Haha in andere topics loop je nog te huilen dat andere mensen beginnen en jij er slechts enkel reacties opgeeft, maar kerel wat kom je hier nou praten dan, laat het ons idd lekker uitvechten en ga jij lekker oefenen op Gears of War ofzo, wordt je misschien ooit ook nog eens goed en dan mag je mss meepraten, je hebt Tx nog nooit zien spelen omdat je alleen maar in je tjappie qG lobby's zit, me tje grote praatjes en altijd onderaan staat met zero kills.
Komt niet zeggen dat HLH dan wint van Tx kneus. In toernooi won HLH van ons, ( op 2.0 ) en daarna wonnen wij met 3-1 van HLH, die laatste match was valsgespeeld en niet eens afgemaakt.
Als je iets tegen mij hebt of Tx I in algemeen best maar ga geen onzin verkopen jong, je hebt ons Gears team en Rainbow team, al helemaal niet, nooit zien spelen dus waarvan wil jij nou weten of ze goed zijn.
Dus meneertje alles weter, fock ff een end op ofzo, ga lekker buiten spelen, doe je meteen aan lichaamsoefeningen, kun je wel gebruiken heb ik gehoord.
@ HLH: Lolz stuur me een invite voor GoW als ik daar eens online ben en dan praten we het daar wel verder uit als dat nodig zou zijn.
Laatst bewerkt: 7 mei 2007