De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje met me k800i. Ik wou laatst een foto nemen met flits maar ik kon de flits niet aanzetten. Als ik bij de instellingen keek stond de flits er niet bij en kon hem dus niet aanzetten! Iemand enig idee hoe ik die terug kan krijgen.?
     
  2. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    lens openen en op * drukken. Hiermee wissel je tussen geen flits/rode ogen stand/flits
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Of de 0 indrukken voor help.
     
  4. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik sterretje ingedrukt houd doet hij niets... Als ik op 0 druk zie ik wel bij sterretje zo'n flits teken staan:mad:
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Waarschijnlijk heb je een bepaalde modus gekozen waarbij geen flitser gebruikt wordt (schemerportret etc). Kies met het knopje dat normaal helemaal rechtsboven je telefoon zit <rechts van het luidsprekertje dat je aan je oor houdt> weer de normale 'auto' modus.
     
  6. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Kzit erover na te denken om een N95 met abbo aan te schaffen. Ik wil namelijk en een nieuwe telefoon En een Digitale camera En een digitale fotocamera En een GPS (als ik 18 ben). Het enige probleem is dat ik nog 5 maanden aan die 10 euries van tele2 vastzit. Maar misschien neem ik gewoon 2 telefoons mee. Kheb namelijk altijd gezeik van tele2.

    De N95 is wel knetter mooi.
     
  7. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    JOEHOE dat is het! Hij stond op document, kweet ook niet hoe dat komt:confused:
    Bedankt!_O_
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Over een week of 2 is mijn abbonement afgelopen en zal ik een nieuwe telefoon uit moeten kiezen. Omdat ik door de bomen het bos niet meer zie zou ik jullie hulp graag willen inschakelen.

    Op het moment gebruik ik een Sony Ericsson W800I telefoon waar ik echt alleen maar plezier van heb gehad. Helaas is het beelscherm helemaal kapot dus een nieuwe is wel handig.

    Ik zoek dus een nieuw abbonement. Het liefst een Sony Ericsson telefoon, een beetje camera en MP3's afspelen is ook wel leuk. Verder is het limiet 20 euro per maand.

    Hopelijk weet iemand een leuke telefoon voor mij*)
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij zelf de SonyEricsson K800i.

    Heb een 2 jaar abonnement (€ 22,50) bij Vodafone genomen en krijg tot December 25% korting op het abonnement.

    Wel meteen een duo-kaart erbij genomen , gebruik voor mijn werk mijn oude S700i
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Graag gedaan, had er zelf ook eens een probleempje mee. Veel plezier met je toestel verder :cool: .
     
  11. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben zelf van plan om ook die aanbieding te nemen bij vodafone maar ik zat me af te vragen welke memory stick micro kaarten er dus in kunnen. Je hebt ze van sony zelf en van sandisk. Die van sony heb ik alleen maar gezien van 256 mb tot 1 gig en die van sandisk gaan van 512 mb tot 2 gig (voor zover ik weet). Nu wil ik dus weten of je beidde kaarten ervoor kan gebruiken of bijvoorbeeld alleen die van sony. Ik had deze kaarten gezien op Memoryshop.nl
     
  12. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet een samsung d900 eigenaar misschien of de mobiel ook een speaker heeft om als je een gesprek hebt hem over de speaker te laten gaan zeg maar hardop?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zolang het Memorystick Micro kaartjes zijn , maakt het merk helemaal niets uit.

    Sony heeft ook 2gig MS micro kaartjes ( € 40 ).
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Waar zijn deze dan te koop? Want ik kon ze zelf niet vinden?
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn kaartje gekocht bij een Combi Fotozaak in Holten.
    Daar kosten ze dan ook € 40
     
  16. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil graag een nieuw abonnement van de nieuwe LG Prada, maar wil geen geld erbij betalen. En ongeveer 30 euro betalen p/m, 2 jarig contract. Weet iemand waar?

    EDIT: Welk hoofdtelefoon kan goed werken met een mobiel?
     
  17. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm, me k510i kraakt verschrikkelijk als ik met iemand bel. Na wat research ben ik erachter gekomen dat er 1 jaar fabrieksgarantie op zit. Maar wat moet ik nu doen, contact opnemen met Sony? Of met Orange, belcompany misschien?
     
  18. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien in welke telefoonzaak er een samsung U600 te vinden is in een andere kleur dan in het sapphire blue? En dan bedoel ik een bestaande winkel in het echt en geen webwinkel
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  19. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb net mijn se k800i binnen gekregen en ik ben dus nog hard aan het leren hoe hij helemaal werkt. Het enige wat ik op het moment niet kan vinden is de toetsenblokkering:+ Iemand enig idee waar deze zit?
     
  20. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterretje en dan rechtermenuknop om het zo te zeggen :9 Die knop vlak onder het scherm, en dan de meest rechtse.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina