De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goed dat de scheids kut was zag iedereen wel. Maar AZ heeft ook mazzel gehad af en toe. Ajax had net zo goed ook een penalty kunnen krijgen, ze hadden ook wel wat overtredingen die geel hadden verdiend...Maar goed...

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, geweldig publiek heur. Wat ik bij de wedstrijd zag was dat al die Ajaciedjes met witte doekjes naar ten Cate aan het zwaaien waren. Daar kwam nog eens bij dat iedere keer dezelfde Sjonnies in beeld kwamen.

3. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Fantastisch publiek? Wat overdreven.

Na de 1-0 heb ik ze niet gehoord. Na de 1-1 eventjes en ik de 2e helft van de verlenging de gehele tijd. Echter, dit hóórt ook als supporter.. Hier moet echt niet zo bijzonder over gedaan worden, want de sfeer was verre van fantastisch, op de tweede helft van de verlenging na.

Verder was het een échte bekerkraker. Ontzettend raar dat Koevermans voor zijn verantwoordelijkheid wegloopt en de jonge Donk de penalty laat nemen.

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    idd dat laatste vond ik ook raar.

5. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    dat is echt niet waar. we zijn een tijdje stil geweest meteen na de 1-0 maar daarna waren we er gewoon weer. en de tweede helft + het doelpunt toen hoorde je ons echt wel.

ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien maar van egmond floot idd slecht maar niet voor az... hij floot echt niet voor ajax. ajax kreeg ook als eerste ineens twee gele kaarten terwijl daar vrij weinig aan de hand was...

over die toss ben ik het wel eens. erg raar dat de knvb dat van te voren beslist. zet gewoon aan beide kanten camera's en ga tossen...

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat waren t-shirts die de supportersvereniging aan iedere supporter had uitgedeeld die meegereisd was, ze gebruikte het niet als negatief gebaar naar Ten Cate, integendeel, ze gebruikte het als steun, als sfeer. Commentator had het ook over zakdoekjes, ik weet niet hoe groot zijn zakdoekjes zijn..

Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  7. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    geweldig was dat. kom ik thuis zeggen me ouders dat ze op tv zeiden dat we met zakdoekje aan het zwaaien waren8) waat!!! dat waren t-shirts voor steun...want die hadden ze in de verlenging hard nodig.

8. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, was ik vergeten. Heerlijk. :)

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Idd, maja als je een AZ bril op hebt zie je niet veel.

De zeeuw flikte hetzelfde als gabri eerder in de wedstrijd en hij kwam er mee weg dus jah. Egmond floot voor beide kanten slecht dus slaat nergens op om te zeggen dat hij voor Ajax floot.

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Wahahaha:lol:

Dat waren witte shirts, waar we daar helemaal uit ons dak gingen en met zn allen gingen zingen...

11. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de ajacieden alleen gehoord na de 1-1 en op het einde van de wedstrijd. voor de rest waren ze erg stil of dat kwam omdat wij aldoor aan het zingen waren. ook wel erg leuk dat het "neutrale" publiek allemaal begon te juichen toen ajax scoorde/won :kots:. ik had vooral eerste helft het gevoel dat we tegen fc van egmond speelden om het maar eens op zijn ten cate's te zeggen. zuivere penalty az. niet kunnen tossen om het doel te kiezen waar de penalties genomen worden? wtf is dat. johnny met twee-benige kamikaze attack? wtf. zo kan ik nog wel tijdje doorgaan. maar hartelijk gefeliciteerd 020. deze wedstrijd toont alleen maar aan dat we nu echt bij de top horen en er een tijd blijven dus zo erg teleurgesteld ben ik niet als ik er goed over nadenk. geweldige dag gehad gister behalve de uitslag dan :mad:. waar ik trouwens elke az-020 en 020-az van heb genoten zijn de duels tussen dembele en stam.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Je kan ook gewoon ajax zeggen heur! Kinderachtige mars15 gedrag ook altijd!

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Tao_Tek doet het ook..

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Sorry is me eigenlijk nooit opgevallen, maar dan vind ik ook hem kinderachtig bezig zijn.. Jezus zeg.. je kan toch wel gewoon ajax-az zeggen of ajax-feyenoord..|:-

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Oren dicht gehad in de verlenging?

Naja aan de andere kant is het moeilijk te horen als je zelf aan het zingen bent, maar de hele verlenging hebben we aan het begin tot het eind gezongen. Ook veel tijdens de wedstrijd, maar dat is je waarschijnlijk niet opgevallen.

Maar de duels Stam/Dembele waren idd zwaar meesterlijk moet ik toegeven.

16. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Over Mars15 gesproken, waar hangt die gast eigenlijk uit? :)

17. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "na de 1-1 en op het einde van de wedstrijd." de frustratie was bij beide clubs goed te zien. bv mensen hard aan de arm trekken om omhoog te "helpen" zoals sneijder.

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ach vond het wel geinig van Sinouh dat hij Sneijder even hielp met zn kramp.

Aan het einde viel iedereen met bosjes tegelijk neer met kramp...

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij heeft een ban:D

20. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Een heerlijke bekerwedstrijd (t/m de 1 na laatste penalty) met alle goede en slechte dingen uit het voetbal. De sfeeractie van ajax, laatste 20 minuten in de verlenging, met die witte shirtjes was mooi. Daarnaast heb ik ze ook na de 1-1 nog eventjes gehoord maar voor de rest was het niet echt denderend. Een deel van het az-publiek was de hele tijd wel bezig maar (bijna) al die moeders en oudere mensen, onder het mom van leuk dagje uit, die hoor je de hele wedstrijd niet. Ik kan nu wel zeuren over de scheidsrechter, een paar kaarten die hij kon geven, eens strafschop, het toss-moment, maar dat laat ik maar zitten. AZ was beter en verdient een prijs maar het is ze gewoon nog niet gegund bleek maar weer. Het was een heerlijke wedstrijd met wel de verkeerde winnaar :cool: .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina