De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Echt smerig.

2. Cybercon

Cybercon Guest

Ja ik zag het zaterdag in MOTD, maar dat was echt een smerige overtreding zeg :{. Vuile hond.

3. basovich

basovich Guest

ach gut..

Dat Uberhaupt de media nog aandacht schenkt aan deze gek..Twente is zeker beter omdat ze AZ nog niks hebben afgenomen:x:x..

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2007
  4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    wat is van Gaal toch een ranzige slijmbal (om ergens te beginnen, te lui om het hele lijstje af te maken , dat mogen anderen doen.)

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik ben het natuurlijk 100% met jullie eens dat deze speler geschorst moet worden. Maar de schwalbe koningen mogen ook wel eens op zo'n manier aangepakt worden. Indien na een tijd duidelijk blijkt dat het een schwalbe was, dan moet dat even hard aangepakt woren. Ook gewoon schorsen die hap! Het bederft zo enorm het spelletje, dat het bijna begrijpelijk wordt wat de des betreffende speler doet!

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, wat eindigt met een stuk of 100 stadionverboden + individuele boetes vqn 15.000 euro_0/

7. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Volledig met je eens. Toen Boulahrouz hem aanpakte op 't WK kwam ik niet meer bij :D. Het was dan wel een te smerige overtreding, maar Ronaldo moet ook maar is leren incasseren :+

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Geef ik je ook gelijk in. We hebben vorig jaar met z'n allen in de kroeg lopen juichen toen Boulah zijn noppen in het dijbeen van C. Ronaldo plantte.:)

Voor de rest was er bar weinig te juichen die avond:{

9. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat was dan wel weer beetje heel erg naar.

Maargoed, morgen (vandaag) play-offs xD, hopelijk dat Ajax weer beetje goed speelt. Helaas zonder Gabri..

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ach zo,en dan later maar verontwaardigd doen, kut-portugezen en kut-scheidsrechter dit en dat.Terwijl het eerder kut-nederland had hoeven te zijn.
    Die superprofs zijn er destijds met open ogen ingetuind...

Wat het vetgedrukte betreft, in nederland wel, in belgië volstrekt niet ..

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    VI.nl

Ik weet eigenlijk maar weinig van hem, ben benieuwd..

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik weet niet of hij wel geschikt is als ajax speler, maar aangezien hij roger komt vervangen kan het alleen maar meevallen.

13. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1

Hehe, ja die mooie wedstrijden van België op 't WK, fantastisch! :+

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Weer zo'n overdreven reactie van een (ietwat bezopen?) belg. De overtredingen werden gemaakt aan elke kant, Portugal, Nederland en bij het arbitrage. Dat het helaas zo is afgelopen is nou eenmaal zo, maar om nou alleen Nederland kut te noemen snap ik totaal niet :lol:

Laten we allemaal maar genieten van het oh zo prachtige Belgische voetbal die al jaren lang geen enkele prijs weten te bemachtigen \o/

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm ja weinig van gemerkt dit seizoen. Maar ik ben benieuwd of hij wat kan managen:+

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Altijd leuk, een 'relatie' met Barcelona. :)

Bron is onbetrouwbaar, dus dit is naar alle waarschijnlijkheid gewoon bullshit. Neemt niet weg dat Wilhelmsson een prachtvoetballer is, die ik maar al te graag de plaats van Babel en/of De Mul zie innemen. :)
    Hier een compilatie van akties in zijn Anderlecht periode:
    http://www.youtube.com/watch?v=YXrNcR9Qr1o

En weg is ie weer..

Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  17. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    transfer budget spekken :+

18. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Weer drie spelers die weggaan. Salmon gaat weg, Zonneveld, Diba en De Graaf wellicht ook. Ik hoop dat NAC doorheeft dat je voetbal met elf man speelt :mad::+.

Nu Peto gaat, zal Feher ook niet terugkomen omdat hij alleen wilde komen als Peto zou blijven. Nu maar hopen dat ze die spelers op hun lijstje wel weten te strikken, anders wordt het volgend jaar een erg lastig verhaal denk ik:'-(

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Staat Schreuder niet in belangstelling van NAC?

20. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Dat dacht ik ook, maar ik las van de week op internet dat Schreuder waarschijnlijk niet naar NAC komt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina