Ik heb even zitten denken om deze contest wat aantrekkelijker te maken en wat meer spanning te geven. Naar mijn mening is het op het moment niet echt een competitie en het lijkt me wel leuk om dit te doen door een paar spel elementen toe te voegen.
Als we nou wanneer we een record hebben voor een track deze op het forum zetten. Op het moment dat je dit doet krijg jij 1 punt.
Wanneer er vervolgens een persoon is die die score overtreft krijgt ook deze een punt.
Na een week komt er een nieuwe track en degene die op dat moment de hoogste score heeft krijgt dan 2 of 3 punten (kunnen we in overleg bespreken).
In de startpost houden we alle scores bij en degene met het hoogste aantal punten die wint dan.
We kunnen het doen op maandbasis. 4 nummers voor 1 week van de maand, en 1 bonus track die je gedurende de maand mag blijven verbeteren. Miscchien dat we dan voor die bonus track 4 punten kunnen geven ?
Het bovengenoemde is maar een hersenspinsel van mij geweest, misschien dat jullie het niks vinden of verbeter punten hebben.
Het lijkt mij iig een stuk leuker en maakt het ook een stuk spanneder om op het laatste moment je score te verbeteren en die 2 punten te claimen
Ik hoor het wel
Overzicht:
Highscore verbreken 1 punt
Highscore van de week claimen 2 of 3 punten
Higschore van de maand claimen 4 punten
Laatst bewerkt: 7 mei 2007