Niet echt, in america werkt het nu eenmaal zo. Daar wordt ook echt geadventeerd met bel: 09-BUGERKING (ofzoiets ). Heb het in Nederland ook al gezien. En tja, echte telefoons hebben geen left-bumper. 2666 Je moet gewoon het nummer hebben waar de letter bij staat. (zie toetsenbord van je telefoon). en BURGER-KING zou dan 287437-5464 zijn, snappie
hoe open je een kluis ik heb al die rondjes gedraaid en dan staat er een b. en dan?? en nog wat als je alle 36 missies heb gedaan zit je dan op 100%van het spel of niet.
Naast die 36 missies heb je nog een lading aan activities waarvan sommigen best pittig zijn dus je bent er heus wel ff mee bezig om het uit te spelen. En soortgelijk spellen zijn nooit echt byzonder lang dus 36 missies is meer dan normaal.
Don't worry, Saints Row is veel langer dan menig ander spel. 36 Lijkt misschien weinig, maar de game is zeker niet kort, verre van!
Ik heb het spel nu ook. Fantastische game! Maar waar is de hoogste parkeergarage in de spelwereld (want ik wil een Nordberg eraf gooien) en waar is de wijk Los Garnales (want ik kan vreemd genoeg geen missies meer doen) ?
Vergeet ook niet dat er bovendien meerde levels zijn voor sommige missies, waardoor je langer bezig bent . Heb het spel nu ook twee dagen. Lekker afwisselen tussen missies en een beetje aanklooien in de stad.
Ik heb er 1 gekocht die sport auto maar die kan ik niet laten ombouwen omdat er staat dat ie uniek is?
Ik ben nu bij een missie van de vice kings dat je vice kings kleren aan moet en erg opvallen zodat de politie achter je aankomt. ik heb deze missie 4 keer gedaan en hij gaat steeds mis iemand tips En nog wat als je een cheat invoert kan je geen achievements halen kan je dus ook die cheat weghalen? Zodat je weer achievemanets krijgt.
Het zou fijn zijn als je wat meer informatie geeft over wat er nou mis gaat in die missie. En wat de cheats betreft, volgens mij kun je zodra je een cheat gebruikt met die save game geen archievements meer halen. Maak dus even een nieuwe save game aan voor archievements. Ik weet dit niet zeker.
Bij die missie heb je dus vice kings kleren aan, dan moet je zo veel mogelijk attentie op je zien te krijgen, sla mensen, maak auto's kapot en op een gegeven moment komen er News-Vans achter je aan, dat zijn van die auto's met camera's erop. Die gaan je dus filmen. Verder in de missie krijg je hier uitleg over. Wat betreft die cheats; Als je een cheat hebt gebruikt in de game en je wilt achievments halen lukt dit niet. Wil je het weghalen, zul je je savegame moeten verwijderen en overnieuw beginnen zonder cheats.
Geduld is een schone zaak. Je moet waarschijnlijk een stronghold doen of je respect lvl omhoog krikken.