Saints Row: De grote waar vind ik wat thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    dat je bijv. left bumper in houd en dan die letters typt zou veel slimmer zijn
     
  2. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe type je dan bijv. ammo.
     
  3. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt, in america werkt het nu eenmaal zo. Daar wordt ook echt geadventeerd met bel: 09-BUGERKING (ofzoiets ;)). Heb het in Nederland ook al gezien. En tja, echte telefoons hebben geen left-bumper. :p

    2666

    Je moet gewoon het nummer hebben waar de letter bij staat. (zie toetsenbord van je telefoon).

    en BURGER-KING zou dan 287437-5464 zijn, snappie ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    maar dan kan je geen achievements meer halen..
     
  5. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe open je een kluis ik heb al die rondjes gedraaid en dan staat er een b. en dan??

    en nog wat als je alle 36 missies heb gedaan zit je dan op 100%van het spel of niet.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  6. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    zijn er maar 36 missies?!?!!?!?!?! dat is verrekus weinig:mad: nou heb ik geen zin meer in t spel:mad:
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Naast die 36 missies heb je nog een lading aan activities waarvan sommigen best pittig zijn dus je bent er heus wel ff mee bezig om het uit te spelen. En soortgelijk spellen zijn nooit echt byzonder lang dus 36 missies is meer dan normaal.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Don't worry, Saints Row is veel langer dan menig ander spel. 36 Lijkt misschien weinig, maar de game is zeker niet kort, verre van!
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Als je alle achievements wil halen, zitten er zekker nog wel een paar tientallen uurtjes bovenop!
     
  10. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    oh oke:thumbs: dankje\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/
    ben weer helemaal blij\o/ :thumbs: \o/
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu ook. Fantastische game!:thumbs:

    Maar waar is de hoogste parkeergarage in de spelwereld (want ik wil een Nordberg eraf gooien8)) en waar is de wijk Los Garnales (want ik kan vreemd genoeg geen missies meer doen:'-() ?

    :) :)
     
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Vergeet ook niet dat er bovendien meerde levels zijn voor sommige missies, waardoor je langer bezig bent :).

    Heb het spel nu ook twee dagen. Lekker afwisselen tussen missies en een beetje aanklooien in de stad.
     
  13. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 1 gekocht die sport auto maar die kan ik niet laten ombouwen omdat er staat dat ie uniek is?:confused:
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^
     
  15. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij een missie van de vice kings dat je vice kings kleren aan moet en erg opvallen zodat de politie achter je aankomt. ik heb deze missie 4 keer gedaan en hij gaat steeds mis iemand tips

    En nog wat als je een cheat invoert kan je geen achievements halen kan je dus ook die cheat weghalen? Zodat je weer achievemanets krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Het zou fijn zijn als je wat meer informatie geeft over wat er nou mis gaat in die missie.

    En wat de cheats betreft, volgens mij kun je zodra je een cheat gebruikt met die save game geen archievements meer halen. Maak dus even een nieuwe save game aan voor archievements. Ik weet dit niet zeker.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Bij die missie heb je dus vice kings kleren aan, dan moet je zo veel mogelijk attentie op je zien te krijgen, sla mensen, maak auto's kapot en op een gegeven moment komen er News-Vans achter je aan, dat zijn van die auto's met camera's erop. Die gaan je dus filmen. Verder in de missie krijg je hier uitleg over.

    Wat betreft die cheats; Als je een cheat hebt gebruikt in de game en je wilt achievments halen lukt dit niet. Wil je het weghalen, zul je je savegame moeten verwijderen en overnieuw beginnen zonder cheats.
     
  18. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick:{
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Geduld is een schone zaak. Je moet waarschijnlijk een stronghold doen of je respect lvl omhoog krikken.
     

Deel Deze Pagina