Linkin Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 4 jan 2005.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat weet ik, maar echt rappen zoals ie deed op Hybrid Theory is er niet bij.

Denk aan Papercut! :eek:

It's like a whirlwind inside 'o my head

Damn, kan heel die tekst mee rappen!
    Maar wie niet?

2. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Vond Meteora nou niet echt ongeinspireerd eigelijk. Vond het zelfs wel een goed plaatje. Weet ook nog wel dat ik erg vaak naar die Reanimation CD heb zitten luisteren, alleen was de eerste CD het best omdat het toen nieuw was. Ze hebben het nooit meer echt kunnen evenaren maar slecht was het zeker niet.

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Vond Meteora ook een zeer goed album, heb nu even naar Minutes to Midnight geluisterd...

Ik kan er maar niet bij dat ze dit album hebben uitgebracht...
    Dit is toch geen Linkin Park! :eek:

*Gaat het nog een keer goed luisteren

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond het een geweldig album, je had ook nobody's lisining ofzo was ook een zeer chill nummer.

Maar het nieuwe album moet je eigenlijk eerst een paar keer luisteren en dan denk je van hè, hè ja eigenlijk wel leuk :).

5. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Had ik ook ja. Ging het eerst beluisteren, toen vond ik maar 2 nummers leuk. Nu vind ik er 5 leuk, en de rest komt later wel. Steeds meer luisteren en dan ga je ze vanzelf wel leuk vinden.

Ik beschouw dit eigenlijk niet eens meer als Linkin Park, maar als een totaal andere band.

En Chester is in sommige delen wel soft geworden, maar als je Given Up hoort bij 2:26, dan schreeuwtie echt wel een dikke 15 seconde en dat doetie live nog een dunnetjes over.

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet meer door luisteren omdat je het WIL leukvinden?

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja weet je het wil leuk vinden en het leuk vinden je moet het meer zien als even wennen aan hun nieuwe style maar het heeft zeker wel wat.

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na, ik heb sowieso weining met linkin park :9 Vind alle teksten hetzelfde, evenals de vibe van de nummers. Ze zijn wel verschillend, maar toch hetzelfde als je snapt wat ik bedoel. beetje emo-muziek :+

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Probleem van de nieuwe style is dat ze nu niet meer echt "uniek" zijn maar nu muziek spelen van 13 in een dozijn. De eerste cd's vond ik juist zo leuk omdat het toch anders was dan andere bands

Over een kleine maand zal ik ze live zien, ben echt benieuwd hoe de softe nummers dan klinken

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde hier, ik vind dat nummer met Jay Z zijn beste.

11. JeePee

JeePee Guest

Denk niet dat ze die nummers zingen. Zullen wel de bekende nummers van HT en Meteora zijn + Giving Up en No More Sorrow ofzo.

Ik heb de CD trouwens nog niet. Ben een beetje YouTube aan het afluisteren naar een paar nummers, voor zover Warner Bros ze nog niet verwijderd heeft, maar echt veel soeps vind ik het niet. Vond het hiphop sfeertje aan hun muziek nou juist zo vet, jammer dat dat weg is.

12. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Op Pinkpop komen ze toch? Volgens mij gingen ze daar het nieuwe album wel draaien. :)

13. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Op Pinkpop komen heel veel vette bands, Muse, Linkin Park, Korn, en nog veel meer. Tword dit jaar weer eens wat beter, wat ook wel weeres mag voor Pinkpop.

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja het is idd wel zo dat ze niet meer een unieke style hadden zoals in hun eerste album rock met rap en het klonk gewoon vet ik zal nooit papercut etc vergeten geweldige nummers.

Maar ik vind hun nieuwe style wel goed ja maar alleen het is niet meer zo uniek dus dan ga ik wel andere bands luisteren.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ga er toch wel van uit dat ze op Rock am Ring ter promotie van het nieuwe album wat meer nieuwe nummers gaan spelen en misschien een handvol oude nummers. Hoop wel dat jij gelijk krijgt though :+

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Encore :)

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Die dude (Mike) zit al een tijdje in Fort Minor, en zijn album is aardig goed! ;)

Hybrid Theory was het beste album van LP vind ik.

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hij zit ook nog steeds bij LP, wel mindere cd vind ik

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar was de line up ook puik hoor.:)

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je niet zoveel met LP hebt kan ik je reactie snappen. :+

Maar er zijn ook mensen zoals ik (ja, echt 8) ) die LP beter kennen en dus niet 'zo'n' opmerking maken. De teksten lijken misschien op elkaar, maar als je echt de teksten erbij houdt dan merk je toch wel dat er veel verschil in zit. Onderwerp, manier hoe ze gezongen/gerapt worden en heel de sfeer. En emo-muziek, kijk, ze hebben ooit 'n clip gehad met een emo-tekst (Crawling voor de geinterreseerden) en zijn daar nooit meer van af gekomen omdat de mensen die minder bekend met LP zijn ze dan zo bestempelen. Nu zeg ik niet dat jij dat doet, jij bent vast beinvloed door al die anderen. ;) Emo-muziek is echt heel anders, gewoon heel andere muzieksfeer.

Deel Deze Pagina