De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Donk nam de beslissing zelf :) niet Van Gaal

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de wedstrijd niet gezien, op de penalty van Davids na, aangezien ik aan het werk was, maar kon toch nog even juichen, toch nog een prijs binnen dit seizoen.. Al blijf ik het een kutbeker vinden, als je 1 goal te kort komt om nederlands kampioen te worden...

En ik zie nu, dat Van Gaal niet gekozen heeft om Donk te laten scoren, maar dat hij het zelf heeft bedacht.. En daarnaast, een trauma my ass, troostprijs van Nederland, die niet zo heel erg veel voorsteld.. Tis pas een trauma als je een penalty mist in de CL finale ofzo.. Seedorf is er ook bovenop gekomen ;)

3. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heel erg mooi dat Ajax heeft gewonnen. Wel lullig dat die Ryan Donk hem mistte. En wat zat die van gaal net weer te zeuren dat ze penalty's hadden moeten krijgen. Geeft ie de scheidsrechter de schuld

4. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn geen topclub, maar we spelen wel beter dan topclubs. We hadden 4 penalty's moeten hebben. Blablabla, wat een figuur is die van Gaal toch :): Het zou ook nooit een keer hun eigen schuld zijn.

Anyway, blij dat Ajax gewonnen heeft \o/

Ik vond de scheids trouwens wel lekker fluiten, niet te vaak stil leggen zodat je een mooie actievolle pot krijgt :thumbs:

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    az had ook wel minimaal 1 penalty mogen krijgen.

6. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb me zoooooooo boos gemaakt... Altijd dat lucky ajax. Niet normaal.
    Afgekeurde goal, kansen die er net niet ingingen. Vorigjaar playoffs worden herhaalt. Klote ploeg

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dan had van Gaal hem tegen moeten houden. En wedden dat je dat als trauma kunt ervaren als je hele omgeving al het hele seizoen erop hamert dat er nu eindelijk eens een prijs moet worden gewonnen, en zeker nu na dat kansloze verlies van het kampioenschap pas geleden. Lijkt me niet dat je hier blij van wordt. ;) Maar ik hoop maar dat hij er ook tegen kan, en een beetje mentaal sterk is.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Man dat is toch prachtig om te zien :D

Ach AZ had het gewoon af moeten maken, ze hebben genoeg kansen gehad en dan moeten ze na afloop niet lopen zeuren. De schuld ligt bij henzelf. Scheids was sowieso brak, de zeeuw flikte hetzelfde als Gabri en Gabri krijgt rood omdat Egmond zijn kaarten weer had gevonden.

Om nog even HET spandoek van de dag te citeren: Van gaal, geen beker en geen schaal!!!!!!

Ajax 4 life! \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/

De enige ergenis was dat ze steeds dat jochie in beeld brachten, die kerel kan er ook geen donder aan doen en wat talpa er nou mee bereikt.

Maar damn, wat een finale _O_

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Lucky ajax?
    Als we lucky zijn, hadden we wel 1 doelpunt meer gescoord tegen Willem II..
    Als we lucky waren, hadden we RKC wel verslagen
    Als we lucky waren, hadden we in de reguliere speeltijd AZ verslagen met een pestgoal in de laatste minuut
    En als we lucky waren, waarom ligt het dan aan AZ/Donk dat wij gewonnen hebben net?

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen heeft het maar over Donk die mistte, maar ik vond het eerder een knappe redding van Stekelenburg. Donk schoot hem gewoon goed hoog in de hoek, maar Stekelenburg boxte de bal netjes weg. Mja, daar heeft niemand het natuurlijk over..

En er gaan al geruchten dat Ajax de beker aan AZ geeft morgen, het is toch allemaal zo zielig voor ze. :'-(

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Goal terecht afgekeurd. Kansen waren er inderdaad, maar dat ligt alleen maar aan Gabri als je het mij vraagt. De 'ervaren' Gabri, wat een kaffer. Ongelofelijk stomme actie en het is niet het eerste domme rood dat ik me van hem kan herinneren dit seizoen.

Wel lekker toch die beker, mooie finale, lekker spannend. Play-offs waarschijnlijk twee keer tegen AZ, dat worden mooie gevechten.

Edit/Anders reageren er vier voor me binnen een minuut :+

12. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij voor AJAX, gunde ze het wel, omdat ze de eredivisie niet wonnen, omdat ze een doelpunt te weining hadden.

Dit is nu wel klote, Real madrid staat ACHTER!!! Ze speelde net zo goed, en de perfecte team is opgestelt van Real madrid...Nou de vorige keer stond Real ook voor tegen Sevilla, maar hadden toch verloren met 2-1...Dus komop REAL!

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    0-1 Sevilla :D\o/

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als je ook mij bedoelt mis je totaal het punt. Gaat niet om wie wat goed deed, maar de gevolgen voor die Donk in dit geval. Zou wel een kansloze actie zijn trouwens.

EDIT: Dubbelpost, achja.

15. Cybercon

Cybercon Guest

RETTEKETET....AZ!

:emo:!

Lekker goal van Maresca hoorde ik :+

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2007
  16. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Jij verandert snel van gedachte, je wou toch dat het 0-0 bleef...:{

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, en ik zei ook nog dat ik Real Madrid een grotere bedreiging en kanshebber voor de titel vond, draakie. Rarara, wie zou ik dan liever hebben die wint, als er dan toch een winnaar uit de bus moet komen?

18. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een schitterende beker finale en wat een mooie einde.
    Wel apart dat Jenner gaat janken eerst ging die nog stoer tegen de Ajax fans.

AJAX Amsterdam.

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ballen, we hadden ze er gewoon eerder in moeten schieten maar dat neemt niet de fratsen van die kutscheids weg.. Geef ons Jol verdomme!

Die kutscheidsrechter van een van Egmond. De téring, wat fluit die gozer trek, we hadden een penalty moeten krijgen, Cziommer werd gewoon volop zijn enkels geschopt door die kut Sjonnie. Doelpunt werd wel terecht afgekeurd... ach ja, ook jammer voor Ryan maaar hij werd buitengewoon opgevangen door zijn teamgenoten. En dan van Gaal ja, hij zag de wedstrijd weer té veel door zijn brilletje. Jammer dat hij mensen altijd zo moet afkaffen en niet gewoon een waardig interview afgeeft, dat het dan een trainer is die wat uitstraalt. Maar hij straalt gewoon negativiteit uit imo naar de hele groep zo nu en dan op dit soort momenten. Dus ik vrees het ergste voor woensdag.

edit:
    @ hierboven
    apart dat Jenner ging janken?
    Gast van welke planeet kom jij dan?

20. basovich

basovich Guest

gozer je hebt de wedstrijd niet gezien, en het was lucky ajax!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina