1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Guitar Hero II] High Score Contest

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door KeaveXL, 5 apr 2007.

  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Kan ik nog mee doen? :)
     
  2. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk:) gewoon die liedjes spelen die op de eerste pagina staan;)
     
  3. Margo

    Margo Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    *jaloers*
    Ik wil dat spel ook :):
     
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Al tijd voor nieuwe nummers of iig 1 nieuw nummer, ben een beetje op de andere nummers uitgekeken.
     
  5. Panic-360

    Panic-360 Ninja

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe mee :D :D :D
     
  6. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even zitten denken om deze contest wat aantrekkelijker te maken en wat meer spanning te geven. Naar mijn mening is het op het moment niet echt een competitie en het lijkt me wel leuk om dit te doen door een paar spel elementen toe te voegen.

    Als we nou wanneer we een record hebben voor een track deze op het forum zetten. Op het moment dat je dit doet krijg jij 1 punt.

    Wanneer er vervolgens een persoon is die die score overtreft krijgt ook deze een punt.

    Na een week komt er een nieuwe track en degene die op dat moment de hoogste score heeft krijgt dan 2 of 3 punten (kunnen we in overleg bespreken).

    In de startpost houden we alle scores bij en degene met het hoogste aantal punten die wint dan.

    We kunnen het doen op maandbasis. 4 nummers voor 1 week van de maand, en 1 bonus track die je gedurende de maand mag blijven verbeteren. Miscchien dat we dan voor die bonus track 4 punten kunnen geven ?

    Het bovengenoemde is maar een hersenspinsel van mij geweest, misschien dat jullie het niks vinden of verbeter punten hebben.

    Het lijkt mij iig een stuk leuker en maakt het ook een stuk spanneder om op het laatste moment je score te verbeteren en die 2 punten te claimen :)

    Ik hoor het wel :D

    Overzicht:

    Highscore verbreken 1 punt
    Highscore van de week claimen 2 of 3 punten
    Higschore van de maand claimen 4 punten
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heheh ik heb eindelijk het nummer vrij gespeeld ga het proberen :)
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ben dit hele topic gewoon vergeten. Daaruit blijkt ook dat ik simpelweg geen tijd heb om me intensief in te zetten in deze competitie, en dus trek ik me terug.

    @ KeaveXL : Sorry man, ik vind het een heel mooi initiatief maar ik heb er gewoon geen tijd voor en ga er ook geen tijd voor hebben ben ik bang.

    Veel plezier iedereen !
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil eventueel wel wat dingen over nemen, maar dan moet ik wel in die startpost kunnen komen. ben toch bijna elke dag met GH2 bezig:)
     
  10. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke cool, dat zou mooi zijn. Hoe vond je mijn bovengenoemde ide ?
     
  11. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0

    ik denk dat je het simpeler moet houden;) anders ga je heel erg in de war raken met punten.
    dus bijvoorbeeld liedje 1ste worden dan heb je 3 punten, 2de 2 punten, 3de 1 punt. en nummer 4 en de rest niks. en dan een lijstje bijhouden met punten:)

    en als ik dan bijvoorbeeld het hoogste heb gescoord van iedereen in bijvoorbeeld jordan dat achter mijn naam dan jordan komt te staan. zo kan iedereen dan ook zien wie dan meteen recordhouder is van dat liedje
     
  12. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    wil ook wel mee doen maar dan wel op de easy mode :9
     
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Of dat de scores altijd nog verbroken kunnen worden, als iemand eerste staat dan krijgt hij die 3 punten. Als iemand na een maand de score verbreekt dan krijgt die speler 5 punten. Zo kunnen mensen altijd nog de nummers spelen die geplaatst zijn en zit je niet met weekscores e.d.
     
  14. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    het is eigenlijk best moeilijk om zo een competitie uit te voeren met dit spel. Wat xerofox snapt begrijp ik ook wel maar dan word het spel weer zo vrij. Nu zit namelijk iedereen lekker te spelen en dan zien ze meteen wanneer ze een hogere score hebben. De bedoeling van mijn ide was dat je dus echt snel jouw score moet 'claimen' voordat een ander dat doet. Zo blijft de spanning lekker hoog en zit er ook daadwerkelijk een soort score systeem in waaruit uiteindelijk 1 echte winaar kan komen. De winaars per nummer kan je namelijk zo opzoeken op je xbox bij de leaderboards...
     
  15. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    is idd moeilijk... ik denk dat het het beste is gewoon echt een highscore te gaan doen , dus haal je op medium 189876 punten en op hard 176543 dan heeft die gene op medium gewoon hoger:)
     

Deel Deze Pagina