de Hanseaten zich niet geroepen mee te werken aan een transfer zoals afgesproken met Klose.

'We hebben met Klose afgesproken dat we eventueel tegemoet komen aan zijn wensen als het gaat om een overgang naar het buitenland. Deze afspraak geldt niet voor de Bundesliga', heeft Werder-manager Klaus Allofs al eerder kenbaar gemaakt.

Dat Klose en Bayern München met elkaar om de tafel hebben gezeten is geen geheim meer. De spits heeft vorige week zijn spijt betuigd over een eerdere ontmoeting.

Had Toni graag naar Inter willen zien komen. Hij wilde graag CL spelen en dat spelen Fiorentina, Bayern én Juve niet \o/ Inter wel _O_

Laat anders Pizarro maar komen, mocht Crespo vertrekken naar dat schijtchelsea. Slavendrijvers...

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Openbare sollicitatie...

En dat is drie_0/

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Best opmerkelijk bericht. Ik weet het niet of hij weg moet hoor. :eek: Maar met dat geld kunnen ze weer flinke aankopen maken.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    V-bal:emo:

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vind je V-bal onbetrouwbaar dan? Ik heb ze goeie dingen zien schrijven hoor.

7. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat Toni weggaat bij Fiorentina. Ik had trouwens wel iets meer verwacht dan achttien miljoen, maar het moet genoeg zijn om een goede vervanger te kopen. Heb gelezen dat Lucarelli volgend seizoen waarschijnlijk naar Fiorentina komt, dat lijkt me wel een goede opvolger. :)

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nope. Koné wil nog minimaal 1 seizoen voor PSV spelen heeft hij gisteren tegen verschillende mensen gezegd. Overigens zegt Gomes ook voor 100% te blijven. Daar staat tegenover dat Alex denkt voor 90% zeker weg te gaan.

Oja, en Fagner traint eind deze maand al mee met PSV.

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, het was gewoon een shirt met KAMPIOENEN erop gedrukt, van Ajax. Voor het geval dat..

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    V-Bal en Voetbalzone vertrouw ik bij voorbaat niet.

En bovendien hebben ze Gazetta dello Sport al bronvermelding. Die komt wekelijks met nieuws dat een Italiaanse club spelers van Ajax wilt kopen. Als alles waar is wat de roze krant schrijft, dan zouden we Stekelenburg, Heitinga, Sneijder, Babel en Huntelaar allang kwijt zijn...

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Als het dit shirt is, dan is het wel een PSV shirt. Alex staat hier namelijk op. Dus het is óf een PSV shirt dat hij vast had, of die foto is gephotoshopt (wat natuurlijk goed kan). Wel knap gedaan dat het 'Eindhoven' met een bliksemschicht als i dan nog wel doorschemerd. :9 Marja, ik gebruik geen photoshop dus weet niet wat er allemaal mogelijk is. :+

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Midden in de f-side? Geloof je het zelf?

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dingen die gezegd worden moet je nooit geloven.. Het kan zomaar anders zijn als hij naar liverpool of valencia kan;)

14. Sjtuff

Sjtuff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er staat ajax op dat shirt geen alex...

wit-rood-wit
    ajax​

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Je weet niet in welke context hij het vast had. Misschien waren ze PSV op dat moment wel aan het uitlachen om dat shirtje o.i.d.

Klopt, maar op de één of andere manier geloof ik Gomes wel. Koné zie ik opzich nog best vertrekken maar het geeft wel aan dat hij niet voor de eerste beste aanbieding weg is.

Ajax Eindhoven?

Dat wit-rood-witte ding is trouwens een helm. Als je goed kijkt is het trouwens rood-wit-rood-wit-rood.

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nee Alex Amsterdam:+

17. Sjtuff

Sjtuff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op de achterkant. Dat zie ik nu pas, op de voorkant staat zowieso een schildje waar ajax in staat.
    Wazig, maar het lijkt me erg stug allemaal.

Maar goed zondag even de beker oppikken in de kuip\o/

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kom bij deze dan ook even mijn gelijk halen. :cool:

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe :D

20. Sjtuff