1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tx I Team Xtreme

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RaouLioo, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet, er was niet echt spanning meer veel humor. 1 vs 3 zou nog te winnen zijn tegen jullie op sommige momenten

Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Haha stoeren jongen, praatjes vullen geen gaatjes. Zie ik niemand bij jou presteren.

3. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Gimbly zijn de gaatjes al gevuld.

4. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ben stil raoulio, HLH nakt Tx met gemak en je weet het. En het beste team op R6 LMAO was een keer met je team een ladder opgegaan dan ahd het nog iets betekend. no offence ofzo maar die dingen claim je niet maar verdien je.

5. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom moet jij je er weer in mee bemoeien laat ze dit lekker uitvechten Smartiez....

Los die Ruzie gewoon op in een War ;)

6. Rick NL

Rick NL Guest

Het is altijd qG he, op elk topic hebben ze iets aan te merken, omdat ze denken dat ze alles zijn.

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

Er wordt gewoon veel shit gepraat zonder enige vorm van backup. Het is altijd die lame praat op forums, dus zeg ik daar even iets van ;-).

Forum ruzies zijn gewoon lame, vecht het dan uit in een lobby.

8. ItWasLucK91

ItWasLucK91 Guest

like jij begint meestal erover..

9. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    SMartiez!! Leuk dat je ook op je eigen site tegen me loopt te janken " en dan nog steeds over het 2.0 toernooi je team was gewoon erg zwak alleen ExP, Ar1 speelden sterk!!

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
  11. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    We zijn ook alles...

Ik wil nu nog wel is een Nederlands team zien dat ons aankan op de spellen die we spelen. Met CoD3 is L2K de enige tegenstand nog denk ik (Internationaal). En op GoW is alleen iG nog over (In Europa dan). Ok er zijn nog wat goede spelers in Nederland, maar die zitten verspreid over verschillende clans. Op Tiberium Wars (PC) zijn er ook weinig mensen die even goed zijn als onze spelers.

En JA, wij hebben het wel bewezen.

Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  12. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat moeilijk als ze je niet willen joinen, maar ik zal wel stopen met posten over dit onderwerp. Als Tx een rematch willen moet je maar een bericht sturen.

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Haha in andere topics loop je nog te huilen dat andere mensen beginnen en jij er slechts enkel reacties opgeeft, maar kerel wat kom je hier nou praten dan, laat het ons idd lekker uitvechten en ga jij lekker oefenen op Gears of War ofzo, wordt je misschien ooit ook nog eens goed en dan mag je mss meepraten, je hebt Tx nog nooit zien spelen omdat je alleen maar in je tjappie qG lobby's zit, me tje grote praatjes en altijd onderaan staat met zero kills.
    Komt niet zeggen dat HLH dan wint van Tx kneus. In toernooi won HLH van ons, ( op 2.0 ) en daarna wonnen wij met 3-1 van HLH, die laatste match was valsgespeeld en niet eens afgemaakt.

Als je iets tegen mij hebt of Tx I in algemeen best maar ga geen onzin verkopen jong, je hebt ons Gears team en Rainbow team, al helemaal niet, nooit zien spelen dus waarvan wil jij nou weten of ze goed zijn.

Dus meneertje alles weter, fock ff een end op ofzo, ga lekker buiten spelen, doe je meteen aan lichaamsoefeningen, kun je wel gebruiken heb ik gehoord.

@ HLH: Lolz stuur me een invite voor GoW als ik daar eens online ben en dan praten we het daar wel verder uit als dat nodig zou zijn.

Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  14. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    1. Zet bij onze match dan ook de score, dit doe je ook bij de oefenmatch
    2. Die match na 2.0 was een oefenmatch, daarom is hij niet voor Gamebattles gespeelt of wat dan ook.
    3. Over die onzin zullen we idd gaan praten. (Jullie wilde niet veder spelen, veel vorige reacties over die glitch onzin)

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    1. Welke match, die van 2.0? die eindigde in 1-1 maar jullie hadden meer rondes gewonnen.
    2. Ook die tellen.
    3. Oke, ookal heb ik er niks mee te maken maar denk heus wel dat PwN4Ge en SubZero er wel ff over willen praten.

16. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Over 2.0 --> 1e game 5-0 daarna hadden we 1 ronde gewonnen en dus door, we gingen dus niet 100% serieus spelen.

Die matches tellen idd als dat is afgesproken wat niet het geval was.

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik kan me de scores niet meer herinneren, ik speelde toen niet mee helaas, maar dacht niet dat het 5-0 was maar oke. Als ik al zeker ben van winst in clanmatch probeer ik toch meestal nog m'n best te doen maar dat is persoonlijk.

Hoe bedoel je, je speelde een skirmish clanmatch zonder dat je het wist:lol:

18. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger niet, maar nu spelen gaan we er 100% voor tot de laatste rondes gespeelt is.

Wat bedoel je met dat 2e deel.

19. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is dit gezeik echt nodig ??

MERCENARY!! ghost speelt geeneens GoW vraag een war aan met SubZer0 en laat iedereen die dit leest erbuiten :9

20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Schijnbaar wel|:-

Tja idd, maar het gaat niet echt om een war Nano. En ik heb GoW gespeeld, tot 2 maanden trug:9 Maar ik hou het nu maar bij het ownen op CoD2. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina