[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Mja, wil nog niks zeggen de vader van Locke kreeg een ongeluk en in de ambulance werd hij gedrugd. Het kan dus makelijk zijn dat hij gewoon al die tijd onder narcose is gehouden tot op het eiland.

Boone, Shanon, Ana en alle andere die dood zijn gegaan zijn trouwens allemaal begraven op het eiland, so who knows.

Persoonlijk denk ik trouwens niet dat ze tussen hel/hemel en aarde zitten, het zou te veel voor de hand liggend zijn, en de makers van Lost zijn veelste goed in mensen te laten geloven in iets anders dan dat er daadwerkelijk aan de hand is.

Maar het was trouwens inderdaad een coole aflevering. En ik vond het aan de ene kant best schattig en toch ook droevig van Sawyer dat hij nog steeds die brief in zijn broekzak had zitten, die hij als kind had geschreven.

Hoop trouwens dat onze Juliette flink op der dak zal krijgen van Sawyer. :+

Go Sawyer. \0/

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    we weten wel dat die twee mensen die ruzie hadden om de diamanten wel levend begraven waren, want die waren alleen verlamd. ze zei ook nog 'paralized' (of hoe je het schrijft :+) toen ze neerviel voor de voeten van de gasten in het kamp.

iig deze episode was wel vet... maar als Mikail levend werd door het eiland... Komt de pa van Locke dan ook weer niet tot leven ? en al helemaal als hij rondom locke is....

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Sterke aflevering weer hoor. Het niveau is sinds halverwege het seizoen gigantisch hoog imo \o/

Elke week weer genieten. En dan te bedenken dat de seizoensfinale er ook zit te komen en de spanning zijn climax gaat naderen binnen enkele weken _O_

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, khad de eerrste helft niet zoon mega vertrouwen in het seizoen, maar damn, dit is echt een meesterlijk seizoen geworden.

5. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja, ik zie het al voor me dat die pa weer levend word, en Locke hem als nog zelf moet vermoorden, om het vertrouwen van 'the others' te winnen. =x

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    "Lost" To End In 2010 With 48 More Episodes
    http://www.my-reflection.com/Story.aspx?NewsID=1682

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    goed nieuws vind ik.

8. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn om te weten wanneer het afgelopen is. Maar na elk seizoen een pauze van 9 maanden is wel heel lang wachten.

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Briljante episode! :D:D

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad een geweldige aflevering _O_

Johnnie Boy gaat het zeker redden. Het eiland/Jacob is aan zijn zijde, dat is al vaker gebleken.

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Voor diegene die Jacob gemist hebben:

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    't Is Dennis Hopper :x

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Wow!!! geweldige aflevering! (ik dacht eerst dat Danielle, Jacob zou zijn). Ook tof dat je een kruitspoor ziet lopen, waarschijnlijk van Danielle

14. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Heb ik iets gemist over Danielle? :x

Zeer goede aflevering en ik zei het dat Julliette zou overstappen! Tenzij ze een dubbel spion is want dan had ik et mis. :+

Ik ben nu trouwens wel meer in de war dan ooit!
    Ziet/hoort Ben Jacob nu wel of niet? En whats up met de oorspronkelijke bewoners van het eiland, en waarom hebben ze Ben tot leider gemaakt? Allemaal vragen die nu weer bij zijn gekomen.

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    of is Ben niet de leider? En ik denk Danielle omdat ze ook het dynamiet uit de black rock sleepte in de vorige aflevering. Ik heb trouwens nog goed naar de beelden van Jacob gekeken (de flits waarin je hem ziet) en dat lijkt wel heel erg op Locke moet ik zeggen (maar dan met haar). Ik ben benieuwd. Weet iemand of de laatste aflevering van het seizoen een dubbele aflevering word?

16. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Yup, volgende week nog 1 episode en de week daarna de season finale met 2 episodes. In de promo voor volgende week hebben ze het al over "the season finle you'll remember all summer". Ben benieuwd!

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Kan iemand me vertellen wat wordt bedoeld met kruitspoor van Danielle? Volgens mij heb ik daar volledig overheen gekeken :eek:

18. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    apoc123 denkt dat Danielle dat ''grijze spul'' dat kruit of iets dergelijks is, dat Locke van de grond raapte toen ze naar het huisje gingen, dat Danielle dat daar heeft neergelegd. Omdat ze in de aflevering daarvoor Dynamite kwam halen uit dat schip.

Het is dus alleen maar een theorie van apoc123 dus. =)

Ik zelf denk niet echt dat Danielle dat daar neer heeft gestrooid, want dat dynamite was erg instabiel om daar nog kruit uit te halen. Overigens denk ik alleen dat ze daar kwam om ''dynamite te halen'' om te kijken wat er aan de hand was. En te zien wat Locke daar aan het doen was.

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    theorie idd, maar mischien zijn er wel vaten buskruit in de black rock, you never know ;)

20. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Daaamn, wat een fantastische episode! Ik ben me drie keer echt helemaal kapot geschrokken :)

Ben nu erg benieuwd wat er in het Lost kamp gaat gebeuren, hoe het met Lock afloopt en hoe ziek Ben nou precies in z'n kop is :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina