De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ah donder op met je lucky ajax, de enige lucky club dit seizoen is jou club Basovich.

2. Cybercon

Cybercon Guest

Kom je laat nu wel erg gelden als een slechte verliezer zeg. Werden wij anders ook niet keihard genaaid in Alkmaar waarbij het doelpunt van Martens gewoon afgekeurd moest worden? Het is leuk dat we nu allemaal excuses boven water halen, maar feit blijft gewoon dat dit AZ zich gewoon niet staande weet te houden op dit soort momenten. Deal with it, live with it...

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je bent vervelend bezig gast. Was niks lucky aan, AZ was gewoon te belabbert om het af te ronden en daarmee geef je het gewoon weg.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Idd als er een club lucky dit seizoen is, is het PSV wel...

Maargoed, zeker geen lucky Ajax maar ze kwamen wel afentoe goed weg.. (bal op de lat in de verlenging :eek: )

Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook eerder in mijn post dat we er gewoon meer in hadden moeten knallen.
    Simple as that, maar als je scoringskansen door de scheidsrechter ontnomen worden is het een ander verhaal.

En about dat doelpunt van Martens toen, toen liepen jullie ook te zeuren...;)
    Maar daar komt nog eens bovenop dat dit een finale was die meer betekende.

edit:
    Dames, ik zeg geen lucky ajax. Ik zeg wel dat ajax het minder verdiende en dat az het uiteindelijk misschien wel aan zichzelf te wijten heeft. Maar ik vind het op dit moment zo fokking bout dat het niet gelukt is, hoewel het er toch gewoon in zat. Het was zeker allemaal niet nodig.
    Ik hoop dat we in de plee ofs nog wat kunnen doen.

6. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    GOALLLLLLLL V.Nistelrooy

nog 28 minuten. Dan zal Real wel hun 2e maken!

7. basovich

basovich Guest

Nadat Ajax met 10 man kwam te staan hebben ze niets anders gedaan dan bal naar voren rammen en wachten op nog een aanval. AZ had gewoon een paar 100% kansen moeten afmaken. (Kopbal shota op de lat, schot van Koev). en natuurlijk in de eerste helft toen Heijtinga Cziommer onderuit schopte wat een zuivere penalty was. qua spel verdiende AZ de overwinning maar aangezien ik zo'n hekel heb aan die V. Gaal vond ik het wel leuk dat Ajax hem toch nog pakte.

Het gaat hier nu om Ajax en AZ en niet om PSV. en dat van PSV was eerder pech dan geluk als je het mij vraagt.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan redelijk inschatten hoe een wedstrijd loopt.. Misschien is dit redelijk cruijffiaans, maar zolang dat AZ er niet eentje inschiet als Ajax met een man minder speelt, is het verre van Lucky, en als Donk zo dom is om te missen, is het verre van lucky.

_O_ PREACH! _O_

Edit:/
    Precies wat ik dus zeg, als AZ een paar 100% kansen niet scoort, is het geen lucky Ajax maar gewoon kwaliteit-te-kort-AZ.
    En waarom was het pech van PSV? Hé,-verdorie,-stom-zeg-dat-PSV-de-competitie-heeft-gewonnen-pech?

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ja joh, die kut van Egmond was gewoon zijn konthaar aan het epileren met een nagelschaar van ten Cate ofzo, het gebeurde gewoon openlijk?! Hij stond er met zijn neus boven op toen onze Duitse vrind op zijn enkels getikt werd. En in de eerste helft moesten echt zoveel Ajacieden al geel moeten krijgen imo...

Maar het is gebeurd, fak it...

10. basovich

basovich Guest

gozer, epileren met een nagelschaar...tell me how

Ze stonden 11 punten voor en waren al half landskampioen. En dan komen er wat blessures en hele domme fouten (Tegen NAC die fout van Da Costa, Wissel van Koeman bij Utrecht (Alex eruit, Farfan eruit)). dat is gewoon domme Pech.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2007
  11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nergens meer op in nu, mijn humeur is helemaal naar de kuttementen nu.
    Ook al hebben we het toch aan onszelf te danken, het blijft ruk.
    We zien jullie weer bij de plee ofs!_o/

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    True true, maar is het niet ongelovelijk lucky als je als club die naar het einde van het seizoen ronduit kut speelt, 6 wedstrijden ofzo niet wint, en dan opeens met 5-1 van Vitesse wint, waardoor met 1 fucking doelpunt verschil het kampioenschap toch nog binnengehaald wordt? Dat is pas lucky.

13. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    GOOOOAAALLLLLLL 2-1 REAL MADRID, HAHA PASCAL _O_ \o/

NEEEEEE EEN RODE KAART VOOR ROBINHO

14. Cybercon

Cybercon Guest

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de laatste wedstrijd speelt he, je weet waar het om draait; landskampioen worden. En je dan weet te winnen met 5-1 is dat lucky? Volgens mij heet dat kwaliteit mijn vriendth. Waarom heeft AZ vanavond verloren? Omdat het nog geen topclub is ofzo zeggen ze dan? En Ajax is dat wel.. dan is er ook wat verschil tussen ajax en psv denk ik wat dus het verschil maakt.

16. basovich

basovich Guest

tsja dan heb je het over het einde en dat was idd wel zeer lucky. maar over het algemeen was het toch wel verdient.

17. Cybercon

Cybercon Guest

Alleen omdat hij zijn doelpunt viert met het publiek? :emo:.

Op basis van de eerste helft ja, twee helft nee.

18. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, slaat toch nergens op dat die daarvoor rode kaart krijgt. Maar Sevilla heeft nu ook een rode kaart gekregen.

Weet niet of dit sevilla's eerste of tweede rode kaart is.

jaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 3-1
    V.NISTELROOOOOOYYY

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax won met 5-1 van PSV 'vriendth'.... Zeg niks over verschil tussen Ajax en PSV. PSV was naar het einde toe kut, wat gewoon een gemis aan kwaliteit was, die club leunt teveel op Alex.
    Je weet waar het om draait, kampioen worden, dat is waar, en dan strijd je misschien net ff een stap harder, maar het blijft lucky, want Ajax speelde niet goed genoeg, en had Willem II gewoon weg moeten spelen, AZ verloor, en psv won, waardoor het gewoon puur geluk was.. Want je kan AZ niet beinvloeden.. Met andere woorden, fok op met dat tering'lucky' gelul over Ajax, want voetbal is onvoorspelbaar!

20. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    pech of gebrek aan kwaliteit?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina