De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Tenzij hij weg gaat, is hij de trainer, en op de een of andere manier, is het meestal de trainer die dat soort dingetjes regelt.. ;)

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, maar tot gisteren geloofde ik eerlijk gezegd niet dat Koeman zou blijven. Nu kan Schuitema bijna niet anders, want het publiek koos duidelijk voor Koeman en hij werd uitgefloten.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Koeman moet ballen tonen, naar het bestuur gaan en zeggen: ''Jullie bekijken het maar, ik ben hier weg''. Hij heeft de week voor het kampioenschap karrenvrachten stront over zich heen gekregen en er werd openlijk getwijfeld aan zijn kunnen. Dat nu opeens alles koek en ei is, is hypocriet van het PSV-bestuur. Koeman moet zelf opstappen, en het bestuur achterlaten met de problemen.

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    milan milan!!

seedorf speelt weer heerlijk.
    Hopelijk dat van basten eindelijk doorheeft dat seedorf gewoon in het nederlands elftal moet

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    seedorf wat een voetbalgod :D amaaiii :D

mooie eerste helft van Milan :D

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik Seedorf was zou ik daar niet meer gaan spelen olv van Basten.
    En vervolgens had ik hem vierkant uitgelachen op het komend WK en veelal bekritiseerd in de media zoals sommige spelers die traditie al hebben voortgezet.

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, ik vind het gewoon ronduit triest dat 3 van de beste nederlandse voetballers op dit moment niet bij het nederlands elftal zitten mede door van basten. Maarja, even over de wedstrijd van nu:

Manchester wordt gewoon weggevaagd, en milan speelt weer fantastisch!
    Kaka, Gatusso, Pirlo, Seedorf heerlijk om te zien.

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    shit. Ik hoop dat man utd nog komt met een paar mooie ballen :p

9. basovich

basovich Guest

hoppa 3-0:)..Milan

En Seedorf, wat een speler:D!! jammer dat hij weinig speelt bij het Nederlands elftal. weg met V. Basten!!

10. Cybercon

Cybercon Guest

Milan gaat verdiend door op basis van de twee wedstrijden. Dit gaat een fantastische finale worden waarbij ik hoop dat Pool gaat winnen :)

11. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was Milan goed vanavond zeg. United werd compleet afgedroogd. In de finale ben ik denk ik neutraal, al neig ik misschien iets meer naar Milan, op dit moment.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Milan speelde niet alleen erg sterk maar united was ook buitengewoon zwak en dit kwam niet alleen door het goede spel van Milan.

In de finale ben ik voor liverpool omdat dit altijd 1 van mijn ploegen is geweest :)

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Leuke wedstrijd, seedorf en kaka waren toppie!

In de finale zal ik voor Liverpool zijn, samen met Arsenal, Barcelona en Ajax zijn dat mijn favoriete voetbalploegen!

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoop dat Liverpool wint want alleen al om Inzaghi gun ik het Milan niet 8)

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Goede herrineringen aan Liverpool - AC Milan als finale :9 Hopelijk wederom zo spectaculair. En zoals al gezegd is Seedorf echt een topspeler bij AC

16. Cybercon

Cybercon Guest

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Toen stond ik egt stijf van de zenuwen, zo'n geweldige wedstrijd en die sfeer eromheen was geweldig. Super finale met een perfecte winnaar _O_

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Seedorf! \o/

19. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb gisterenavond vooral genoten van Gatusso! Wat een geweldige speler. Je moet hem echt twee keer voorbij, negen van de tien keer zal-ie de bal veroveren en inleveren bij de creatievelingen (Seedorf, Kaka').

20. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ben ik het niet mee eens. 9 van de tien keer schoffelt hij zijn tegenstander neer en krijgt hij een gele kaart. Ik heb helemaal niks met hem. =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina