De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

2e;)

die v. Basten moet zeker balen nu:9.

ik denk dat alle spelers wel een bal gewoon kunnen wegtrappen, dit had niets met kwaliteit te maken.

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Maar...

Ik wil toch even zo stellen dat Ajax en PSV beiden lucky zijn en dat AZ gewoon unlucky is.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck dat lucky gelul nouhou! 8)
    niemand is lucky, elke wedstrijd is weer anders, en de bal is rond, die kan alle kanten op :cool:

4. Cybercon

Cybercon Guest

Ruud speelt echt de sterren van de hemel de laatste weken zeg, Van Basten are you watching? :{

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2007
  5. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu gelijk topscoorder van de Primera division! Ik neem dat echt terug, dat ik hem niet een goede speler vond. GEWELDIG.

Zit steeds die video te bekijken die cybercon heeft gezet :p

3-2...............

Dus Pascal gekeken??????????}:]

Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Unlucky? Met 3-2 van Excelsior verliezen en een heleboel kansen in de bekerfinale missen heeft toch niets met pech te maken? De wedstrijden waar het er op aan kwam heeft AZ het gewoon laten afweten

Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  7. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    HAHA! Zo gaat het hier. Guti is de laatste paar weken ook op dreef zeg, om nog maar te zwijgen van Ruud. Ik had er eerlijk gezegd geen enkel vertrouwen meer in na de 0-1. Meestal als het bij Madrid één keer fout gaat, dan blijft het fout gaan, maar ik ben aangenaam verrast. Hoppa, 3-2, Sevilla aan de kant geschoven, nu Barcelona nog.

8. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    dan ben je wel heel onnozel (da costa bedoel ik dan). bovendien is verkeerd wisselen zeker gebrek aan kwaliteit.

9. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ff inhaken op het lucky gesprek.

Az heeft wel veel ongeluk gehad. Ik vond zelf dat ajax wel wat gelukkig was deze wedstrijd.
    Wel triest trouwens dat ze die grensrechter zo afvallen, typisch weer iets of iemand anders de schuld geven, terwijl ze naar zichzelf moeten kijken. Ook hiermee refererend naar de mogelijkheden die ajax had om het zelf het kampioenschap in eigen hand te nemen. Als ze die gewoon gegrepen hadden, dan hadden ze zich ook niet hoeven te schuilen achter die ene "lucky" doelpunt die psv meer heeft.

zo weltruste !!!

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    om hiermee een einde te maken aan dat gezeur over lucky/unlucky
    Ongeluk/geluk bestaat niet in voetbal;)
    degene met de minste fouten wint. (Cruijf)
    dit klopt ook gewoon, als Donk raak schoot( of stekelenburg stompte de bal niet weg) dan had AZ misschien gewonnen.
    een wedstrijd draait om details.

PS: Ik vond dat Ajax het prima volhield in de verlenging. Probeer dat zelf maar eens met 10 man waarvan 6/7 man kapot waren om dan nog te voetballen.
    Dat is ook een soort van ervaring die AZ nog niet heeft, wat ze ook lieten zien tegen Excelsior.Veel spanning en AZ redt het niet.
    dit had overigens ook niets met de scheids te maken.
    De 1ste helft geef ik toe dat de scheids vaak in het voordeel van Ajax floot maar in de 2de helft was het omgekeerd.

nu ga ik lekker pitten. :)

11. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Lucky Ajax? Wat een gezeik zeg. Als je in een penaltyreeks wint heb je natuurlijk wat geluk, maar dat is nou eenmaal zo. Er moet er één winnen (al leken de teams dat niet helemaal te begrijpen vandaag :p, het ging maar door). Beide teams verdiende het wel. Het was een geweldig spannende wedstrijd, en beide teams verdienen complimenten. Alleen Ajax had net even iets meer geluk in de penaltyreeks, maar om het hele team dan als 'lucky' te bestempelen vind ik ook weer zo zwak. Dus gewoon mijn felicitaties voor Ajax, en volgende keer beter voor AZ.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    :lol:

Maar knap van Real Madrid. Maar zorg nu eerst maar dat die 2 puntjes weggewerkt worden. Evengoed wel netjes though, Sevilla kan het kampioenschap nu eigenlijk wel haast uit het hoofd zetten.

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Ajax niet echt lucky, eerder AZ unlucky dat er geen bal inging. De afronding was gewoon prut, terwijl ze wel genoeg kansen creëerden. Dat is dan als ploeg wel mooi je eigen schuld, en dan kan de scheids nog zoveel verkeerd doen maar uiteindelijk is het AZ geweest die het niet heeft af kunnen maken.

Overigens zei Ten Cate wel dat ze de wedstrijd gelukkig gewonnen hadden, en niet de beste waren gedurende de laatste 50 minuten toen ze met 10 man stonden ^^.

Ik keek gisteren als neutrale toeschouwer, en vond het erg leuk om naar te kijken. Ik ben zelf voor PSV, als AZ had gewonnen had ik m'n broertje uit kunnen lachen, en als zou winnen zou ik van Gaal graag willen zien. Met dat laatste heb ik me dan ook echt heel erg vermaakt }:]

14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het 3 punten moeten gaan worden, aangezien Barcelona's doelsaldo ongeveer 2 keer zo hoog is als dat van Real.

15. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Dat maakt niet uit in Spanje, daar gaat onderling resultaat voor het doelsaldo. Real heeft thuis 2-0 gewonnen en uit 3-3 gespeeld, bij een gelijke stand is Real dus kampioen!

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Maar als Real en Sevilla gelijk in punten eindigen staat Sevilla door het doelpunt in de extra tijd voor Real :)

17. Cybercon

Cybercon Guest

Ik heb de samenvatting van AZ-Ajax nu iets van 5 keer bekeken, maar de toeschouwers van Ajax waren werkelijk fantastisch. Dit is wel iets anders dan de irritante klappers van AZ :emo:. Vooral bij de 1-1 van Huntelaar klonk er een enorme wave van geluid door het stadion. Kippenvel dit _O_ _O_ _O_.

18. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    tss, ik heb ze alleen in de verlenging een tijdje gehoord, de eerste 90 min. wedstrijd was het stil aan de overkant.

We hebben het aan onszelft te danken, ten minste een van de kansen aan het eind had er in gemogen (kopbal op de lat van arveladze:'-( ). AZ was bijna de hele wedstrijd beter dan Ajax.
    Maarja het zat weer eens niet mee.
    Van Egmond heeft weer eens lekker zijn zakjes gevuld met jodengeld.
    Mijn god, wat floot hij slecht. De hele wedstrijd floot hij alleen maar voor AZ overtredingen. En telkens als je denkt dat Ajax een overtreding maakt laat hij door spelen. Het was dat zijn grensrechter goed oplette anders had hij nog meer dwalingen gemaakt (handsbal, gabri die De Zeeuw neerslaat)
    Ik vind dat Van Gaal groot gelijk heeft in de dingen die hij aanmerkt op de leiding. Ook dat er niet getosst werd om aan welke kant de penalties genomen moesten worden.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    GEKKENHUIS GISTEREN! Echt helemaal los daar in Rotterdam. Ben nu nog schor, en heb maar een paar uurtjes slaap achter de rug, was pas om half 4 thuis.

Ongelooflijk, wat een spanning. Toen Edje die laatste penalty erin knalde....ik hield het niet meer:) Damn!

Shirtje uit en in de lucht ermee!

@debengel: nog lekker gefrustreeert_0/

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    JA!
    wat een nachtmerrie :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina